Íme hát a harc színtere. A kezdő posztban természetesen írjatok le mindent, amit magatokkal hoztatok, ahogy a kalandoknál is szoktátok.
A leírt szabályokon kívül egy dolgot szeretnék még kérni tőletek. Szeretném, ha felváltva írnátok, tehát nem egy meghatározott sorrendben, hogy az ilyen
Dühöngő (kék folt) egy áruházba (kép) tért be, hogy ellenőrizze a terepet. A bolt szerencsére zárva volt, senki sem tartózkodott benne, leszámítva egy ragadozót. A polcok közt ott állt Basil'isk (zöld folt).
Jelmagyarázat: a barna csíkok két méter magas polcok, a világoskék objektumok pedig egy méter magas hűtőpultok. Dühöngő mögött a bejárat, előtte a pénztár. A zöld csíkok ajtók. A hűtő raktárban található pirosas pacák húskampókra rögzített disznó és marha torzók. A sárga tünemény egy targonca.
Egyelőre mindketten csak azt látjátok, ami előttetek van, nem tudjátok mi van az ajtókon túl, de az egyszerűség kedvéért ha bementek valamelyik helyiségbe, akkor arra hivatkozhattok a nevével. Az áru polcokat jelöljük fentről lefelé haladva 1; 2; 3 számokkal, a raktár polcokat pedig balról jobbra 1; 2; 3; 4; 5-tel.
A leírt szabályokon kívül egy dolgot szeretnék még kérni tőletek. Szeretném, ha felváltva írnátok, tehát nem egy meghatározott sorrendben, hogy az ilyen
eseteket a lehető legjobban kiküszöböljük.PvP folyamán a két játékos (vagy több) olvassák egymás postját. De pár dolog tilos.
Maradjunk a tankos példánál. Az alien játékos, becserkészi oldalról a tankot, a sziklák mögött. Szóval a tankból nem lehet észrevenni, de ha az ember JK azt írja, hogy észre veszi, és oda lő… akkor bizony büntetés jár az embernek.
Dühöngő (kék folt) egy áruházba (kép) tért be, hogy ellenőrizze a terepet. A bolt szerencsére zárva volt, senki sem tartózkodott benne, leszámítva egy ragadozót. A polcok közt ott állt Basil'isk (zöld folt).
Jelmagyarázat: a barna csíkok két méter magas polcok, a világoskék objektumok pedig egy méter magas hűtőpultok. Dühöngő mögött a bejárat, előtte a pénztár. A zöld csíkok ajtók. A hűtő raktárban található pirosas pacák húskampókra rögzített disznó és marha torzók. A sárga tünemény egy targonca.
Egyelőre mindketten csak azt látjátok, ami előttetek van, nem tudjátok mi van az ajtókon túl, de az egyszerűség kedvéért ha bementek valamelyik helyiségbe, akkor arra hivatkozhattok a nevével. Az áru polcokat jelöljük fentről lefelé haladva 1; 2; 3 számokkal, a raktár polcokat pedig balról jobbra 1; 2; 3; 4; 5-tel.