Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Latest topics
» Hiddenlight
DC Universe crossover adatlapok EmptyKedd Okt. 02, 2018 2:41 pm by W.B.

» Aurora
DC Universe crossover adatlapok EmptyHétf. Okt. 01, 2018 8:32 pm by B.J. Wolf

» Tengerpart
DC Universe crossover adatlapok EmptyPént. Szept. 21, 2018 11:26 am by W.B.

» Víztisztító telep
DC Universe crossover adatlapok EmptyPént. Szept. 07, 2018 11:57 pm by Johny Borgia

» Fürge Kard Művelet
DC Universe crossover adatlapok EmptyCsüt. Szept. 06, 2018 9:27 pm by W.B.

» Sziklás fennsík
DC Universe crossover adatlapok EmptyHétf. Aug. 20, 2018 11:22 am by W.B.

» USS Firenze
DC Universe crossover adatlapok EmptyVas. Aug. 05, 2018 12:42 am by Johny Borgia

» Utcák
DC Universe crossover adatlapok EmptySzomb. Aug. 04, 2018 5:17 am by B.J. Wolf

» Nathan T. Drake
DC Universe crossover adatlapok EmptyPént. Aug. 03, 2018 10:21 am by Nathan T. Drake

» Nathan T. Drake
DC Universe crossover adatlapok EmptyPént. Aug. 03, 2018 1:05 am by Nathan T. Drake

Ki van itt?
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (41 fő) Szer. Aug. 14, 2019 9:19 pm-kor volt itt.
Linkek

free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
Chat Box

You are not connected. Please login or register

DC Universe crossover adatlapok

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1DC Universe crossover adatlapok Empty DC Universe crossover adatlapok on Kedd Jún. 04, 2013 11:46 am

avpwar

avpwar
Admin
AvP karakter indítása a DC crossover kalandban:




AvP típusú karakterek Alien, Predator, Tengerészgyalogos és legfőképpen Álmodó/Spears játékosokra az AvP: War szabályzata vonatkozik.
Ide kattints a szabályzathoz!

Szétosztható skill pontok:
Ember: 450
Predator: 400
Alien: 300
Akinek van karakter az AvP: War oldalon annak nem kell átalakítania az aláírását. Főleg azért, mivel a DC oldalon fog a kaland lezajlani. AvP karakter adatlapját az AvP: War Alternatív kalandok része a „DC Universe crossover adatlapok” témában kell elhelyezni. Aki a DC oldalon játékos, de szeretne AvP-s karaktert, annak sem kell eme kaland erejéig előtörténetet írnia, elég a lejjebb megszabott dolgokat kitöltenie.


Rövid ismertetők:

Alien

Két fő fogalom
Variáns – Ezt a gazdatest szabja meg. Dron az emberből kikelt, Predalien a predatorból, és így tovább.
Fejlődési stádium – Kifejlet idegen, praetorian, ravager, királynő és így tovább. (Elég sok van)

Játszható variánsok
Dron: Emberből kel ki.
Runner: Kutya, nagymacska, tehén és hasonló jószágokból bújik elő. (Fürge)
Predalien: Predatorból tör elő. (Szívós és erős)
Monkyalien: Különböző majmokból kel ki. (Akrobatikus jószág)
Kígyótestű: Óriás kígyókból kel ki. (Rugóként képes hosszú testét használni, így hatalmasat vetődni.)
Xenoraptor: Theropoda dinosaurusból kell ki. (Fürge, és ha olyan faj volt a gazdatest minek volt sarlóskarma, akkor azzal roppant halálos.)
Chrysalis: Tulok, muflon és hasonló „keményfejű” állatokból kel ki. (Pajzsként használható fej.)

Rangok most szabadon megválaszthatóak. Van egy rang mi specializációkat is maga után von. Azt ajánlott játék stílushoz mérten megválasztani.
Praetorin rangon is lehet a játékos, ám kérnék mindenki, hogy ne úszkáljunk a Praetorinokban.

