Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Legutóbbi témák
» Hiddenlight
Alien skillek lehetséges bővítése? EmptyKedd Okt. 02, 2018 2:41 pm by W.B.

» Aurora
Alien skillek lehetséges bővítése? EmptyHétf. Okt. 01, 2018 8:32 pm by B.J. Wolf

» Tengerpart
Alien skillek lehetséges bővítése? EmptyPént. Szept. 21, 2018 11:26 am by W.B.

» Víztisztító telep
Alien skillek lehetséges bővítése? EmptyPént. Szept. 07, 2018 11:57 pm by Johny Borgia

» Fürge Kard Művelet
Alien skillek lehetséges bővítése? EmptyCsüt. Szept. 06, 2018 9:27 pm by W.B.

» Sziklás fennsík
Alien skillek lehetséges bővítése? EmptyHétf. Aug. 20, 2018 11:22 am by W.B.

» USS Firenze
Alien skillek lehetséges bővítése? EmptyVas. Aug. 05, 2018 12:42 am by Johny Borgia

» Utcák
Alien skillek lehetséges bővítése? EmptySzomb. Aug. 04, 2018 5:17 am by B.J. Wolf

» Nathan T. Drake
Alien skillek lehetséges bővítése? EmptyPént. Aug. 03, 2018 10:21 am by Nathan T. Drake

» Nathan T. Drake
Alien skillek lehetséges bővítése? EmptyPént. Aug. 03, 2018 1:05 am by Nathan T. Drake

Ki van itt?
Jelenleg 4 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 4 vendég :: 1 Bot

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (93 fő) Pént. Okt. 11, 2024 10:45 am-kor volt itt.
Linkek

free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
Chat Box

Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Alien skillek lehetséges bővítése?

+7
Andrew Fox
Árny
Démon
Préda
Halál
W.B.
Tövis
11 posters

Ugrás a következő oldalra : 1, 2, 3  Next

Go down  Üzenet [1 / 3 oldal]

1Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Alien skillek lehetséges bővítése? Kedd Nov. 29, 2011 7:53 pm

Tövis

Tövis

Üdv.Kérlek olvasd végig ezt a "kis" írást,és ha van róla véleményed mondd el (alienekre,adminokra,kalandmesterekre különös tekintettel)!

Fel szeretném hívni a figyelmet arra,hogy szerintem messze kevesebb az alien skill,mint a másik két fajnál.Ember skillből konkrétan legalább ötször annyi van.

Ahhoz,hogy egy alien minden alap megszerezhető skilljét megszerezd maximális szinten "mindössze" 40 skill pontot kell elkölteni.Ez töredéke például az ember skillpontjainak,és,amint egy játékos nagyon tapasztalt lesz,minden megszerezhető skillt birtokolhat egyszerre.

Ez különösen azért rossz,mert a praetorianná válás alternatívája 8 skillpont és 1 NJK,de mire elérsz erre a szintre nincs mire elköltened azt a 8 xp-t amit kapsz ha másképpen választasz.A plusz 1 NJK pedig messze nem akkora előny szerintem,mint a megsokszorozott erő és páncélzat.

Éppen emiatt,javaslatot szeretnék tenni,amin Zúzóval együtt agyaltunk is.Mivel nagyon kevés az alien skill,"drága",nehezen elsajátítható pedig nincs,ezért be kéne iktatni még párat,persze úgy,hogy illeszkedjen az alienek sajátosságaihoz.

Például:mire eléred a legmagasabb megszerezhető rangot,már 3 NJK-d is van,ami elég sokat számíthat.Lehetnének olyan skillek,melyek elsajátításával gyorsan,és jobban megértethetnéd velük,mit akarsz,miben segítsenek.Ez hatékonyabbá tenné őket.Lehetne legalább 2 szintje,és eshetne a 6-10 skillpont kategóriába,ezzel választási lehetőséget adhatna,alternatívát,amíg tényleg nem játszottál annyit hogy majdnem minden skillt tudj.

