Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Legutóbbi témák
» Hiddenlight
Alien EmptyKedd Okt. 02, 2018 2:41 pm by W.B.

» Aurora
Alien EmptyHétf. Okt. 01, 2018 8:32 pm by B.J. Wolf

» Tengerpart
Alien EmptyPént. Szept. 21, 2018 11:26 am by W.B.

» Víztisztító telep
Alien EmptyPént. Szept. 07, 2018 11:57 pm by Johny Borgia

» Fürge Kard Művelet
Alien EmptyCsüt. Szept. 06, 2018 9:27 pm by W.B.

» Sziklás fennsík
Alien EmptyHétf. Aug. 20, 2018 11:22 am by W.B.

» USS Firenze
Alien EmptyVas. Aug. 05, 2018 12:42 am by Johny Borgia

» Utcák
Alien EmptySzomb. Aug. 04, 2018 5:17 am by B.J. Wolf

» Nathan T. Drake
Alien EmptyPént. Aug. 03, 2018 10:21 am by Nathan T. Drake

» Nathan T. Drake
Alien EmptyPént. Aug. 03, 2018 1:05 am by Nathan T. Drake

Ki van itt?
Jelenleg 3 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 3 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (93 fő) Pént. Okt. 11, 2024 10:45 am-kor volt itt.
Linkek

free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
Chat Box

Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

 » Általános » Szabályzat » Alien

Alien

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Alien Empty Alien Hétf. Okt. 22, 2012 4:07 pm

avpwar

avpwar
Admin

Bevezető

Alien vagyis idegen. Mindentől idegen létforma. Eredetüket sokáig csak találgatták a tudósok. Egy biztos, nem a természet hozta létre, hanem a pilóta nevezetű faj. Kreálmányuk egy tökéletes biológiai fegyver.
Beütemeztek a genetikájukba két fontos elemet. Egyik, hogy nem képesek evolúcióra. Minden mutációs tojást azonnal megsemmisítenek. Másik pedig az volt, hogy nem képesek pempőt kiválasztani, ezzel királynővé fejlődni. Ez az ami  mégis megváltozott, ekkor vesztették el a pilóták a kontrolt alóluk és halt ki szinte egész fajuk. Lehetséges, hogy nem véletlen volt? Ezt maximum az idegeneket kifejlesztő pilóták mondhatják meg. Viszont hogy él-e még közülük egy is, annak esélye egyenesen arányos a pingvinek űrben való túlélési esélyivel.

Idegenek a pilóták háborúja miatt sok bolygót megfertőztek. Majd a frissen űrbe kirajzó predatorok találtak rájuk. Úgy gondolják, hogy több bolygón is kifejlődtek eme exoskeleton lények. Hiába futottak többször is össze a pilótákkal, akkor is így gondolják. Mivel az idegeneket a tökéletes ragadozónak látják, így tökéletes prédának is. Hamar kultúrájuk részévé váltak. Predatorok voltak a következő fontos terjesztők az univerzumban. Harmadik és legfontosabb terjesztők az emberek. Emberi faj több mint a fele kihalt az idegenek miatt és több száz bolygót fertőztek meg pár évtized alatt. Ezen felül, már bizonyított tény, hogy ha az idegenek nem léteznének, akkor jelenleg az űrnek nyüzsögnie kéne az űrutazó fajoktól.


Alien karakter kijátszása

Csak olyan ember játszhat aliennel akiről tudja a staff, hogy jó játékos! Mért van erre szükség?
Az alien mint játszható fél, nem gyenge, sőt néhány megfelelő skillel már elég ütős lehet, ha pedig eléri az 5K rangot, akkor ama specializációk nagyot dobnak rajta. Ám az alienek leginkább közelharci lények. Itt jön a gond. Egy AvP világához kevésbé értő ember vagy FRPG-hez úgyszintén kevésbé értő embernek ez a faj nem csak, hogy nehéz, de csalódás is lehet. Egy tapasztalt FRPG-s ellenben tökéletesen elboldogul vele.
Aki kezdő FRPG vagy AvP téren, annak nagyon nem ajánlott faj. Aki aliennel szeretne játszani, az a társalgó igénylések részében jelezze ezt előre.