Mentális képességek
Alien játékosnak lehetősége van a mentális kommunikációt úgy fejleszteni, hogy azzal pl. emberre képes legyen hatni. Elméjét megtörni és hasonló. Ez természetesen „düh” pontba kerül.


Predator

Különösebben szabályzattól eltérő dolgot nem tudok írni. Csupán csak annyit, hogy aki pokolkutyával akar játszani, annak legfeljebb három jószága lehet.

Predatorok esetében több fegyverért a „Terhelés” skillt figyelembe ajánlom!
DC Universe crossover adatlapok 1226824484
Predatorok roppant szívós lények, sok sérülést elviselnek, és embernél jóval gyorsabban gyógyulnak. Ezenfelül a technológiájuk is fejlett.
Predatorok közt élő emberre (Canon alap: AvP trilógia – Machiko Noguchi) predator képességek vonatkoznak, ellenben ajánlott nem elfelejteni, hogy valójában az ember gyengébb, mint egy yautja.

Ember

Tengerészgyalogos játékos sima katonától annyiban tér el, hogy AvP fegyvereket használhat. (SmartGun, M41A stb.)

Mentális képességek
Gyors áttekintés: Idegen királynők mentális úton kommunikálnak. (sem idő, sem tér nem szab ennek határt) Sok ember ezt álmaiban érzékeli, rendszerint rémálomként. Viszont vannak kik fogékonyabbak rá. Ezek az Álmodók illetve a Spearsek. (Megjegyzés: Aliens könyv trilógia – Föld bukása a Spears szektások miatt volt.) Ezek az emberek már nem csak az álmaikban, hanem ébren is képesek érzékelni az idegeneket, sőt mentális képességeiket képesek fejleszteni.
Álmodók. Ők a jó fiúk.
Spearsek. Ez vicces, mert az idegenek rájöttek, hogy eme emberek a hasznukra válnak. Egyes ilyen emberek már majdhogynem a fészek részei. Idegen imádó őrültek ezek. Játékban az idegenek oldalán vannak.
Ezenfelül nem csak passzív képességek vannak. Hanem aktiválhatóak is.

Munkakutya
Lehetőség van munkakutya tartására, mely a megfelelő skillekkel roppant hatékony. Például képes megérezni az idegeneket.
DC Universe crossover adatlapok 2989337825



Adatlap az AvP Karakterekhez

Kód:
[b]Név:[/b]
[b]Becenév:[/b]Opcionális
[b]Rang:[/b]
[b]Külső és belső tulajdonságok:[/b]Pár mondatban

[b]Felszerelés:[/b]

[b]Skillek:[/b]


[color=cyan]NJK Karakter[/color]

[b]Név:[/b]
[b]Megjegyzés:[/b] Megemlítendőbb dolog róla

[b]Skillek:[/b]


Példa


Név: Wágner Balázs
Becenév: W.B.
Rang:Főhadnagy
Külső és belső tulajdonságok:
195cm magas sötét barna haj, kőrszakáll, zöld szemek. Erős testfelépítésű. Idegeskedő, néha elveszti az önuralmat (képes neki menni a csótányoknak), de ennek ellenkezője is tud lenni, nyugodt, megfontolt.

Felszerelés:
  • Fekete érc kard
  • Tengerészgyalogos személyi felszerelés, (M3 típusú személyi páncél, M10-es páncélsisak ezek saválló anyaggal kezelve, Mozgásérzékelő, TNR LÁMPA)
  • „Jegyzetfüzet” ez csak egy kis gép, de minden szükséges információ általában rajta van.
  • M41A-E2M Támogató impulzus gépkarabély + 5 tár
  • Két darab M4A3 Pisztoly + 6 tár (ARP lőszerrel)
  • Gránátok: 3 napalm, 2 spider, 2 EMP, 2 időzített, 2 villanó, 1 mérgezőgránát, 1 füst


Skillek:
DC Universe crossover adatlapok 538991169DC Universe crossover adatlapok 1448406515DC Universe crossover adatlapok 3251527223DC Universe crossover adatlapok Katkez13

NJK Karakter

Név: Tollas
Megjegyzés: Valós nem a JP és más popcorn film féle „hüllő”. Kép a veloci valós méretéről és viszonylagos kinézetéről. – Igen nem hüllő. Valamivel intelligensebb, mint egy kutya.