A másik ötlet,a támadásformák feljesztése,hiszen ezek csak részben függnek a fizikai erőtől.Karmolni lehet ügyesebben,hogy nagyobb eséllyel okozz halálos sebet,a faroktámadással nem csak lebénítani,de probléma nélkül teljesen átszúrni is lehet egy élőlényt,mondjuk magasabb szinten páncéllal együtt is,a praetorian,ha már ekkora pámcéllemeze van a fején,fel is öklelheti vele az ellenfelet,nem?A köpés nyilván olyan savas amilyen,de lehetne pontosabb,menetne távolabbra.Ezek csak ötletek,hogy ne csak elviekben beszéljek,a skillpontok kiegyensúlyozásához meg nyilván nem én értek a legjobban...

Ezek több szinten is elsajátíthatóak lehetnének,így többféle irányultságot is választhatnál,az esetleges PvP-ket mindenképpen színesebbé tenné,és lenne értelme nem a praetoriant választani ha másfajta a játékmódod.

U.I.:A praetorian-szintig való eljutás,nem feltétlenül tart mindenkinek ugyanaddig,és mivel semmi precedens,vagy szabály nincs arra,pontosan mik a rangok követelményei,de,úgy sejtem,hogy a rengeteg (rövid kalandokból) harc,parancsteljesítés,és ügyesség követelménye,és az sp-t láthatóan könnyebb gyűjteni.

2Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Kedd Nov. 29, 2011 8:10 pm

W.B.

W.B.

Be másolom a Staff társalgóban lévő skill javaslatot mint Halál írt


Érzékelés: 3sp
Érzékelik a közel lévő élőlényeket, de nem tudják megállapítani, hogy mi az.

Érzékelés II: 3sp
A Xenomorph már meg tudja különböztetni a közelben lévő élőlényeket

Érzékelés III: 5sp
Egy nagy sugaró körben(kb.20-30 méter), Meg tudja különböztetni az élőlényeket

Pontosság: 2sp
A karmolásokat, farokcsapásokat, halálos pontossággal képes bevinni.
(Ennél a csapások sikerességére gondoltam.)

Köpés: 2sp
Az idegen, csak nyálkát tud köpni, amivel akár ideiglenesen képes megvakítani ellenfelét

Köpés II: 2sp
Az idegen képes savat köpni.



Én annó ezeket elvetettem, de ha nektek tetszenek Halál ötletei betehetjük őket.



A másik, a követő NJK-knak is kell skillt tanítani, továbbá a követő NJK-k könnyebben halnak, ha a játékos bénázik. Ergó hosszútávon skill pont emésztő lehet az alien.


Konkrét skill és pont költségeket is mondhatok ha van ötlet, és megvitatjuk. (Praetorian öklelés, eszembe se jutott eddig)

3Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Kedd Nov. 29, 2011 8:18 pm

Tövis

Tövis

Nekem abszolút tetszenek,bár kicsit így is kevés szerintem.A pontosságnak lehetne több szintje,például.Mert alapból 2 skillpontért elég olcsó.

A praetorian öklelés az csak illusztrációja akart lenni annak hogy mennyi minden lehet ami elsőre nem jutna az eszünkbe de meg lehetne csinálni.

Az aliennél nem láttam követő NJK skilleket,amiket lehet tanítani,úgyhogy ezt a részt hősiesen bevallom nem értem Very Happy

Egyedül a köpés az amit még egyszer átgondolnék mert már van olyan játékos akinek megvan jelenleg szóval inkább távolság pontosság sav dózis lenne az amit értelme lenne fejleszteni (kihagsúlyozom,szerintem).

4Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Kedd Nov. 29, 2011 8:22 pm

Tövis

Tövis

Ja még annyi az NJK-témához,hogy egy vezetés-jellegű skillnek azért lenne értelme,hogy kevésbé haljanak,hiszen ha gyorsan és pontosan meg tudod értetni velük mit akarsz akkor tudnak követni bonyolultabb taktikát ergo nem halmának olyan könnyen nehéz küldetésekben is.Akinek nagyon kellenek az NJK-k az így tudna vigyázni ne menjen el rá sok pontja és alternatíva lenne a "tankok" mellett (tank:csak magát a maxig fejlesztő egyedül harcoló alien).

5Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Kedd Nov. 29, 2011 8:23 pm

W.B.

W.B.

A követő NJK-k ugyan azokat skilleket tudják tanulni mint maga a JK

6Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Kedd Nov. 29, 2011 8:25 pm

Tövis

Tövis

Ahamm.Ezt eddig nem láttam leírva sehol.De akkor meg főleg lenne értelme egy ilyen skillnek,hiszen minél értékesebb annál kevésbé szeretné az ember elveszteni...

7Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Kedd Nov. 29, 2011 9:40 pm

Halál

Halál

Nagyon jó, hogy végre más is észrevette, hogy kevés az alienek skillje. Természetesen ezek pontjai, a trinity-s szabályrendszerhez igazodik, ezért nem passzol ide. Ezeket át lehet írni.
Követő NJK-król annyit, hogy egyre nőjön az áruk, ha minél több van. A képességek pedig mindig ugyan annyi legyen. Szerintem ez logikus. (lehetne az első követő NJK mondjuk...4 sp?)
Lehet, hogy nekiállok még gondolkodni pár skill-en, majd beteszem ide őket, ha valami eszembe jut.

8Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Kedd Nov. 29, 2011 10:08 pm

W.B.

W.B.

khm... OTT A SZABÁLY!

Minden szintlépésnél egy NJK AUTÓMATIKUSAN csatlakozik. És ezért van az hogy fogyó eszköznek felfogható


De ha van megfelelő ötlet, akkor jöhet nyugodtan...

9Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Kedd Nov. 29, 2011 10:38 pm

Halál

Halál

bocsi! xD

10Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Szer. Nov. 30, 2011 6:02 pm

Tövis

Tövis

Közelharci+köpés tövisszúrás jellegű támadásokat szerintem lehetne bőségesen fejleszteni mondjuk alap szint ami mindenkinek alapból megvan=átlag alien ügyesség mind1iknél fejlesztett szint=érezhetően pontosabb nagyobb kárt okozó gyorsabb támadás,mesterszint:villámgyors,halálos támadások,ritkán megy mellé és nehezen kikerülhető.De ezek legyenek drágák,hogy lehessen specializálódni egy kicsit...ez az álláspontom.

11Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Szer. Nov. 30, 2011 7:10 pm

Halál

Halál

Egy mmo-ba jók is lennének, de ez egy frpg. Szóval amit magától meg tudna csinálni, az ne legyen már képesség! :S

12Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Szer. Nov. 30, 2011 7:26 pm

Tövis

Tövis

Elvileg köpni is tud magától savasat és a harapási sebessége se változhatna,sőt,ha így közelítjük meg a dolgokat,semmi értelme a skillrendszernek hiszen mindent tudsz alapból.Akkor viszont az egészet törölni lehetne,úgy ahogy van.

13Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Szer. Nov. 30, 2011 7:46 pm

W.B.

W.B.

Isten igazából kezdetben a legelső AvP oldalon az AvPvH-n kezdetben nem is volt játszható faj az alien. Épp ezért. Végül csak így tudták megoldani.

14Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Szer. Nov. 30, 2011 8:26 pm

Halál

Halál

Embeeer! Egy sima alien elvileg köpni se tudna. Az is csak az alien4-ben volt, szal tanulható képességnek jó. A harapási sebesség meg pvp-nél jöhet jól, ha ügyes a mesélő, akkor reálisan le tudja mesélni a meccseket.

15Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Szer. Nov. 30, 2011 8:35 pm

Tövis

Tövis

Ööö.Hova a frászba tűnt a féloldalas eszmefuttatásom?

16Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Szer. Nov. 30, 2011 9:05 pm

Halál

Halál

??? Ott van az elején. Vagy nem arra gondolsz?

17Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Szer. Nov. 30, 2011 9:14 pm

Tövis

Tövis

Nem,írtam egy újabbat is.Aztán mire te kommenteltél,már nincs itt.

Mindegy,akkor leírom mégegyszer,röviden.

Annyi volt a lényeg hogyha a páncélzat fejlesztésére van itt skill akkor nem értem mi a baj mondjuk a harapás pontosságának fejlesztésével.Hiszen a páncélzatot nem lehet tanulni de azt hogy hogyan és hova harapj azt igen,mégis van az oldalon példa az előbbire.

Eleve csak akkor van értelme a skilleknek ha a karaktereknek lehetnek különbségei illetve tanulási készsége.Ha alapból tud mindent akkor semmi.Más kérdés,ha minden karakter ugyanolyan lenne semmi értelme nem lenne játszani.Ahhoz,hogy egyáltalán játszható legyen az alien azt igényli hogy részben emberi szokásokkal rendelkezzenek és nagyobb intelligenciájuk legyen mint az átlag xenomorphnak.Ha ez lehetséges akkor mondjuk a karmolási folyamat fejlesztése miért nem?

Ha vannak skillek akkor ez már ígyis-úgyis hordoz MMO elemeket,úgyhogy nem értem milyen elvi akadálya lehet ezeknek a skilleknek, ha egyszer nem tanulható dolgokat is meg lehet szerezni skillpontért akkor tanulhatóakat miért ne lehessen?

18Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Szer. Nov. 30, 2011 9:29 pm

W.B.

W.B.

Egésszel az a gond, hogy:

Nem lehet össze-vissza fokozni a karmolást stb. Többi fajnál azért van szint, mert új fegyverek párosulnak hozzá.


Továbbá most nézem, hogy így is gondot okoz. A mesélés közben a képességek szintjének betartatása.

Pl. Panaszt kaptam, hogy egyik preda játékos adatlapján nincs fent a kék lebontóanyag, szóval nem birtokolja. SŐT a skillje sincs meg. Mégis ő úgy gondolta, hogy használja és van nála.

Továbbá gond lesz a predator megbecsülés pontrendszer betartatása is. Meg úgy általában a tárgy birtoklás. Erre hétvégén megpróbálok valamit kigondolni.

Alienknél viszont:
3-4 követő NJK lehet
És ezeknek is kell tanítani skilleket, hogy ne legyenek gyengék. Szóval... ha egy alien JK 30 SP-ből saját karijára költ 30 SP-t, akkor viszont nem költött még pl. a másik három követő NJK-ra. Ergó azok dögleni fognak kegyetlenül.
Új NJK viszont SP-ért cserébe csatlakozhat.

Ezt bele kalkuláltad?

19Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Csüt. Dec. 01, 2011 5:22 pm

Tövis

Tövis

Ez mind igaz csakhogy a követő NJK-k ígyis-úgyis dögleni fognak,amíg nincs rá sok skillpontod (de azután is) úgyhogy játék elején sok értelme nincs mindig újakat venni.Nem lesz rá skillpontod küldetésenként újat beszerezni,sőt,elején komolyabban fejleszteni sem.A felderítő rangú játékos NJK-ja golyófogónak jó lesz,de vagy nem viszi magával vagy nem harcol vagy meg FOG halni.
Sőt,bátorkodom kijelenteni,hogy egy alien nem az első NJK-jára fogja költeni a skillpontjait,amint lesz neki ilyen.Egyszerűen nagyobb eséllyel bukod az NJK-t...

Ennek lehetne egy darabig az alternatívája,hogy magadra költesz,ami ugye egyszeri befektetés,majd miután már jól játszol amihez kellenek a képességek akkor "beruházol'.