Továbbá, az alien játékosnak el kell egy tény fogadnia: Az alienek végeredményben „vesztenek”. Eredeti kanontól nem térünk el. DE!
Nagy de, mivel ha egy globális eseményben az alien mint faj kikap, attól még az alien játékosok elkönyvelhetik győzelemnek. Egyszerű példa: Normál esetben a tengerészek vesztesége 200 fő, ám az alien játékosok ténykedése miatt 2000 tengerész veszett oda, akkor hiába vesztették el a bolygót az idegenek, az alien játékosoknak győzelem. Tehát alienek számára az is győzelem bizonyos esetekben, ha hatalmas veszteségeket okoznak az ellenségnek. (Amikor ez íródik, akkor az oldalon még 2195 december vége van. Eme dolog később a Föld és más planéták visszahódításánál lesz fontos. Mert a Földet visszaveszik az emberek, de nem mindegy hogy 1 millió vagy 100 millió emberi élet árán.)

https://avpwar.hungarianforum.com

2Alien Empty Re: Alien Hétf. Okt. 22, 2012 4:07 pm

avpwar

avpwar
Admin

Karakterek

Játékos alapból dolgozó rangon indul. Előtörténet alapján maximálisan felderítő lehet. Játszható variánsok pedig:
Dron – emberből kikelt.
Runner – kisebb (kutya, nagymacska stb.) négylábú állatból kikelt.
Predalien – predatorból kikelt. (Berserker alien is ide számít)
Monkyalien – fán élő farkos majomféléből vagy hasonló lényből kikelt. (Szóval csimpánz már bukta.)
Kígyótestű – Kígyószerű lényből kikelt.
Xenoraptor – Theropod kistestű dinosaurusból kikelt idegen. (Velociraptor, Oviraptor de akár még a strucc is idevehető)
Chrysalis – Rendszerint olyan lényekből kel ki melyek koponyája erős csontos. (pl. muflon, bivaly)
Röpképes idegen
Két fő variáns van:
Wyvern és Draco. Két eltérő stílus és anatómiai felépítés jellemzi őket.

Wyvern
Egy pár láb és egy pár szárny. Csak olyan állatokból kel ki miknek két szárnyuk és két lábuk van. Óriásdenevér, Pterosaurus például, ennél a változatnál földi példát is lehet mondani. A bőrszárnyak öröklődnek, a tollak nem, tehát csak bőrszárnyú idegenek lehetnek.
Előny: Stabil repülők, jól manővereznek.
Hátrány: Nincs karjuk, így szájjal, és farokkal tudnak támadni. Szárnyaik karmaival is tudnak támadni, de ügyetlenül, lényegében a fő támadó fegyver a karok kiesnek/hatékonyságuk nagyon csökken.

Draco
Két pár láb és egy pár szárny. Csak olyan állatokból kel ki, miknek négy lábuk és két szárnyuk vannak. Proteusi vízköpő pl., bár ezt kijátszani nehéz. Ilyen földi gazdatest nincs, csak más bolygó fajai közt van.
Előny: Ugyan úgy képesek támadni, mint egy normál idegen, révén vannak szabad mellső végtagjaik.
Hátrány: Repülősre nagyobb hely kell, mint a wyvern-nek. Továbbá rosszabbul manővereznek.
Katt a ide a képért.:


A Fő karakter megalkotásánál van olyan lehetőség, hogy nincs megkötve a variáns külleme, a lényeg hogy dronnak vagy runnernek lehessen besorolni. [pl. lehet a runner tüskés, lehetnek légzőcsápjai, de runnernek lehessen besorolni]







Követő NJK-k és társ NJK-k

Ranglépésenként egy tetszőleges variánsú NJK csatlakozik a játékoshoz. Maximálisan 4 követő NJK-ja lehet a játékosnak. Ezeknek nem lehet tanítani skilleket. Ez a menet csak egyszer játszható el. Tehát ha a JK elhalálozik és később újra meglépi a rangot, akkor már nem kap új NJK-t.

