Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Latest topics
» Hiddenlight
Klánok, Hadtestek EmptyKedd Okt. 02, 2018 2:41 pm by W.B.

» Aurora
Klánok, Hadtestek EmptyHétf. Okt. 01, 2018 8:32 pm by B.J. Wolf

» Tengerpart
Klánok, Hadtestek EmptyPént. Szept. 21, 2018 11:26 am by W.B.

» Víztisztító telep
Klánok, Hadtestek EmptyPént. Szept. 07, 2018 11:57 pm by Johny Borgia

» Fürge Kard Művelet
Klánok, Hadtestek EmptyCsüt. Szept. 06, 2018 9:27 pm by W.B.

» Sziklás fennsík
Klánok, Hadtestek EmptyHétf. Aug. 20, 2018 11:22 am by W.B.

» USS Firenze
Klánok, Hadtestek EmptyVas. Aug. 05, 2018 12:42 am by Johny Borgia

» Utcák
Klánok, Hadtestek EmptySzomb. Aug. 04, 2018 5:17 am by B.J. Wolf

» Nathan T. Drake
Klánok, Hadtestek EmptyPént. Aug. 03, 2018 10:21 am by Nathan T. Drake

» Nathan T. Drake
Klánok, Hadtestek EmptyPént. Aug. 03, 2018 1:05 am by Nathan T. Drake

Ki van itt?
Jelenleg 2 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 2 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (41 fő) Szer. Aug. 14, 2019 9:19 pm-kor volt itt.
Linkek

free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
Chat Box

You are not connected. Please login or register

Klánok, Hadtestek

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Klánok, Hadtestek Empty Klánok, Hadtestek on Kedd Aug. 07, 2012 9:22 pm

W.B.

W.B.
Ember klánok, azaz hadtestek


Karakter osztályok:
Bizonyos pénzösszegért cserébe a szakaszt NJK-kel lehet bővíteni. Adott képzettségük van és felszerelésük. Bár az utóbbinál viszonylag személyre szabható. Lőszer és fegyverzet nem kerül pénzbe. (Csupán csak maga a NJK) Alap vásárolható fegyverzettől eltérő fegyverzet plusz költséget jelent.

Eme NJK-kat fel kell tűntetni a klán adatlapján. A karakterosztályt és a felszerelést leírni. Skilleket nem kell, mert nekik nem lehet tanítani skilleket. Továbbá könnyebben halnak, mint a társ NJK-k, szóval csak óvatosan. (Igényes játék esetén eme kockázat jelentősen alacsony.) Lehet nekik nevet és személyiséget adni, de nem kötelező.

NJK felszerelés összeállítás:
- Egy páncél és egy sisak.
- Egy elsődleges fegyver.
- Egy másodlagos fegyver
- Alap felszerelés alapvető. Ezen felül 3 felszereléssel rendelkezhet az NJK.

Lövész
300$
Skill - Önvédelem
- Fegyverhasználat
- Energia fegyverek
Fegyver Elsődleges fegyverek:
ZX-76 Combat Shotgun; M21A Combat Shotgun; FAMAS F82; Enfield IW/SA80; M41A; M41C; AM40A Light; M41AE2M; M578 Kramer puska; AK-P78; ATM-3 SHIVA MK. 1; GC-20 Plasma Rifle; M240A Lángszóró
Másodlagos fegyverek:
VP 70; VP 78; M4A3
Páncél - M3
- M4
- PrM2
- M10 vagy 35M sisak
Felszerelés - Alap felszerelés (TNR lámpa, kés, víz, élelem, muníció) ; 6 db gránát; Savsemlegesítő tartály; Mozgásérzékelő; 20 db M-94 elzőfáklya; M49 Hacker; ME3 kézi hegesztő; Távcső; Feromon detektor

Géppuskás
500$
Skill - Önvédelem
- Fegyverhasználat
- Nehézfegyverek
Fegyver Elsődleges fegyverek:
M56A2 Smart Gun; M56/B Smart Gun; M-199 Smart Gun Mk. 2; Mini Gun; WY Variant Mini gun (Csak Weyland Yutani!)
Másodlagos fegyverek:
VP 70; VP 78; M4A3
Páncél - M3
- M4
- M10 vagy 35M sisak
Felszerelés Alap felszerelés (TNR lámpa, kés, víz, élelem, muníció)