Skillek:
DC Universe crossover adatlapok 430804479DC Universe crossover adatlapok 1563616499DC Universe crossover adatlapok 191382389DC Universe crossover adatlapok 2989337825


_________________
Ő neked csak egyszerűen mélységes világegyetemi rektor és fővezér!
A legnagyobb Ő!
DC Universe crossover adatlapok Rantge12
https://avpwar.hungarianforum.com

2DC Universe crossover adatlapok Empty Re: DC Universe crossover adatlapok on Kedd Jún. 04, 2013 12:10 pm

avpwar

avpwar
Admin
DC oldal szabályzata folyamatban.


_________________
Ő neked csak egyszerűen mélységes világegyetemi rektor és fővezér!
A legnagyobb Ő!
DC Universe crossover adatlapok Rantge12
https://avpwar.hungarianforum.com

3DC Universe crossover adatlapok Empty Re: DC Universe crossover adatlapok on Kedd Jún. 11, 2013 10:48 am

Essen

Essen
Rövid ismertető az itteni játékosok számára, akik DC-s karakterrel szeretnének játszani

Ebben a crossover kalandban mint ahogy a mi játékosaink játszhatnak AVP-s fajokkal, úgy nektek is megadatik a lehetőség, hogy kipróbáljátok, milyen egy képregényes karakterrel játszani. Hogy kicsit érdekesebbé és vonzóbbá tegyük számotokra a játékot, ismert képregény karakterekkel is lehet játszani. De első sorban had mutassuk be, milyen lehetőségeitek vannak saját karakter megalkotására!

Játszható fajok

A DC világában is több faj létezik, az embertől kezdve, a kryptoniakon át, temérdek, de én most csak a legfőbb fajokat említem meg, melyekhez már ki van dolgozva a szabályrendszer. Ezektől függetlenül viszont bármilyen más fajt is lehet hozni, viszont számára is ki lesz dolgozva valamilyen szabályrendszer.

Az Ember semmilyen különleges képességgel nem rendelkezik, olyan mint a való életben. Viszont annyi előnye van, hogy minden amit kreditből meg lehet vásárolni, egyel kevesebbe kerül a számára. (de 1 kredit alá semmilyen ár nem mehet).

A Metahumán az a faj, aki születésekor már birtokában van valamiféle erőnek, ami szunnyad benne és megjelenése után az idővel növekedik. Akár két teljesen különálló képességgel is neki indulhat a világnak.

Az Emberfeletti fajba az olyan karakterek tartoznak, amik sehova máshová nem sorolhatóak be. Az ilyenek például azok, kik egy legenda, vagy egy jóslatnak a következményében születnek, és különböző dinasztiák által táplált erőkből léteznek. Akik jövendölések útján látják meg a napvilágot, és különböző hitvilágok egy-egy kiválasztottai, kik már megfoganásuk pillanatakor képességeik birtokában vannak. Az előtörténet megírásakor maximum 2 különálló képességet birtokolhatnak, és a későbbiekben csak is kizárólag azokat fejlesztheti a karakter, és újabbakat nem tanulhat.

A Természetfeletti kategóriába sorolható minden angyal, démon, és halálból vissza tért karakter. Igen tág ez a csoport, ugyan is számtalan variáció létezik belőle. Lehetnek félvérű lények, teljes vérűek, egy testen osztozó démon/angyal és ember és még sok más.

A Genetikailag módosult emberek nem születésüknél fogva birtokolnak valami képességet, hanem a későbbiekben baleset, kísérlet, vagy más hasonló esemény során alakul ki.

A Robot fajba tartoznak azok a karakterek, akikben egyetlen egy sejtnyi élő anyag sem található. Ide bármilyen méretű, állagú, formájú, és tudású gép jöhet, de arra mindenkinek figyelnie kell, hogy gépek, vagyis érzelemmel, és nemmel csak akkor rendelkeznek, ha arra is vannak építve. Ebbe a fajba nem csak játék kezdéskor lehet csatlakozni, hanem egy karakter elhunyta után is, ha áttöltik a tudatát egy gépbe. Természetesen megfelelő indokkal.