Új NJK Pempőből vásárolható. Pempőt csak sikeres kalandért lehet kapni. Kalandonként egyet.

Árak:
Dron: 2
Runner: 1
Predalien: 4
Monkyalien: 2
Kígyótestű: 3
Xenoraptor: 4
Chrysalis: 5
Wyvern: 4
Draco: 5


Rangok

Ezek nem csak rangbeli különbségek, hanem mutációs, fejlődési ciklusok, amik erősebbé gyorsabbá, ügyesebbé teszik a xenomorphot, a szintek lépésekor a vedlőkamrában le kell vedleni az előző hámréteget. Az új bőr nem feltétlenül változik meg drasztikusan, egyszerűen csak tökéletesíti a fizikai tulajdonságokat.

Dolgozó -> Felderítő -> Harcos -> K.K.K.K.K. -> Vezér -> Praetorian

Alien Alien_11

K.K.K.K.K.
Öt rang van egy szinten. Csak egy választható, révén specializációkat von maga után. Eme öt rang specialitásai későbbi rangoknál továbbra is érvényben vannak.

Karom
Karmai megnyúltak és megerősödtek. Gyémánt keménységét közelítik meg. (Ravager karmainál azért gyengébb.) Izom ereje nagyobb, mint egy normál harcosnak. Farok pengéje nagyobb és plusz pengeéles kinövések vannak rajta.
karom

    Előny:
  • Gyalogsági nehéz páncélokat könnyedén tépi szét, alacsonyabb páncélzatú járműveket is képes lehet felhasítani. (pl. M-242 Harci Homokfutó)

    Hátrány:
  • Gazdatestet nehezen tud ejteni.
  • Nagyobb karmok hátrány is, például falmászás esetében, vagy lopakodásnál. (Felületfüggő.)



Kaptárőr
Fészek őrzése szélsőséges időjárás esetén is szükséges, ez megedzi a lényt. Jobban képes elviselni a sérüléseket, környezeti viszontagságokat és türelmesebb.
 kapárőr  

    Előny:
  • Jobban elviseli a sérüléseket.
  • Bőre ellenállóbb.

    Hátrány:
  • Lassabb és nehezebb mint egy átlag harcos idegen.



Köpő
Egyes idegenek képesek savat köpni, ám van egy fejlődési stádium mely kifejezetten erre szakosodott. Koponyájában savhólyagok vannak, melyek kifejezetten a savköpéshez tartalmaznak savat. Kétszer messzebbre képes köpni, mint egy átlagos idegen, és erősebb koncentrációban.
 köpö  

    Előny:
  • Erős távolsági támadás. – Nagyobb koncentrációjú sav.
  • Kétszeres hatótávolság.

    Hátrány:

  • Előfeltétel a Köpés II skill.
  • Koponyában található savhólyagok sérülékenyek.



Kaptározó
Fészkekben tevékenykedő magas rangú idegenek felelősek a fészek bővítéséért és kialakításáért. Nagyobb mennyiségű nyálkát képes termelni. Hátán pedig a kinövések módosultak, így két arctámadónak elegendő helyet képes nyújtani. Nagyobb termetű variáns esetén (pl. PredAlien.) akár három arctámadót is képes a hátán szállítani. 0.3 pempő helyet 0.1 pempőbe kerül egy tojás és 24 óra alatt kikelésre kész.

kaptározó

    Előny:
  • Arctámadót képes szállítani.
  • Extra nyálka mennyiséget képes használni. (Bénult ellenfél rögzítése, nyálkával bevonni felületeket, stb.)
  • Olcsóbban és gyorsabban tud tojást előállítani.

    Hátrány:
  • Arctámadókat nem irányíthatja. Ha „kifogyott” az arctámadókból, akkor csak ott szerezhet újakat, ahol vannak tojások.
  • Nyálka termelése miatt több nyálkát hagy maga után akaratlanul is.