Nehézfegyver specialista
500$
Skill - Önvédelem
- Fegyverhasználat
- Tankelhárító és telepített fegyverek
Fegyver Elsődleges fegyverek:
M5 Rocket Propelled Grenade; M83A2 SADAR; SIM-118 Hornet
Másodlagos fegyverek:
VP 70; VP 78; M4A3; M41ACM;
Páncél - M3
- M4
- PrM2
- M10 vagy 35M sisak
Felszerelés Alap felszerelés (TNR lámpa, kés, víz, élelem, muníció);- Savsemlegesítő tartály; 10 db M-94 Jelzőfáklya;- Távcső

Mesterlövész
400$
Skill - Önvédelem
- Fegyverhasználat
- - Mesterlövészet I
Fegyver Elsődleges fegyverek:
M42C Scoped Rifle; M42A Scope Rifle; Karabiner 198K/B4
Másodlagos fegyverek:
VP 70; VP 78; M4A3
Páncél - M3
- M4
- PrM2
- M10 vagy 35M sisak
Felszerelés Alap felszerelés (TNR lámpa, kés, víz, élelem, muníció); Savsemlegesítő tartály; Mozgásérzékelő; 20 db M-94 Jelzőfáklya; M49 Hacker; ME3 kézi hegesztő; Távcső

Elit mesterlövész
600$
Skill - Önvédelem
- Fegyverhasználat
- Mesterlövészet I
- Mesterlövészet II
- Nehézfegyverek
Fegyver Elsődleges fegyverek:
L96 Sniper Rifle (Magnum); M42C Scoped Rifle; M42A Scope Rifle; Karabiner 198K/B4; Alphatech Railgun – 500$ plusz költség
Másodlagos fegyverek:
VP 70; VP 78; M4A3; M41ACM; M67 „Puhatöltényes géppisztoly”
Páncél - M3
- M4
- PrM2
- Lopakodó ruházat
- M10 vagy 35M sisak
Felszerelés - Alap felszerelés (TNR lámpa, kés, víz, élelem, muníció); 4 db gránát; Savsemlegesítő tartály, Mozgásérzékelő, 20 db M-94 Jelzőfáklya, M49 Hacker; ME3 kézi hegesztő; Távcső

Kommandós
1500$ (bónusz két elsődleges fegyver, illetve két pisztoly)
Skill - Önvédelem
- Harcművészet I
- Közelharci fegyverek I
- Fegyverhasználat
- Mesterlövészet I
- Energia fegyverek
- Tankelhárító és telepített fegyverek
- Harcművészet I
- Közelharci fegyverek I
- Hacker I
Fegyver Elsődleges fegyverek:
ZX-76 Combat Shotgun; FAMAS F82; Enfield IW/SA80; Camouflaged M41A „Weyland” Rohampuska; M41A; M41AE2M; AK-P78; ATM-3 SHIVA MK. 1; M42C Scoped Rifle; M42A Scope Rifle; M5 Rocket Propelled Grenade; SIM-118 Hornet; Katonai számszeríj
Másodlagos fegyverek:
VP 70; VP 78; M4A3; M41ACM; M67 „Puhatöltényes géppisztoly”; Kábító pisztoly
Páncél - M3
- M4
- Lopakodó ruházat
- M10 vagy 35M sisak
Felszerelés Alap felszerelés (TNR lámpa, kés, víz, élelem, muníció); 10 db gránát; Savsemlegesítő tartály; Mozgásérzékelő; 20 db M-94 Jelzőfáklya; M49 Hacker; ME3 kézi hegesztő; Távcső; Tőr; Rövid katonai kard; Szigonypisztoly

Mérnök
300$
Skill - Fegyverhasználat
- Mérnök
- Mechanika
- Hacker I
Fegyver Elsődleges fegyverek:
FAMAS F82; M67 „Puhatöltényes géppisztoly”; M41A gránátvető nélküli változat; M40A Light; M41ACM; M41AL
Másodlagos fegyverek:
VP 70; VP 78
Páncél - M3
- PrM2
- M10 sisak
Felszerelés Alap felszerelés (TNR lámpa, kés, víz, élelem, muníció); Apavető szerszámos készlet; ME3 kézi hegesztő; M49 Hacker