A Gyíkemberek egy dimenzió kapun keresztül képesek a világba jutni. Már alapból is erősebbek, mint az átlag ember, ám a fajuknak köszönhetően ezt tudják még növelni, különböző képességekkel. A megtalálható bármely hüllő fiziológiájával rendelkezhetnek. Vagyis kaphatnak tüdőt, vastagabb bőrt, gyorsaságot, teknőspáncélt, kopoltyút, és még sok mást is, ha elérik a fejlődésük megfelelő szakaszát, egy vedlés után meg is kapják azt. Evolúciójuknak köszönhetően fizikai ereje, gyorsasága, és reflexei is duplája az átlag embernek. A technológia fejlettségüknek köszönhetően, pedig a számunkra fejlett technológiájú gépezetek, nekik mindennapi eszközök.

A Kriptoniak szemre megegyeznek a földi emberekkel ezért élhetnek kettős életet a Földön. Egy szupererős kriptoni képességei közé tartoznak a következők: repülés, szupererő, szupergyorsaság, sebezhetetlenség, röntgenlátás, teleszkópikus/ mikroszkópikus látás, hőlátás, szuperfújás, fagyasztólehelet, szuperhallás. A szupererős kriptoniakat sebezheti a kriptonit kőzet radioaktivitása és a mágia.

Ennyi lenne a fajok ismertetése röviden, mint említettem, ezen kívül bármilyen más fajt is lehet hozni a DC világán belül. Most jöjjenek az érdekes és említésre való kasztok, s azok előnyei, mivel nálunk bizonyos kasztokkal kisebb-nagyobb előnyökkel is rendelkezik a karakter.

Játszható kasztok

Homo Magi avagy a mágia használók, ebbe a kasztba bármilyen faj tartozhat, viszont csak az emberi faj számára teljesen nyitott. A mágia bármely fajtáját, formáját el lehet sajátítani, kombinálni.

A Kiborg jelentése a kibernetikus organizmus. A szerves testet kibernetikus implantátumokkal dúsítják. Kiborg bármilyen karakter lehet, nemtől, fajtól, és kortól függetlenül. Többnyire azon karakterekből lesznek a kaszt képviselői, akik halálos sérüléseket szenvednek, és csak gépi alkatrészekkel, protézisekkel tudják életben tartani vagy egy kísérlet következtében az emberi határokat próbálják kibővíteni.

Az Őrszem kasztba bármilyen fajú karakter tartozhat. A csillagszív nevű entitás egy kozmikus jelenség, mely hihetetlen hatalommal ruházhatja fel használóját. Csak koncentrálnia kell, és máris megtestesítheti bármilyen kívánságát vágyai szerint. Fizikai korlátja szinte nincs is, csak mentális, vagyis a viselőjétől függően változik az ereje, ami gyakorlás, és hosszan tartó megismerés után egyre csak erősödhet.

A Bogár kasztba bármilyen fajú karakter tartozhat. Egy SCARAB nevű tárgy, ami a gerinchez csatlakozva, vagy a fő idegrendszerhez csatlakozva, szinte elpusztíthatatlan páncéllal veszi körül a gazdatestét. A SCARAB egy élőlény, még ha mesterséges is. Él, mozog, kommunikál legalábbis azokkal, akikkel egybeolvadt. A kötést szinte lehetetlenség feloldani, így aki egyszer átélte az egyesülést, annak élete végéig úgy is kell maradnia.

A Venom kasztba szintén bármilyen fajú karakter tartozhat. A kaszt alapja a Bane által is alkalmazott szteroid-méreg, ami véráramlásba kerülve hatalmas testi erőre jogosítja fel a használót.

Foglalkozások és előnyeik

Rendőr
Több alkasztja is van, az egyszerű papírmunkás rendőrtől kezdve egészen a rohamrendőrig, minden ebbe a kasztba tartozó karakter induláskor kap egy fegyvert és szolgálati kocsit, bár ez alkaszt függő többnyire.