Korruptáló
Három helyet négy düh ponttal rendelkezhet, megtanulhatja még a vezér rang előtt az „Elmetépés” és a „Kényszer” képességeket. Továbbá képes teljes értékűen kommunikálni spearsekkel.
 korruptáló  

    Előny:
  • Erős mentális idegen.
  • Plusz három düh pont ingyen. (3+3=6)

    Hátrány:
  • Álmodók könnyebben érzékelik őket.
  • Elektromágnesesség zavarja őket. Egy EMP gránát sokkal tovább blokkolja, mint egy normál idegent.



Skálázódás
Ezek rangok, melyek specializációkat vonnak maguk után, mik skálázódnak egyes skillekkel és a variánsok képességeivel.

Például:
1, Chrysalis koponyája alapvetően erős, M41A tüzét is képes kiállni akár. A kaptárőr rang után még ellenállóbb lesz, majd ha praetorianná fejlődik és megtanulja az „,Extra páncélzat” skillt, akkor akár már a 20 millis impulzus lőszert is képes felfogni. Viszont, roppant lomha lesz így a lény, képes gyors sprintekre, de irányváltást nehezen tud kivitelezni.

2, Ha pl. runner köpővé majd praetorianná fejlődik, akkor viszonylag gyors és koponyában található hólyagok pedig védettebbek. Ám az M41A még sebzi a lényt, de jóval több találat képes elviselni.

Tehát ügyelni kell a játékosnak és a mesélőnek, az ilyenekre. Ügyesebbek pedig egyedi harc stílust alakíthat ki.

K.K.K.K.K. képek a hangulatjelek alatt, az alien résznél vannak. Innen kell a kódjukat átmásolni a Profil „Specializációk” mezőbe.



A hozzászólást avpwar összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Júl. 16, 2013 10:15 pm-kor.

https://avpwar.hungarianforum.com

3Alien Empty Re: Alien Hétf. Okt. 22, 2012 4:07 pm

avpwar

avpwar
Admin

Skillek

Vannak skillek amik bármely variáns birtokolhat, de vannak speciálisak is.

Mindenkinek megvannak a következő skillek:

Ugrás I: Minden idegen tudja, átlag 20-25 méteres ugrások végezhetőek.
Vetődés: Egy majdnem vízszintes ugrás, könnyen földre dönt bárkit. (Xenoraptorok szívesen használják karmaik miatt.)
Harapás: A szekunder nyelv használata, általában fej harapás céljából, de más csontot is könnyen átvisz, viszonylag nyugodt környezet és idő kell hozzá, harcban nehezen kivitelezhető, csak meglepetésből.
Karmok: Az átlag támadás, a karmok használata.
Farok kábítás: A farok és a végén lévő méregfullánk használata. Bénító méreg befecskendezése a célpontba.
Falmászás I: Az idegen képes megkapaszkodni falakon, plafonon, de teljesen sima felületen haladni nem képes. (Kivétel a kígyótestű xenomorph, az nem képes falat mászni, vagy rengeteg energiát fektet bele, hogy karmait a mennyezetbe vagy plafonba mélyessze. Viszont sok anyagnál ez lehetetlen.)


Alap skillek:

