Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Legutóbbi témák
» Hiddenlight
Rangok és skillek       EmptyKedd Okt. 02, 2018 2:41 pm by W.B.

» Aurora
Rangok és skillek       EmptyHétf. Okt. 01, 2018 8:32 pm by B.J. Wolf

» Tengerpart
Rangok és skillek       EmptyPént. Szept. 21, 2018 11:26 am by W.B.

» Víztisztító telep
Rangok és skillek       EmptyPént. Szept. 07, 2018 11:57 pm by Johny Borgia

» Fürge Kard Művelet
Rangok és skillek       EmptyCsüt. Szept. 06, 2018 9:27 pm by W.B.

» Sziklás fennsík
Rangok és skillek       EmptyHétf. Aug. 20, 2018 11:22 am by W.B.

» USS Firenze
Rangok és skillek       EmptyVas. Aug. 05, 2018 12:42 am by Johny Borgia

» Utcák
Rangok és skillek       EmptySzomb. Aug. 04, 2018 5:17 am by B.J. Wolf

» Nathan T. Drake
Rangok és skillek       EmptyPént. Aug. 03, 2018 10:21 am by Nathan T. Drake

» Nathan T. Drake
Rangok és skillek       EmptyPént. Aug. 03, 2018 1:05 am by Nathan T. Drake

Ki van itt?
Jelenleg 5 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 5 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (93 fő) Pént. Okt. 11, 2024 10:45 am-kor volt itt.
Linkek

free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
Chat Box

Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Rangok és skillek

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Rangok és skillek       Empty Rangok és skillek Pént. Aug. 12, 2011 11:51 am

W.B.

W.B.

Rangok:

Ezek nem csak rangbeli különbségek, hanem mutációs, fejlődési ciklusok, amik erősebbé gyorsabbá, ügyesebbé teszik a xenomorphot, a szintek lépésekor a vedlőkamrában le kell vedleni az előző hámréteget. Az új bőr nem feltétlenül változik meg drasztikusan, egyszerűen csak tökéletesíti a fizikai tulajdonságokat.

Dolgozó -> Felderítő -> Harcos -> Vezér -> Praetorian
A főkarakter a Predalien, xenoraptor, dron, runner kígyótestű vagy monkeyalien lehet. Ranglépések által válhat a JK Praetorianná.
Dolgozó az alap rang, mindenki ezen kezd. Ranglépés után automatikusan csatlakozhat egy NJK a JK-hoz. Preatorian rangnál már NEM.
Predalien, xenoraptor, dron, runner kígyótestű vagy monkeyalien variánsok választhatóak.
Ranglépésnél ingyen csatlakozhat egy, de ha egy csatlakozott NJK meghal, akkor sp-ért cserébe csatlakozhat egy újabb.

Predalien: 3 sp
Xenoraptor: 2 sp
Dron: 2 sp
Runner: 1 sp
Monkyalien: 1 sp
Kígyótestű: 2 sp
Chrysalis: 3

A Fő karakter megalkotásánál van olyan lehetőség, hogy nincs megkötve a variáns külleme, a lényeg hogy dronnak vagy runnernek lehessen besorolni. [pl. lehet a runner tüskés, lehetnek légzőcsápjai, de runnernek lehessen besorolni]

Nem kötelező praetorinná elő lépni. De ezt kompenzálni, még egy + alien követőd lehet, és + 8 sp-t kapsz.

Skillek:

Vannak skillek amik bármely variáns birtokolhat, de vannak speciálisak is.

Mindenkinek megvannak a következő skillek:

Ugrás I: Minden idegen tudja, átlag 20-25 méteres ugrások végezhetőek.
Vetődés: Egy majdnem vízszintes ugrás, könnyen földre dönt bárkit. (Xenoraptorok szívesen használják karmaik miatt.)
Harapás: A szekunder nyelv használata, általában fej harapás céljából, de más csontot is könnyen átvisz, viszonylag nyugodt környezet és idő kell hozzá, harcban nehezen kivitelezhető, csak meglepetésből.
Karmok: Az átlag támadás, a karmok használata.
Farok kábítás: A farok és a végén lévő méregfullánk használata. Bénító méreg befecskendezése a célpontba.
Falmászás I: Az idegen képes megkapaszkodni falakon, plafonon, de teljesen sima felületen haladni nem képes. (kivétel a kígyótestű xenomrph, az nem képes falat mászni)

Alap skillek:

Probléma megoldás I: 4sp
Ez a skill lehetővé teszi azt, hogy egy bezárt ajtó kinyitásához ne keljen szétverned az egész irányító szobát, csupán egy részét.

Probléma magoldás II: 6sp
Könnyebben megtalálod az adott gépet, mit szét kell szedni.

Lopakodás: 5sp
Csendes halk lopakodás, az átlag élőlény nem veszi észre.

Lopakodás II: 7sp
Már egy predátort is ki tudsz nagy eséllyel játszani, de egy álmodó így is észre vesz.

Köpés: 2sp
Az idegen képes savat köpni.

Falmászás II: 4sp
Bármien falon képes megtapadni a lény. (kivétel a kígyótestű xenomrph, azaz alap falmászásra sem képes.)
Pretorian is felveheti ezután viszonylag ügyetlenül, de képes falat mászni.

Villám harapás: 2sp
Gyorsan és pontosan lékelhető meg az ellenfél koponyája.

Erősebb méreg: 2sp
Sokkal tovább tartó és erőteljesebb méreg.

Ásás: 4sp
Az idegen képes laza és normál talajba beásni magát, hogy akár onnan támadhasson.

Rejtőzködés: 4sp
Képes az idegen akár mozdulatlanná is válni, illetve hatékonyabban képes rejtek helyet találni és kihasználni.

Speciális skillek:

Xenoraptor:

Sarlós karmok: 5sp
Született tulajdonság ez számára. De így igazán halálos. A prédának nincs esélye, ha beléjük hatoltak a karmok. (csak olyan xenoraptor tanulhatja mely olyan dinosaurusból kelt ki minek volt sarlós karma)

Fürgeség:
2sp
Extra sebesség.

Monkeyalien:

Akrobatika:
5sp
Még jobban kihasználja majom elődjei képességét, erdőségekben a faágakon nyújtott teljesítménye leköröz mindent.

Kígyótestű alien:

Ugrás: 5sp
Hihetetlen erejű ugrásra képes a farkát, maga alá gyűrve.

Runner:

Fürgeség: 2sp
Extra sebesség.

Drone:

Kitartás: 2 sp
Könnyebben bírja a hosszú távon megerőltető dolgokat. Órákat képes rohanni, ugrálni, stb.

Predalien:

Szívósság: 3 sp
Sokkal több sérülést bír ki, kevésbé lassytják sebei.

Chrysalis:

Gurulás : 3sp
Labdává gömbölyödik. Sík terepen elrugaszkodással maximálisan 30 métert képes megtenni, így ellenfélnek is képes neki menni. (csak ha nincsenek tülkei)

Öklelés : 3sp
Tülkeivel képes felöklelni, vagy akár felnyársalni az ellenfelet. (csak ha vannak tülkei)


Pretorian:

Extra páncélzat: 3 sp
A kis kaliberű golyók meg sem kottyannak a pretoriannak. Ám a nagyobb kaliberű, fegyverek így is kárt okozhatnak. Az ugrási távolság így csökken.

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.