Orvos
Ebbe a részbe bele tartozik az egyszerű gyerek orvos, és az agysebész is. Mivel hivatásbeli, ezért azonnal tud könnyebb sebeket gyógyítani, és esetlegesen a lezárt, rendőrség által védett területre is beléphet, ha épp sérült van ott. Mind ezek mellett, pedig hozzáférése van a gyógyszerekhez, és esetlegesen még drogokhoz is.

Sofőr/ pilóta
Ide tartozik az is aki taxit vezet, vagy mentőautót, esetlegesen vadászgépet. Egyértelmű, hogy a kiválasztott járműtípusban remek navigátor, de mind e mellett egy középkategóriás járművet is magának tudhat hivatásából adódóan, amit bármikor használatba vehet. (Pizzafutár a motorját, sofőr az autóját, vadászpilóta a gépét stb.)

Politikus
A mellett, hogy politizálhat a rangjához mérten, választhat, hogy két testőrt rendel maga mellé, akik mint NJK-k mellette vannak (ember!) és kalandokra kísérhetik a védencüket, vagy pedig egy luxus lakó ház tulajdonosai, egy luxusautóval együtt.

Katona
Akár leszerelt, akár még aktív, a kiképzése révén, mesteri célzó, és magának tudhat egy katonai kést, és vagy két tetszőleges könnyű kaliberű fegyvert, vagy egy közép súlyút. Mind ezek mellett pedig tiszteletbeli polgár, aki rengetek jeles rendezvényre hivatott, és a felső tízezer örömmel fordul felé.

Újságíró/ tudósító
Hozzáférése van az archivált anyagokhoz, és több informátora is van. Ennél fogva rengeteg mindent megtudhat bárkiről, akiről más semmit. Ellenben a legtöbb helyen nem szívesen látják (persze függvény, hogy melyik lapnál/csatornánál dolgozik). Az információkat pedig mindig az épp aktuális mesélő regéli el, amit a karakter tudni akar.

Harcművészeti oktató
Az ilyen karakterek értelem szerűen mesterei egy bizonyos harcművészeti ágnak, de ami előnyt jelenthet számukra, ez egy oktatói épület, amit ingyenesen magukénak tudhatnak a játéktéren bárhol. Továbbá pedig az egyéni csapatfelállás azon részét, melyekben harcművészek toborozhatóak, fele annyi kreditért vásárolhatja meg, illetve egy tetszőleges harcművészeti fegyvert tudhat magáénak.

Régész
A régészek számára egyetlen előny, hogy az ereklyéket fele annyiért vásárolhatják meg, illetve a nem DC Comics által kitalált értéktárgyak mindegyikének 1 kredit az ára.

Tulajdonos (Ipar, gyár stb.)
Ebbe a körbe tartoznak az iparmágnások, a gyáróriások urai, és üzemek vezetői. Akinek a karaktere ilyenekkel foglalkozik, ingyenesen magáénak tudhat egy gyárat a játéktér bármely területén, továbbá a gyára által készített termékeket (pl: fegyverek, gépjárművek, épületek -építési vállalkozás esetén-, stb.) megbeszélés után olcsóbban vásárolhatja meg kreditből.

Bérgyilkos/ Fejvadász/ Elhárító (kém)
Ezek a karakterek 1 kredittel kevesebbért vásárolhatnak fegyvereket (1 kredit alá nem mehet az ár), és minden más kiegészítő felszerelést, ami az egyes akciójukhoz szükséges (zavaró rendszerek, kommunikátor, kódtörő stb.). Továbbá attól függően, hogy melyik csapatba játszik, állandó körözés van a fején, így bármikor, bárki megölheti.

Ügyvéd:
A karakter magáénak tudhat egy sokkolót. Ismerheti a város felső vezetését, és ha magánpraxist is vezet, akkor ügyfélkörét használhatja információszerzésre, esetleg kapcsolattartásra.