Probléma megoldás I: 40sp
Ez a skill lehetővé teszi azt, hogy egy bezárt ajtó kinyitásához ne keljen szétverned az egész irányítószobát, csupán egy részét.
 Probléma megöldásI  
Probléma magoldás II: 60sp
Könnyebben megtalálod az adott gépet, mit szét kell szedni.
 Probléma megöldásII  
Lopakodás: 50sp
Csendes halk lopakodás, az átlag élőlény nem veszi észre.
LopakodásI
Lopakodás II: 70sp
Már egy predatort is ki tudsz nagy eséllyel játszani, de egy álmodó így is észrevesz.
LopakodásII
Köpés I: 20sp
Az idegen, csak nyálkát tud köpni, amivel akár ideiglenesen képes megvakítani ellenfelét
  KöpésI 
Köpés II: 30sp
Az idegen képes savat köpni.
  KöpésII 
Túlnyomás: 30sp
Előfeltétel: Köpés I
Maximálisan 20 méterre képes elköpni a nyálát vagy a savat az idegen.
 Túlnyomás  
Falmászás II: 40sp
Bármilyen falon képes megtapadni a lény. (Kivétel a kígyótestű xenomrph, azaz alap falmászásra sem képes, kivéve, ha könnyű célpont akar lenni.)
Pretorian is felveheti ezután viszonylag ügyetlenül, de képes falat mászni.
 FalmászásII  
Villám harapás: 20sp
Gyorsan és pontosan lékelhető meg az ellenfél koponyája.
 Villám harapás  
Pontosság: 20sp
A karmolásokat, farok csapásokat, nagyjából pontosan képes bevinni.
 PontosságI  
Pontosság II: 40sp
A karmolásokat, farok csapásokat, halálos pontossággal képes bevinni.
 PontosságII  
Védekezés: 30sp
Ki képes védeni pusztakezes ütéseket, csapásokat.
Védekezés
Erősebb méreg: 20sp
Sokkal tovább tartó és erőteljesebb méreg.
 Erősebb méreg  
Nyomferomon: 20sp
Mérgen kívül az idegen speciális feromont jutathat az áldozatban. Feromont kilométerekkel távolabb is képes érzékelni az idegen. (Befolyásolhatja a széljárás.) – Játékos maga dönti el, hogy méreget vagy feromont akar az áldozatba jutatni.
Nyomferomon
Spiccelés: 40sp
Az idegen képes a farok tövis méregcsatornájából kispriccelni a mérget/feromont 5-6 méterre is akár. (Méreg szembejutva vakíthat, vagy sebbe jutva felszívódhat a szervezetbe.)
Spriccelés
Buzogány: 40sp
Az idegen sokkal erősebb csapásokra képes, a buzogány súlya már nem hátráltatja. (Csak olyan idegen tanulhatja, minek nincs farok pengéje, hanem buzogányszerű tömör kitines-csontos képződménye van a farka végén. – Ilyen alien pedig a méreg skilleket nem tanulhatja.)
Buzogány
Ásás: 40sp
Az idegen képes laza és normál talajba beásni magát, hogy akár onnan támadhasson.
 Ásás  
Rejtőzködés: 40sp
Képes az idegen akár mozdulatlanná is válni, illetve hatékonyabban képes rejtekhelyet találni és kihasználni.
 Rejtőzködés  
Érzékelés: 30sp
Érzékelik a közel lévő élőlényeket, de nem tudják megállapítani, hogy mi az.
 Érzékelés  
Érzékelés II: 30sp
A Xenomorph már meg tudja különböztetni a közelben lévő élőlényeket
 ÉrzékelésII  
Érzékelés III: 50sp
Egy nagy sugarú körben(kb.20-30 méter), Meg tudja különböztetni az élőlényeket
 ÉrzékelésIII  
Öklelés: 30sp
Képes felöklelni, vagy akár felnyársalni az ellenfelet – Csak akkor tanulható, ha az idegennek van tülke/szarva. (Instant halált okozhat nagy eséllyel az ellenfélnek.)
Öklelés
Tojás készítés: 40sp
Játékos képes nagy mennyiségű szerves anyag (átlag felnőtt férfi ember), pempő és némi nyálka hozzáadásával tojást készíteni, illetve a tojás kialakulásának folyamatát elindítani.
Egy tojáshoz 0.3 pempő szükséges. (Napokba telik míg egy tojás így kifejlődik)
Tojás készítés
Félelem 20sp – Harcos rangtól
Idegen játékos NJK karakterekbe egy erős határozott sikollyal a félelem magvait tudja elültetni. Költsége: 1 Düh. – Azokra hat kik közelről hallják. Viszont vannak kik immunisak. Predatorok nagy részére (ifjoncokra hat), karizmatikus emberekre, pilótákra és mérnökökre, gépekre és bizonyos állatokra (pl. T-rex, medve, Ghoul stb.) nem hat.
Félelem
Elmetépés 30sp – Vezér rangtól
Maximálisan fél percig (már feljebb említett ellenfeleken kívül) egy ellenfél leblokkolható. Nem képes döntést hozni, bár tudatában van az eseményeknek. Költsége: 1 Düh.
Elmetépés
Kényszer 40sp – Vezér rangtól
Gyengébb akaratú egyének elméjébe pár pillanatig bele lehet furakodni és ekkor rá lehet kényszeríteni őket valamire. Pl. ajtó kinyitás vagy hasonló. Költsége: 2 Düh.
Kényszer
Dühvel alapból nem rendelkezik a JK. Tíz skill pontba kerül egy darab. Maximálisan 3 lehet. Kaland végén illetve hosszabb kaland részjutalmának adásakor „újra töltődik”. Megfelelő képet, az „Aláírások” – részhez kell betenni, mely az avatar kép alatt jelenik meg. (Sima profil oldalon található) Figyelem! Eme funkciónál nincsenek emotikon, meg formázási opciók, ezeket be kell manuálisan másolni.
1 düh pont
2 düh pont
3 düh pont