Felcser
1000$
Skill - Fegyverhasználat
- Szanitéc I
- Szanitéc II
Fegyver Elsődleges fegyverek:
FAMAS F82; M67 „Puhatöltényes géppisztoly”; M41A gránátvető nélküli változat; M40A Light; M41ACM; M41AL;
Másodlagos fegyverek:
VP 70; VP 78
Páncél - M3
- PrM2
- M10 sisak
Felszerelés Alap felszerelés (TNR lámpa, kés, víz, élelem, muníció); Alap orvosi felszerelés; 20 db M-94 Jelzőfáklya

Szanitéc
2000$
Skill - Fegyverhasználat
- Szanitéc I
- Szanitéc II
- Életmentés (Szanitéc III)
Fegyver Elsődleges fegyverek:
FAMAS F82; M67 „Puhatöltényes géppisztoly”; M41A gránátvető nélküli változat; M40A Light; M41ACM; M41AL
Másodlagos fegyverek:
VP 70; VP 78
Páncél - M3
- PrM2
- M10 sisak
Felszerelés Alap felszerelés (TNR lámpa, kés, víz, élelem, muníció); Alap orvosi felszerelés

Kiszolgáló
300$
Skill - Önvédelem
- Fegyverhasználat
- Kresz
- EXO ruha használat I
- Mérnök
- Mechanika
- Hacker I
- Hacker II
Fegyver Elsődleges fegyverek:
ATM-2 Medina; M40A Light; M41ACM
Másodlagos fegyverek:
VP 70; VP 78
Páncél - PrM2
- M10
Felszerelés Alap felszerelés (TNR lámpa, kés, víz, élelem, muníció); Apavető szerszámos készlet; ME3 kézi hegesztő; M49 Hacker
Megjegyzés: Űrhajó személyzete, karbantartó, logisztikus stb.

Pilóta
600$
Skill - Fegyverhasználat
- Mérnök
- Mechanika
- Hacker I
- Repülési engedély I
- Repülési engedély II
Fegyver Elsődleges fegyverek:
ATM-2 Medina; M40A Light; M41ACM; M41A gránátvető nélküli változata
Másodlagos fegyverek:
VP 70; VP 78; M4A3
Páncél – Pilótaruha
Felszerelés Alap felszerelés (TNR lámpa, kés, víz, élelem, muníció)

Űrhajó pilóta
900$
Skill - Fegyverhasználat
- Mérnök
- Mechanika
- Hacker I
- Hacker II
- Repülési engedély I
- Repülési engedély II
- Repülési engedély III
Fegyver Elsődleges fegyverek:
-
Másodlagos fegyverek:
VP 70; VP 78; M4A3
Páncél – Egyenruha
Felszerelés Alap felszerelés (TNR lámpa, kés, víz, élelem, muníció)
Kresz minden karakterosztálynak alap. (De csak egynél van feltüntetve.)



Hajók
Minden szakasz alapból Snakefighter-rel kezd. Ám eme jármű lassú és hosszú távon vontatni szükséges, vagy egy nagyobb hajó dokkjában szállítani. Bizonyos pénzösszegért cserébe viszont más milyen hajó válik használhatóvá. Hajó csere esetében a cserélendő értéke beleszámítandó az új költségébe, szóval csak a különbözetet kell kifizetni. (Alapjáraton a Snakefighter 10 000. Csak viszonyítás végett.)

Hajó típusát fel kell tűntetni az adatlapon, ám a felszereltsége alap, azzal nem kell törődni. Leszámítva a járműveket, továbbá a tartalék fegyvereket/páncélokat és muníciót. Ami a játékosok fegyvereire, illetve ez a NJK-k felszerelésére nem vonatkozik. Eme eszközöket elég egyszer megvenni a lőszerükkel egyűt. (Szóval azt kell leírni, hogy 2 M41A, 30 db tár és 40 M40-es gránát.) Elvesztésük esetén a sereg illetve a cég legközelebbi kikötéjében a kiszolgáló személyzet pótolja. (ingyé :p)


Választható hajók:

NTV Mk 1 Snakefighter - alap
- 2 db 30mm gatling gun
- 1db négyes üteg
- 50 fő a maximum kapacitás (opcionális maximum a zsúfoltság miatt 30 fő)
- 3 db földi jármű

Neptun Cirkáló – 2000$
Fegyverzet:
- 2 db plazmaüteg (félperces feltöltődési idő, vele egyszintű hajók ellen hatásos)
- 6db torpedóvető cső (27 db torpedó maximum)
- 25 fő a maximum kapacitás
- 2 db jármű a maximum kapacitás