Feltaláló/ Technikus / Szerelő
A hi-tech cuccokat, és különböző kütyüket 1 kredittel kevesebbért vásárolhatja meg, azonban a feltalálást ( kipróbálással együtt ) ki kell játszani a játéktéren. Ha pénzért veszi a tervrajzokat, akkor azok fele annyiba kerülnek neki.

Biztonsági őr:
Minden biztonsági őr magáénak tudhat egy 9mm fegyvert és egy sokkolót. Ezen kívül hozzáfér annak az épületnek a kulcsaihoz és irataihoz, ahol dolgozik.

Testőr
Minden testőr magáénak tudhat egy golyóálló mellényt, és egy sokkolót a renitensek megfékezésére. Emellett az ügyfélkörrel járó előnyöket is begyűjtheti, információt szerezhet tőlük.

A civil foglalkozásokat lehet kombinálni a kasztokkal is, természetesen ésszerűen.

Lehetőség van ismert képregényes karakterekkel is játszani, de rájuk is a DC Universe frpg, valamint e kaland szabályai érvényesülnek, így ha ki szeretnétek próbálni milyen is belebújni Superman, Zöld Íjász, Flash vagy éppen Doomsday bőrébe, itt a lehetőség!
Már nem játszható karakterek: Lobo, Batman, Lex Luthor

Minden induló karakternek 20 kredit áll rendelkezésére, hogy fel tudjon szerelkezni/képességeit fejleszteni magasabb szintekre. Ezekről a fórumunkon lehet bővebben olvasni.
DC Universe FRPG
A 20 kredit megfelel az itteni fajok SP-jéhez, így nem kell aggódni, egyik oldal se lesz túl táp vagy túl gyenge, ha okosan csináljátok.

FONTOS!!!
A DC karakterek számára máshogy néz ki az adatlap mint az AVP-s karakteré! Ezért aki DC-s karaktert szeretne indítani, az ezt az adatlapot töltse ki:
Kód:
[b]Születési név:[/b]
[b]Egyéb név:[/b]
[b]Faj: [/b]
[b]Nem:[/b] 
[b]Születési hely, idő:[/b] 
[b]Kor:[/b] 
[b]Magasság: [/b]
[b]Súly:[/b]
[b]Hajszín:[/b]
[b]Bőrszín:[/b]
[b]Vércsoport:[/b]
[b]Egészségi állapot:[/b]
[b]Család: [/b]
[b]Foglalkozás:[/b]
[b]Oldal:[/b]

[b]Előtörténet:[/b]

[b]Jellem:[/b]

[b]Szakképzettség:[/b]

[b]Képesség:[/b]

[b]Tulajdonok, felszerelés, NJK, vásárolt dolgok, stb.:[/b]

Elég ha az előtörténet 10-15 mondat. Az adatlapot AVP: War crossover -be küldjétek el, de NEM mint új topic, hanem post-ban!!!

Ha bármilyen kérdés lenne, esetleg valamit nem találnátok a fórumon, nyugodtan forduljatok hozzám vagy a DC-n lévő játékosok felé, biztos vagyok benne hogy ők is segítőkészek lesznek számotokra, ha engem nem fogtok tudni elérni.
AVP: War crossover

Kellemes szórakozást kívánok a karakterek alkotása közben.

Harley Quinn, DC Universe frpg főadminkisasszony

4DC Universe crossover adatlapok Empty Re: DC Universe crossover adatlapok on Csüt. Jún. 13, 2013 6:53 pm

Natasha Eicca

Natasha Eicca
AVP WAR Karakter:

Név: Natasha Eicca
Becenév: Dühöngő
Rang: Őrvezető
Külső és belső tulajdonságok: 
168 cm magas, fehér bőrű, rövid, vörös hajú, kék szemek. Sportos, arányos testalkatú.
Egy igazi, tűzről pattant, szókimondó, fejjel a falnak típusú leányzó. Nem hagyja magát, ami a szívén, az a száján. A tiszteletet megadja mindenkinek, de ha vét valaki ellene, az örökre eltemeti magát a szemében. Türelmetlen típus. Szeret tanulni, utazni. Szülei elvesztését egy kissé az idegei megsínylették, ezért néha váratlanul dührohamai vannak. Beceneve is innen ered. Gyógyszereken él. Szereti a társaságot, a szórakozást, bár ez utóbbiban nem sokszor volt része. Imádja a metal és rock zenéket, s ezekben a stílusokban is szokott öltözködni. Imádja Steel és Martens bakancsait viselni. A lánc az oldaláról sosem marad el.

