Nos. Egy újítás készül az alienekhez. Harcos és Vezér rang közé beékelődik egy új rang. Igen ám! De négy specializációt von maga után, mit választani kell. Ezek némelyike passzív ill aktív képességeket erősít, vagy újat ad.
Tehát igazából négy azonos szinten lévő rang, mikből egyet lehet választani.
Ha valakinek van ötlete, hogy még mikkel lehetne színesíteni a dolgokat, azt kérjük írja le.
Karom
Karmai megnyúltak és megerősödtek. Gyémánt keménységét közelítik meg. (Ravager karmainál azért gyengébb.) Izom ereje nagyobb, mint egy normál harcosnak. Farok pengéje nagyobb és plusz pengeéles kinövések vannak rajta.
Kaptárőr
Fészek őrzése szélsőséges időjárás esetén is szükséges, ez megedzi a lényt. Jobban képes elviselni a sérüléseket, környezeti viszontagságokat és türelmesebb.
Köpő
Egyes idegenek képesek savat köpni, ám van egy fejlődési stádium mely kifejezetten erre szakosodott. Koponyájában savhólyagok vannak, melyek kifejezetten a savköpéshez tartalmaznak savat. Kétszer messzebbre képes köpni, mint egy átlagos idegen, és erősebb koncentrációban.
Kaptározó
Fészkekben tevékenykedő magas rangú idegenek felelősek a fészek bővítéséért és kialakításáért. Nagyobb mennyiségű nyálkát képes termelni. Hátán pedig a kinövések módosultak, így két arctámadónak elegendő helyet képes nyújtani. Nagyobb termetű variáns esetén (pl. PredAlien.) akár három arctámadót is képes a hátán szállítani.
Korruptáló
Három helyet négy düh ponttal rendelkezhet, megtanulhatja még a vezér rang előtt az „Elmetépés” és a „Kényszer” képességeket. Továbbá képes teljes értékűen kommunikálni spearsekkel.
Skálázódás
Ezek rangok, melyek specializációkat vonnak maguk után, mik skálázódnak egyes skillekkel és a variánsok képességeivel.
Például:
1, Chrysalis koponyája alapvetően erős, M41A tüzét is képes kiállni akár. A kaptárőr rang után még ellenállóbb lesz, majd ha praetorianná fejlődik és megtanulja az „,Extra páncélzat” skillt, akkor akár már a 20 millis impulzus lőszert is képes felfogni. Viszont, roppant lomha lesz így a lény, képes gyors sprintekre, de irányváltást nehezen tud kivitelezni.
2, Ha pl. runner köpővé majd praetorianná fejlődik, akkor viszonylag gyors és koponyában található hólyagok pedig védettebbek. Ám az M41A még sebzi a lényt, de jóval több találat képes elviselni.
Tehát ügyelni kell a játékosnak és a mesélőnek, az ilyenekre. Ügyesebbek pedig egyedi harc stílust alakíthat ki.
Tehát igazából négy azonos szinten lévő rang, mikből egyet lehet választani.
Ha valakinek van ötlete, hogy még mikkel lehetne színesíteni a dolgokat, azt kérjük írja le.
Tehát ami eddig kész az újításból:
Karom
Karmai megnyúltak és megerősödtek. Gyémánt keménységét közelítik meg. (Ravager karmainál azért gyengébb.) Izom ereje nagyobb, mint egy normál harcosnak. Farok pengéje nagyobb és plusz pengeéles kinövések vannak rajta.
- Előny:
- Gyalogsági nehéz páncélokat könnyedén tépi szét, alacsonyabb páncélzatú járműveket is képes lehet felhasítani. (pl. M-242 Harci Homokfutó)
Hátrány: - Gazdatestet nehezen tud ejteni.
- Nagyobb karmok hátrány is, például falmászás esetében, vagy lopakodásnál. (Felületfüggő.)
Kaptárőr
Fészek őrzése szélsőséges időjárás esetén is szükséges, ez megedzi a lényt. Jobban képes elviselni a sérüléseket, környezeti viszontagságokat és türelmesebb.
- Előny:
- Jobban elviseli a sérüléseket.
- Bőre ellenállóbb.
Hátrány: - Lassabb és nehezebb mint egy átlag harcos idegen.
Köpő
Egyes idegenek képesek savat köpni, ám van egy fejlődési stádium mely kifejezetten erre szakosodott. Koponyájában savhólyagok vannak, melyek kifejezetten a savköpéshez tartalmaznak savat. Kétszer messzebbre képes köpni, mint egy átlagos idegen, és erősebb koncentrációban.
- Előny:
- Erős távolsági támadás. – Nagyobb koncentrációjú sav.
- Kétszeres hatótávolság.
Hátrány: - Előfeltétel a Köpés II skill.
- Koponyában található savhólyagok sérülékenyek.
Kaptározó
Fészkekben tevékenykedő magas rangú idegenek felelősek a fészek bővítéséért és kialakításáért. Nagyobb mennyiségű nyálkát képes termelni. Hátán pedig a kinövések módosultak, így két arctámadónak elegendő helyet képes nyújtani. Nagyobb termetű variáns esetén (pl. PredAlien.) akár három arctámadót is képes a hátán szállítani.
- Előny:
- Arctámadót képes szállítani.
- Extra nyálka mennyiséget képes használni. (Bénult ellenfél rögzítése, nyálkával bevonni felületeket, stb.)
Hátrány: - Arctámadókat nem irányíthatja. Ha „kifogyott” az arctámadókból, akkor csak ott szerezhet újakat, ahol vannak tojások.
- Nyálka termelése miatt több nyálkát hagy maga után akaratlanul is.
Korruptáló
Három helyet négy düh ponttal rendelkezhet, megtanulhatja még a vezér rang előtt az „Elmetépés” és a „Kényszer” képességeket. Továbbá képes teljes értékűen kommunikálni spearsekkel.
- Előny:
- Erős mentális idegen.
- Plusz egy düh pont ingyen. (3+1=4)
Hátrány: - Álmodók könnyebben érzékelik őket.
- Elektromágnesesség zavarja őket. Egy EMP gránát sokkal tovább blokkolja, mint egy normál idegent.
Skálázódás
Ezek rangok, melyek specializációkat vonnak maguk után, mik skálázódnak egyes skillekkel és a variánsok képességeivel.
Például:
1, Chrysalis koponyája alapvetően erős, M41A tüzét is képes kiállni akár. A kaptárőr rang után még ellenállóbb lesz, majd ha praetorianná fejlődik és megtanulja az „,Extra páncélzat” skillt, akkor akár már a 20 millis impulzus lőszert is képes felfogni. Viszont, roppant lomha lesz így a lény, képes gyors sprintekre, de irányváltást nehezen tud kivitelezni.
2, Ha pl. runner köpővé majd praetorianná fejlődik, akkor viszonylag gyors és koponyában található hólyagok pedig védettebbek. Ám az M41A még sebzi a lényt, de jóval több találat képes elviselni.
Tehát ügyelni kell a játékosnak és a mesélőnek, az ilyenekre. Ügyesebbek pedig egyedi harc stílust alakíthat ki.