Pathfinder – 4000$
- 6 db lézerágyú
- opcionálisan 2 db atomtöltet
- 25 fő a maximum kapacitás
- 1 db légi jármű
- 2 db földi jármű

Silver – 4500$
- 7 db gyenge plazmaüteg
- 15 fő a maximum kapacitás
- 1 db légi jármű
- 2 db földi jármű

Erkaméder – 6000$
- 2 db kis lézerágyú
- 2 db kis ikerágyú
- 2 db kis részecske ágyú
- opcionálisan 2 db orbitális bomba
- 20 fő a kapacitás, maximum 25 érhető el
- 2 db légi jármű
- 2 db földi jármű


Járművek
Lőszer utánpótlás is ingyen van, ám ha megsemmisül, akkor vásárolni kell újat. Továbbá az ár nem tartalmazza a személyzetet. Amennyiben a hajóban nincs számára hely, akkor bizony a jármű egy marsi vagy más helyőrség raktárában pihenget…

Választék:

ATV B9– 1000$
Elsőt ingyen kapják, ám a leendőkért fizetni kell.

M577 APC – 2000$

M467 Viharmadár – 2500$

M34A2 Longstreet – 2500$

M22A3 Jackson – 3000$

M40 Ridgeway – 4000$

M292A2 Self Propelled Gun – 2000$

M520 Tankvadász – 3000$

SU-T-86/2B-9 – 6000$

M-242 Harci Homokfutó– 1000$

M-442 “RACK” — Powered Armor– 1500$

ST-BETA-5 SECURITY RAC – 1000$

Heawy M-442 “RACK” – 3000$

M236 Keselyű – 500$

UD-4L "Cheyenne” – 3000$

UD-4M „Killer Chinchilla” – 3500$

AD-17I Puma – 3000$

HA-117 Stingray – 6000$

UD-5 Villámcsapás – 4000$
CMC-nek nem lehet

AT-47 Hummingbird – 1500$

M-1000 TSAPC – 6000$

Megjegyzés: M577 APC-nél több fajta van. Továbbá járműveknél miknél többfajta lőszer van, le kell írni a lőszer eloszlást. (pl. 30 plazma energia cella, 30 hagyományos)

Adatlap

- Hadtest neve pl. Acél Tigris -

Vagyon: 2300$

Tagok:

Rykov
- Rex (munka kutya)

Ducke

Pattson
- HK-47 (android)


NJK tagok:

Hudson - Lövész: M41A, VP70, M3, 35M, Távcső, Mozgásérzékelő, 6 db gránát.

Georg – Mesterlövész: M42C Scoped Rifle, VP78, M4, M10, Savsemlegesítő tartály, Távcső, 20 db M-94 Jelzőfáklya

Jackson – Felcser: FAMAS F82, VP 70, M3, M10, Alap orvosi felszerelés, 20 db M-94 Jelzőfáklya


Hajó - Neptun Cirkáló -> USS Canis lupus

Tartalék felszerelés:
3db M41A 30 tárral és 24 M40 gránáttal.
2 db M56 10 tárral
1 M5 rakétavető 10 rakétával

Járművek:
SU-T-86/2B-9
M579 APC

Vagyon a klánba tagok által befektetett pénz. Ebből lehet vásárolni a klán részére.
Tagok részhez a JK tagokat és akinek van, annak neve alá az ő NJK-jának a nevét.
Az NJK tagok a hadtest közös kasszájából vásárolt NJK-k.









_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya

2Klánok, Hadtestek Empty Re: Klánok, Hadtestek on Vas. Aug. 26, 2012 9:35 pm

W.B.

W.B.
Idegen falkák


Xenomorphok klánok adatlapjára ugyan az vonatkozik, mint az emberekére vagy így a predatorokéra, leszámítva, hogy nekik nincsenek fegyvereik és járműveik.

Viszont itt is lehet közösbe pempőt rakni és ebből NJK-kat venni. Ezek közösek, viszont alapvetően a falkavezér alá tartoznak.