Felszerelés:Egy yautja hosszú penge, amit apja közvetlen a halála előtt neki ajándékozott. 
A csuklójára egy bőrszíj van tekerve, a bőrszíjon pedig egy toll medál csüng.
Egy muzeális értékű, nagyon régi, mp3 lejátszó, tele zenékkel.
Egy apró adathordozó computer, amelyen emlékek, információk, fejlesztések, és egy yautja „szótár” is található.
- 2 db M6S8 Túlélő (5-5 tár)
M56A2 Smart Gun (5 tár)
Nehéz M5 típusú személyi páncél, az M56-hoz kialakítva
M20C  páncélsisak
Egy titokzatos körülmények között hozzá jutott xenomorphot ábrázoló medál.
Skillek:
DC Universe crossover adatlapok 1462201047DC Universe crossover adatlapok 1448406515DC Universe crossover adatlapok 3251527223DC Universe crossover adatlapok 2341002391DC Universe crossover adatlapok 2280505738DC Universe crossover adatlapok Orvos_12DC Universe crossover adatlapok Katkez13

NJK Karakter
Név: Vodka
Megjegyzés: Egy németjuhász, energikus, hűséges, türelmes társ a lány mellett. Tanulékony, harcra edződött. Egy fekete, koponyafejes kendő van tekerve a nyakörve fölé. Képes a lányt könnyedén kirántani a dührohamokból.
Skillek:DC Universe crossover adatlapok 430804479DC Universe crossover adatlapok 1563616499DC Universe crossover adatlapok 191382389DC Universe crossover adatlapok 2989337825



A hozzászólást Dühöngő összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Júl. 07, 2013 3:11 pm-kor.

5DC Universe crossover adatlapok Empty Re: DC Universe crossover adatlapok on Csüt. Jún. 13, 2013 11:08 pm

W.B.

W.B.
Név: Wágner Balázs
Becenév: W.B.
Rang: Főhadnagy
Külső és belső tulajdonságok:
195cm magas sötét barna haj, kőrszakáll, zöld szemek. Erős testfelépítésű. Idegeskedő, néha elveszti az önuralmat (képes neki menni a csótányoknak), de ennek ellenkezője is tud lenni, nyugodt, megfontolt.

Felszerelés:

  • Fekete érc kard
  • Tengerészgyalogos személyi felszerelés, (M3 típusú személyi páncél, M10-es páncélsisak ezek saválló anyaggal kezelve, Mozgásérzékelő, TNR LÁMPA)
  • „Jegyzetfüzet” ez csak egy kis gép, de minden szükséges információ általában rajta van.
  • M41A-E2M Támogató impulzus gépkarabély + 5 tár
  • Két darab M4A3 Pisztoly + 6 tár (ARP lőszerrel)
  • Gránátok: 3 napalm, 2 spider, 2 EMP, 2 időzített, 2 villanó, 1 mérgezőgránát, 1 füst


Skillek:
DC Universe crossover adatlapok 538991169DC Universe crossover adatlapok 1448406515DC Universe crossover adatlapok 3251527223DC Universe crossover adatlapok Katkez13

NJK Karakter

Név: Tollas
Megjegyzés: Valós nem a JP és más popcorn film féle „hüllő”. Kép a veloci valós méretéről és viszonylagos kinézetéről. – Igen nem hüllő. Valamivel intelligensebb, mint egy kutya.

Skillek:
DC Universe crossover adatlapok 430804479DC Universe crossover adatlapok 1563616499DC Universe crossover adatlapok 191382389DC Universe crossover adatlapok 2989337825


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya

6DC Universe crossover adatlapok Empty Re: DC Universe crossover adatlapok on Pént. Jún. 14, 2013 10:14 pm

avpwar

avpwar
Admin
Natasha Eicca és W.B. (ja én) jelentkezése elfogadva.


