Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Latest topics
» Hiddenlight
JK halál, frakcióváltás EmptyKedd Okt. 02, 2018 2:41 pm by W.B.

» Aurora
JK halál, frakcióváltás EmptyHétf. Okt. 01, 2018 8:32 pm by B.J. Wolf

» Tengerpart
JK halál, frakcióváltás EmptyPént. Szept. 21, 2018 11:26 am by W.B.

» Víztisztító telep
JK halál, frakcióváltás EmptyPént. Szept. 07, 2018 11:57 pm by Johny Borgia

» Fürge Kard Művelet
JK halál, frakcióváltás EmptyCsüt. Szept. 06, 2018 9:27 pm by W.B.

» Sziklás fennsík
JK halál, frakcióváltás EmptyHétf. Aug. 20, 2018 11:22 am by W.B.

» USS Firenze
JK halál, frakcióváltás EmptyVas. Aug. 05, 2018 12:42 am by Johny Borgia

» Utcák
JK halál, frakcióváltás EmptySzomb. Aug. 04, 2018 5:17 am by B.J. Wolf

» Nathan T. Drake
JK halál, frakcióváltás EmptyPént. Aug. 03, 2018 10:21 am by Nathan T. Drake

» Nathan T. Drake
JK halál, frakcióváltás EmptyPént. Aug. 03, 2018 1:05 am by Nathan T. Drake

Ki van itt?
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (41 fő) Szer. Aug. 14, 2019 9:19 pm-kor volt itt.
Linkek

free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
Chat Box

You are not connected. Please login or register

JK halál, frakcióváltás

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1JK halál, frakcióváltás Empty JK halál, frakcióváltás on Pént. Jún. 22, 2012 2:09 pm

W.B.

W.B.
Játékos halál

Két változat létezik.
Az első esetében skillek, rang, pénz, megbecsülés kétharmada elvész. Ekkor, ha törtre jönne ki a skillpontok mennyisége vagy hasonló, akkor lefele kell kerekíteni. Ilyenkor skillek újra vásárlása szükséges.
Kaland amiben a JK elhalálozik, az számára sikertelen. Történetileg pedig úgy mondottan ott sem volt. A túlélő játékosoknak az emlékét egy NJK-ként kell kezelni. Tehát mintha részt sem vett volna benne.

A második eset a tényleges halál. Ezt három példával mutatnám be:
- Predator játékos lehetősége, hogy az idegen hordát lándzsával lekaszabolja, de túlerőben vannak. Nos játékos döntése, hogy mit csinál. Ha azt választja, hogy az önmegsemmisítővel megöli magát és az idegenek, akkor eme esetben a játékos karakter nem folytatható. Újat kell kezdeni, új regisztráció és előtörténet.
- Tengerész játékos úgy dönt, hogy beszáll egy MAX egységbe . Ez szép és jó, könnyen megmentheti a társait. De mivel nincs a fejébe ültetve csatlakozó, így a tű nyersen fúródik az agyába. Első alkalmat is alig lehet túlélni. Másodikat? Jó vicc. Az, hogy Elliesnek sikerült az egy dolog. Tehát ha a játékos fejbe ültetett csatlakozó nélkül háromszor használ a MAXot, az végül a karakter végleges halálával végződik. Harmadjára is használhatja még a MAX egységet, de nem fogja túl élni.
- Vadászgép pilóta JK úgy dönt, hogy kamikáze lesz és neki vezeti a gépet az ellenséges objektumnak. Ha nem katapultál, akkor ismételten új karaktert kell kezdeni.

A lényeg, hogy a tényleges halál, csak akkor van mikor a játékos valamiféle olyan döntést hoz mi 100%, hogy halállal végződhet. Tehát ha valaki nekiront pusztakézzel három aliennek, akkor még halál után a karakter folytatható, révén nehezen, de túlélhető, viszont ha kibiztosított gránáttal fut nekik, akkor már nem.
Szóval történet menetében önkéntesen hal halált X-Y okból, akkor a karakter már nem folytatható.


Követő és társ NJK halála

Halál esetén őket nem lehet vissza hozni az életbe. Persze speciális eset lehetséges, de ennek kijátszása esettől függően nehézkes. Ilyen pl. a klónozás, ám hiányos emlékek vagy azok totális hiánya nélküli klón használhatósága kétséges. Gépek esetén, ha az adatmag megmenthető, akkor új test szerzése esetén az emlékek és adatok átültethetőek. Így új külsővel is, de régi személyiséggel folytatható ama NJK gép.

Az elhalálozott társ NJK-kra fordított erőforrások (pl. Skillpont) 100%-ban elvesznek. Kivétel a gépek, ha a memóriát meg sikerült menteni, mert eme esetben ama NJK nem teljesen halt meg.



A hozzászólást W.B. összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Júl. 28, 2012 9:10 pm-kor.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya

2JK halál, frakcióváltás Empty Frakció váltás on Pént. Jún. 22, 2012 5:00 pm

W.B.

W.B.
Frakcióváltás

Lehetséges, hogy a játékos szabadúszó zsoldosból Gyarmatügyissé válik, vagy fordítva. Ezeknek nagyrészt van egy menete mit mesélő lemesél. Ha a kaland lezajlik, a történettől függ, hogy van-e vissza út. Halál esetén sem lehet vissza lépni ha a „váltókaland” már lezárult. Ha eme váltókalandban meghal a JK, akkor nem történik meg a váltás.
Például, ha egy Tengerész parancsot tagad és dezertál, akkor onnantól szabadúszó, ha a dezertálás már megtörtént és annak a kalandja lezárult, akkor halál után is szabadúszó.

Frakcióváltást ki kell játszani. Viszont nem mindig lehet vissza térni a régi frakcióba, sőt a JK cselekedetei alapján akár üldözhetik is. Frakciót ember és predator fél válthat. Alien képtelen rá.

Megjegyzendő, hogy az ember, predator és alien fajnak minősül. Frakciók kisebb egységek ezeken belül.
Ellenben predatorok közt élhetnek emberek, bár ezek ritkák. Eme esetben érvényes a fenti, hogy felhagyhat a vadász életmóddal, de visszajutnia már eléggé nehézkes lehet.

Frakcióváltás, vagy rang lépés esetén az ezt elintéző staff köteles a rangot és besorolást megváltoztatni az aktuálisnak megfelelően.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.