Azt viszont nem veszed számításba,hogy aliennek nincsenek eszközei sőt semmilyen használati tárgya a saját skilljein kívül,úgyhogy alapból iszonyat sebezhető bármilyen nehézfegyverrel szemben,a levegőből bármi leszedi,egy erősebb páncélzatot meg alap xenomorph át sem üt.És van egy olyan érzésem,hogyha Új-Japánon kiderül a jelenlétünk,sőt,hogy aktívan portyázunk,akkor nem milíciák fognak ellenünk jönni vadászpuskával meg vasvillával,gumicsizmában.

Másik,hogy minden fejlett aliennek ugyanazok a skilljei lesznek meg,nem igazán ad esélyt "harcmodor" kialakítására.Eközben az ember tucatnyiból válogathat,míg egy predator is 2 fő ágból gyűjthet skilleket amiket úgy kombinál ahogy akar.

De,az ellenőrizhetőségben igazat adok neked,úgyhogy mondjuk lehetne minden közelharci skillnek 1 alapfoka amit mindenki tud és egy mesterfoka ami könnyen értelmezhető előnyöket ad:pl karmolás mesterfok (vagy karmolás II-nem ez a lényeg),ami átviszi a nem nagyon nehéz páncélt és a könnyebb fém járművek borítását,páncélüveget,ilyeneket,valamint elenyésző eséllyel találsz mellé,és pajzs,vagy komoly közelharci jártasság nélkül (szinte) védhetetlen a csapás.Ezek kerülhetnének 10-15 skillpontba,cserébe jelentős hatékonyságnövekedést adhatnak,és felruházhatnák a kisebb játékos "falkákat" a specializáció lehetőségével:valaki megállíthatatlan közelharcban,de más a savköpéssel távoli ellenfeleket is kiüthet (távolharci skill esetén fontos meghatározni a max és a hatékony távolságot) míg a harmadik inkább a gyors,csöndes gyilkoláshoz ért.

20Alien skillek lehetséges bővítése? Empty PRéDA Csüt. Dec. 01, 2011 5:29 pm

Préda

Préda

W.B. a ,,préda,, kijelentés konkrétan rám lenne utalás?

21Alien skillek lehetséges bővítése? Empty PRéDA Csüt. Dec. 01, 2011 5:36 pm

Préda

Préda

Jah lebontóanyag okéé...

22Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Csüt. Dec. 01, 2011 5:59 pm

W.B.

W.B.

Preda = Predator



Ámmeg, úgy ahogy értem mire akarsz kilyukadni. De könnyű páncélozott járművet széttépni? Esélytelen.
Praetorian talán, lehet, hogy kaphat rá skillt. A többi variáns inkább az ajtó és búvónyílás feltépésére kaphat.

Továbbá páncélosok ellen, ott a Ravager, ritka és nem játszható. De elvben a praetorian is ritka.

Szerintem írd le pontosan, hogy képzelted el. Úgy mintha az adatbázisban lenne.

23Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Csüt. Dec. 01, 2011 6:16 pm

Tövis

Tövis

Eddig azért nem akartam konkretizálni mert nem volt egyetértés semmiben addig meg minek Very Happy

De mondjuk 1-2 centi fémpáncél ami egy rendőrségi páncélautón vagy hasonló járművön van megfelelő erőkifejtéssel és megfelelő helyen (ahol van megkapaszkodási pont) probléma nélkül felfeszíthető egy tapasztaltabb alien számára.Persze ha a sarkoknál próbálkozik.

Két példa példa a "mesterfokú" támadásra,legyen egyik a karmolás másik a köpés,hogy a két különböző támadástípus mértékegységei láthatóak legyenek.