Speciális skillek:

Xenoraptor:

Sarlós karmok: 50sp
Született tulajdonság ez számára. De így igazán halálos. A prédának nincs esélye, ha beléjük hatoltak a karmok. (csak olyan xenoraptor tanulhatja mely olyan dinosaurusból kelt ki minek volt sarlós karma)
Xenoraptor sarlóskar
Fürgeség: 20sp
Extra sebesség.
Fürgeség
Monkeyalien:

Akrobatika: 50sp
Még jobban kihasználja majom elődjei képességét, erdőségekben a faágakon nyújtott teljesítménye leköröz mindent.
Akrobatika
Kígyótestű alien:

Ugrás: 50sp
Hihetetlen erejű ugrásra képes a farkát, maga alá gyűrve.
 Ugrás  
Runner:

Fürgeség: 20sp
Extra sebesség.
Fürgeség
Drone:

Kitartás: 20sp
Könnyebben bírja a hosszú távon megerőltető dolgokat. Órákat képes rohanni, ugrálni, stb.
 Kitartás  
Predalien:

Szívósság: 30sp
Sokkal több sérülést bír ki, kevésbé lassytják sebei.
 Szívosság  
Chrysalis:

Crusher: 30sp
A chrysalis koponyája megerősödik és a 10 millis lőszer hatástalan elenne. 20 millis páncéltörő lőszer megfelelő szögben még átviheti. Plusz páncélzat nem befolyásolja a lény sebességét, ám többségében négy lábon kénytelen járni.
Eme skill felvétele után falra mászni csak a falmászás II megtanulása után lehetséges.
Crusher
Röpképes idegen:

Szárny izomzat I: 20sp
Wyvern-nek alap (ingyenes), Draco-nak nem.
Javítja a kitartást, így gyorsabban és tovább képes az idegen repülni.
Szárny izomzatI
Szárny izomzat II: 30sp
Praetorian ranggal is képes repülni, ám ügyetlenné válik. (Olyan mintha egy sima idegennek nem lenne meg az első szint, tud repülni, de ügyetlen.)
Szárny izomzatII
Szárny izomzat III: 40sp
Praetorian ranggal is képes úgy repülni, mint egy sima már tanult idegen.
Szárny izomzatIII
Siklás: 20sp
Erősebb felfele áramló légáramlatokat eme skill nélkül is képes meglovagolni a JK, ám eme skillel a gyengébbeket is képes kihasználni.
Siklás
Manőverezés: 50sp
Erdőben és más szűk helyeken könnyen képes az idegen kikerülni az akadályokat. (Ez a skill nem jogosítja fel szűk folyósokban való hiper-szuper repülő mutatványokra a játékost.)
Manőverezés
Praetorian:

Extra páncélzat: 30sp
A kis kaliberű golyók meg sem kottyannak a praetoriannak. Ám a nagyobb kaliberű, fegyverek így is kárt okozhatnak. Az ugrási távolság így csökken.
 Extra páncél  

https://avpwar.hungarianforum.com

Ajánlott tartalom



Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

 » Általános » Szabályzat » Alien

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.