Vásárolható NJK lista az árakkal:
Dron: 2
Runner: 1
Predalien: 4
Monkyalien: 2
Kígyótestű: 3
Xenoraptor: 4
Chrysalis: 5
Úszó: 4 (Az, hogy kalandnál otthon hagyjátok, vagy várjátok, míg nagy nehezen vonszolja magát, az rátok van bízva. Tény, hogy vízben nagyon hatékony.)
Röpképes: 6
Köpő: 5
Praetorian: 10
Ravager: 25

Klánban lévő idegenek dupla annyi pempőt kapnak, mint a klánon kívüliek.
Klános kaland esetén az idegen klán kap Királynő Pempőt, sikeres kalandonként egyet. (Persze eme pempő mennyiséget is vezetni kell a klán adatlapján.)

Királynő Pempő a klán közös NJK-i fejlesztését teszi lehetővé.
1 Királynő Pempőért az adott idegen képessé válik savat köpni, vagy jobb falmászó lesz, vagy
képes lesz talajba ásni magát.
2 Királynő Pempőért a Praetorian és Ravager ereje növelhető. A páncélzat, vagy a támadási erő. Tehát míg a Ravager nehézkesen képes széttépni egy APC-t, addig két K. Pempőért megnövelt erejével már könnyűszerrel ripityára tép egy M22A3-as közepes tankot.



A hozzászólást W.B. összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Aug. 31, 2012 4:59 pm-kor.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya

3Klánok, Hadtestek Empty Re: Klánok, Hadtestek on Vas. Aug. 26, 2012 9:53 pm

W.B.

W.B.
Predator klánok


Klán becsület
Úgymint az embernél, itt is a tagok adnak a közösbe. (JK tagok.) Viszont az összedolgozás miatt, szert tehetnek egy hunter hajóra, amivel staff engedéllyel bárhova utazhatnak „laza” vadászatokra, ezzel megbecsülést szerezve.

Hajók
Hajót alapból nem kapnak a tagok. Megbecsülésért kell vásárolni.
Hunter hajó: 1300 – maximálisan 8 fő
Kis klán hajó: 2000 – maximálisan 15 fő

Egyéb vásárolható dolgok:
Könnyű PredGun (ember, alien és hasonló lények ellen): - 100
Nehéz PredGun (tankok, repülők ellen): - 600

Vásárolható NJK-k:


Zöldfülű
50
Skill - Váll-löveg I
Fegyver Csuklópenge, Bakuub, Sima váll-löveg
Páncél - Awu’asa
Felszerelés – Alapfelszerelés (medikai egység, nullpont generátor, maszk, álcaháló stb.)

Vadász
100
Skill - Váll-löveg II
- Spears gun II
- Lándzsa II
- Hálóvető
Fegyver Csuklópenge, Bakuub, Sima váll-löveg, Dárdalövő puska, Hálóvető
Páncél - Könnyített mellvért
Felszerelés – Alapfelszerelés (medikai egység, nullpont generátor, maszk, álcaháló stb.)

Harcos
100
Skill - Váll-löveg I
- Karfegyverek (közelharci) II
- Karfegyverek (távharci) I
- Pajzshasználat
Fegyver Csuklópenge, Sima csuklólöveg, Plazmagömbös váll-löveg, Alkari penge
Páncél - Awu’asa
- Pajzs
Felszerelés – Alapfelszerelés (medikai egység, nullpont generátor, maszk, álcaháló stb.)

Hajtó
200
Skill - Lándzsa II
- Váll-löveg I
- Ostor
- Bestiakezelés
Fegyver Csuklópenge, Ostor, Sokkoló pálca, Sima váll-löveg, Hálóvető
Páncél - Könnyű páncélzat
Felszerelés – Alapfelszerelés (medikai egység, nullpont generátor, maszk, álcaháló stb.)
- 10 db Pokolkutya

Bestia mester
300
Skill - Lándzsa II
- Váll-löveg I
- Ostor
- Bestiakezelés
- Mind két kutya vonatkozó skillek: Életben maradás, Intelligens engedelmeskedés, Könnyű páncélzat, Nyomkövetés, Megsebesítés
Fegyver Csuklópenge, Ostor, Glaive, Sima váll-löveg, Hálóvető
Páncél - Awu’asa
Felszerelés – Alapfelszerelés (medikai egység, nullpont generátor, maszk, álcaháló stb.)
- 2 db nagy testű Pokolkutya