Karmolás II-a tapasztaltabb,erősebb alien közelharci támadása a nehézpáncélzatú embereken és a páncélozott járműveket nem,de a közepes pámcélzatot,páncélüveget,vasrácsot minden további nélkül át tudja törni.Gyengén vagy egyáltalán nem páncélozott járművek ellen is használható,de csak bizonyos pontokon tud kárt okozni a járműveknek.Nem külön megerősített vasajtókon kívül ki tudja törni-feszíteni az ajtók nagy részét.Élőlény ellen használva mély,gyakran gyors halált okozó sebet ejt,közelharci kiképzést nem kapott emberek például abszolút képtelenek kitérni előle,és a karmolásban ügyes xenomorph könnyebben talál el létfontosságú szerveket is.
10 skillpont


Savköpés II-Az alien ügyesen,nagy távolságra (akár 30 méter) is képes savat köpni,20 méteres távolságban jó eséllyel talál el akár mozgó célpontot is.A savkoncentráció is nagyobb,megfelelő mennyiségben könnyedén átmar nem túl vastag fémlemezeket is.
Ára:8 skillpont

Persze ezek csak példák,de azt próbáltam leírni,a kétféle (közel és távolharci) támadástípusoknak mely elemei erősíthetők,és nagyjából meddig, a skillel.

24Alien skillek lehetséges bővítése? Empty PRéDA Csüt. Dec. 01, 2011 6:20 pm

Préda

Préda

A kalandban megszerezhető skillek nem kevesek az árakhoz képest? Már csak azért is, mert a kaland is elég lassan halad bár nem kötözködésből írtam... Vagy e téren is várhatóak változások?

25Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Csüt. Dec. 01, 2011 6:49 pm

Tövis

Tövis

Az hogy a kaland lassan halad az most konkrétan 1 ember hibája...mellesleg nyilván a nehezebb kalandok több XP-t adnak majd,mert sokkal ügyesebben kell játszani.

De összesen 44 skillpont jelenleg a max ami a saját karakter fejlesztéséhez kell,ezt nem tartanám soknak.

26Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Kedd Feb. 14, 2012 8:15 pm

Démon

Démon

szerintem 1 olyan skil ami az elenfellet meg bénitja hasznos lenne főleg ha pl: predator akkor az alien le cserénel hetné a NJK

27Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Kedd Feb. 14, 2012 8:20 pm

W.B.

W.B.

Ellenfél bénítás alap. Farok tüske mérgével.

28Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Alien skillek Kedd Feb. 14, 2012 9:45 pm

Préda

Préda

Viszont olyan, h érzékelés? Pl. AvP3 gém. Easy-n a következő pálya végén is láttad az embert, hogy merre mászkál:) de hard-on csak akkor láttad a monitoron ha közvetlenül látóviszonyodba került az áldozat. Csak azért gondoltam erre mert tegyük fel kalandba vki azt írja /Alien karis/, hogy a tetőn vagyok de a pincében érzem az ott lévő embert. Szal ez is lehetséges csak max 2. szinten mondjuk. Na?

29Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Kedd Feb. 14, 2012 9:56 pm

W.B.

W.B.

AvP3 féle érzékelés ratyi.
Az idegenek az aurát látják és a feromonokat érzékelik. Szóval az avP3 eme szempontból gagyi.
Ja igen, még érzékelnek úgy hogy érzések. Pl. bátor ellenfél esetén bizonytalan e miatt az idegen, míg gyávánál magabiztos.

Igazából nincs erre skill tudtommal. Lehet erre lehetne.

30Alien skillek lehetséges bővítése? Empty Re: Alien skillek lehetséges bővítése? Csüt. Márc. 01, 2012 8:51 am

Démon

Démon

Nem értem hogy a kígyótestestű miért nem tud falat mászni végűlis van kétkeze vagy legalább a fal mászás 2 tudná mint a pretorián

Ajánlott tartalom



Vissza az elejére  Üzenet [1 / 3 oldal]

Ugrás a következő oldalra : 1, 2, 3  Next

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.