_________________
Ő neked csak egyszerűen mélységes világegyetemi rektor és fővezér!
A legnagyobb Ő!
DC Universe crossover adatlapok Rantge12
https://avpwar.hungarianforum.com

7DC Universe crossover adatlapok Empty Re: DC Universe crossover adatlapok on Vas. Jún. 23, 2013 10:21 pm

Steg-'in

Steg-'in
Név: Steg-'in
Becenév: -
Rang: Beavatott
Külső és belső tulajdonságok:

Külső jellemzők: 238cm magas, izmos testalkatú Yaut'ja, mivel főként közelharcra van kiképezve. Különleges ismertető jele egy vágás az arca bal oldalán (a homlokától a szemén keresztül az álláig, ferde vonalban).Haja jellegzetes Yaut'ja stílusban van elkészítve. Ezen kívül a jobb felkarján húzódik egy karmolás, amit még beavatáson szerzett.

Belső jellemzők: Becsületes, utálja: ha valaki fegyvertelen, terhes, vagy gyenge lényt bánt. Ezzel ellenben tiszteletlen, hirtelen haragú, ha bedühödik, akkor tör, zúz, és haragja csak akkor múlik el, ha a felelőst megöli, vagy az eléggé érdekes dolgot mond neki (a kíváncsiság elnyomja a dühöt) és ha el van keseredve, akkor nagy hülyeségeket tud csinálni. Sokan nem kedvelik hirtelen haragja miatt, ezért elég magányos. Érdeklődik a tudomány, a fegyverek (+ felépítésük) és a komputerek iránt. Különös hobbija, hogy szemétből fegyvereket csinál (lásd gyerekkor). Szeret vele egyenlő ellenfelekkel megmérkőzni, meditálni, gyakorolni. A fogság miatt gyűlöli az embereket és ha meglát egyet nem nagyon tudja visszafogni magát, megtámadja.

Felszerelés: Csuklópengék mindkét kézen, 2db sima váll löveg, lándzsa, 2db shuriken, rituális kés, 3 fiolányi lebontó anyag, ostor, pajzs, Awu'sha, maszk, medi készlet, alap felszerelések

Skillek:

KarfegyverekIDobófegyverekILándzsaIVáll-lövegIILebontó anyagTerhelésMeditációPajzs használatOstor

LátásI

Összes sp: 300sp
Elköltött sp: 270 sp
Maradt: 30 sp



NJK Karakter

Név:
Megjegyzés: 

Skillek:

8DC Universe crossover adatlapok Empty Re: DC Universe crossover adatlapok on Kedd Jún. 25, 2013 4:28 pm

avpwar

avpwar
Admin
Elfogadom, posztolhatod át a DC oldalra. Még annyi, hogy 1 fiola is elégnek kéne lennie, de ahogy gondolod.


_________________
Ő neked csak egyszerűen mélységes világegyetemi rektor és fővezér!
A legnagyobb Ő!
DC Universe crossover adatlapok Rantge12
https://avpwar.hungarianforum.com

9DC Universe crossover adatlapok Empty Re: DC Universe crossover adatlapok on Szomb. Júl. 06, 2013 8:11 pm

W.B.

W.B.
Hölgyek urak! A jelentkezést át kéne vinni az DC oldalra!
http://dcuniversefrpg.hungarianforum.net/t720-avp-war-crossover - Ide!


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya

10DC Universe crossover adatlapok Empty Re: DC Universe crossover adatlapok on Szomb. Júl. 06, 2013 8:16 pm

W.B.

W.B.
Ja igen, ha hétfőig nem írjátok ott is le az adataitokat, akkor kimaradtok.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya

11DC Universe crossover adatlapok Empty Re: DC Universe crossover adatlapok on Kedd Május 27, 2014 4:14 pm

W.B.

W.B.
Najo. Mivel a vége egy ideje a kalandnak, bár befejezése nem lett. Így kap minden AvP karakterrel résztvevő egyén 30 skillpontot.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya

Ajánlott tartalom


Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.