Láng
300
Skill - Váll-löveg II
- Karfegyverek (távharci) II
- Dobó fegyverek I
- Kézi plazma fegyverek I
Fegyver Csuklópenge, Csuklóégető, Égető váll-löveg, Kézi égető, Tűzgránát 7db
Páncél - Awu’asa
Felszerelés – Alapfelszerelés (medikai egység, nullpont generátor, maszk, álcaháló stb.)
- Pár kis flaska C'ntlip

Templomos
300
Skill - Váll-löveg II
- Karfegyverek (közelharci) III
- Karfegyverek (távharci) I
- Pajzshasználat
Fegyver Csuklópenge, Fekete Harcos lehelete, Plazmagömbös váll-löveg, Maul, Kard
Páncél - Nehéz páncél
- Egész testes pajzs
Felszerelés – Alapfelszerelés (medikai egység, nullpont generátor, maszk, álcaháló stb.)

Assassin
200
Skill - Váll-löveg II
- Karfegyverek (közelharci) III
- Karfegyverek (távharci) II
- Dobó fegyverek II
- Lebontó anyag
- Terhelés
Fegyver 2 Csuklópenge, 2 Boxer, 4 Shuriken, Csuklódárda lövő, Sima váll-löveg, 2 Lebontó anyag
Páncél - Könnyített mellvért
Felszerelés – Alapfelszerelés (medikai egység, nullpont generátor, maszk, álcaháló stb.)
- Vágó gömb 7db

Berserker
400
Skill - Váll-löveg II
- Karfegyverek (közelharci) III
- Dobó fegyverek II
- Terhelés
Fegyver Csuklópenge, 2 Maul, Disc, 2 Plazmagömbös váll-löveg
Páncél - Awu’asa
Felszerelés – Alapfelszerelés (medikai egység, nullpont generátor, maszk, álcaháló stb.)

Klánok, Hadtestek Pred_n10
Képen látható módon az NJK-k tovább fejleszthetőek (visszafele már nem). Csupán csak a különbözetet kell ekkor „kifizetni”. Tehát ha a zöldfülűt harcossá lépteti elő a klán, akkor csak 50 megbecsülést kell beáldozni érte.
Mint látható, sok eltérés van, révén más-másban jeleskednek a kasztok. Berserker pl. egy offenzív, míg a templomos egy defenzív kaszt.



A hozzászólást W.B. összesen 6 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Szept. 10, 2012 8:29 pm-kor.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya

4Klánok, Hadtestek Empty Re: Klánok, Hadtestek on Vas. Szept. 09, 2012 5:48 pm

W.B.

W.B.
Alapítás, célok


Alapítás feltételek:
Alienek esetében legalább 2 fő szükséges, és ebből legalább egynek felderítő rangúnak kell lennie.
Predatorok esetében 3 fő szükséges minimum. Egynek legalább megbecsült rangúnak kell lennie.
Embereknél is minimum 3 fő szükséges. Tizedes rang a minimum legalább egy főnek.

A klán vezetőnek kell a szükséges ranggal rendelkeznie. (Amennyiben elhalálozik és nincs ilyen rangú vagy magasabb rangú a klánban, a klán megmarad, csak az alapításhoz kell eme rang.)

Klánok maximális JK létszáma nem limitált, de ha mondjuk pl. összesen 20 ember JK van és ezek két klánba tömörülnek, akkor új tagot nem vehetnek fel továbbá célszerű pár embernek kiválnia és új klánt alapítania.

Klánt alapítani vagy tagnak lenni nem kötelező, ám javítja a játék élvezetességét. Révén saját hajóval és járművekkel elvégezni a missziót. Igaz, eme járművek megsemmisülhetnek. De csak akkor, ha a kezelője „bénázik”. Staff csak úgy poénból nem semmisíthet meg semmit, csak okkal.

Ember klánok úgy mondottan kötöttek, révén a két nagy frakcióban (CMC és WY) nincs akkora szabadságuk, hogy oda menjenek ahova akarnak, de mégis szabadabb mintha egy idegen alakulatba idegen parancsnokok alá dobnák őket.
Predatorok esetében már szabad a játék. Staff bele egyezéssel oda utazhatnak, ahova akarnak.
Alien játékosok, na igen. Ők náluk minden maradt úgy ahogy, bár mivel a falkában lehetnek speciális idegenek (NJK) így hatékonyabban hajthatják végre a feladatokat.

Adatlap
Minden klán számára szükséges. Ezt vezetni. A szükséges séma első hozzászólásban megtalálható.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya

Ajánlott tartalom


Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.