Játékos halál
Két változat létezik.
Az első esetében skillek, rang, pénz, megbecsülés kétharmada elvész. Ekkor, ha törtre jönne ki a skillpontok mennyisége vagy hasonló, akkor lefele kell kerekíteni. Ilyenkor skillek újra vásárlása szükséges.
Kaland amiben a JK elhalálozik, az számára sikertelen. Történetileg pedig úgy mondottan ott sem volt. A túlélő játékosoknak az emlékét egy NJK-ként kell kezelni. Tehát mintha részt sem vett volna benne.
A második eset a tényleges halál. Ezt három példával mutatnám be:
- Predator játékos lehetősége, hogy az idegen hordát lándzsával lekaszabolja, de túlerőben vannak. Nos játékos döntése, hogy mit csinál. Ha azt választja, hogy az önmegsemmisítővel megöli magát és az idegenek, akkor eme esetben a játékos karakter nem folytatható. Újat kell kezdeni, új regisztráció és előtörténet.
- Tengerész játékos úgy dönt, hogy beszáll egy MAX egységbe. Ez szép és jó, könnyen megmentheti a társait. De mivel nincs a fejébe ültetve csatlakozó, így a tű nyersen fúródik az agyába. Első alkalmat is alig lehet túlélni. Másodikat? Jó vicc. Az, hogy Elliesnek sikerült az egy dolog. Tehát ha a játékos fejbe ültetett csatlakozó nélkül háromszor használ a MAXot, az végül a karakter végleges halálával végződik. Harmadjára is használhatja még a MAX egységet, de nem fogja túl élni.
- Vadászgép pilóta JK úgy dönt, hogy kamikáze lesz és neki vezeti a gépet az ellenséges objektumnak. Ha nem katapultál, akkor ismételten új karaktert kell kezdeni.
A lényeg, hogy a tényleges halál, csak akkor van mikor a játékos valamiféle olyan döntést hoz mi 100%, hogy halállal végződhet. Tehát ha valaki nekiront pusztakézzel három aliennek, akkor még halál után a karakter folytatható, révén nehezen, de túlélhető, viszont ha kibiztosított gránáttal fut nekik, akkor már nem.
Szóval történet menetében önkéntesen hal halált X-Y okból, akkor a karakter már nem folytatható.
Az első esetében skillek, rang, pénz, megbecsülés kétharmada elvész. Ekkor, ha törtre jönne ki a skillpontok mennyisége vagy hasonló, akkor lefele kell kerekíteni. Ilyenkor skillek újra vásárlása szükséges.
Kaland amiben a JK elhalálozik, az számára sikertelen. Történetileg pedig úgy mondottan ott sem volt. A túlélő játékosoknak az emlékét egy NJK-ként kell kezelni. Tehát mintha részt sem vett volna benne.
A második eset a tényleges halál. Ezt három példával mutatnám be:
- Predator játékos lehetősége, hogy az idegen hordát lándzsával lekaszabolja, de túlerőben vannak. Nos játékos döntése, hogy mit csinál. Ha azt választja, hogy az önmegsemmisítővel megöli magát és az idegenek, akkor eme esetben a játékos karakter nem folytatható. Újat kell kezdeni, új regisztráció és előtörténet.
- Tengerész játékos úgy dönt, hogy beszáll egy MAX egységbe. Ez szép és jó, könnyen megmentheti a társait. De mivel nincs a fejébe ültetve csatlakozó, így a tű nyersen fúródik az agyába. Első alkalmat is alig lehet túlélni. Másodikat? Jó vicc. Az, hogy Elliesnek sikerült az egy dolog. Tehát ha a játékos fejbe ültetett csatlakozó nélkül háromszor használ a MAXot, az végül a karakter végleges halálával végződik. Harmadjára is használhatja még a MAX egységet, de nem fogja túl élni.
- Vadászgép pilóta JK úgy dönt, hogy kamikáze lesz és neki vezeti a gépet az ellenséges objektumnak. Ha nem katapultál, akkor ismételten új karaktert kell kezdeni.
A lényeg, hogy a tényleges halál, csak akkor van mikor a játékos valamiféle olyan döntést hoz mi 100%, hogy halállal végződhet. Tehát ha valaki nekiront pusztakézzel három aliennek, akkor még halál után a karakter folytatható, révén nehezen, de túlélhető, viszont ha kibiztosított gránáttal fut nekik, akkor már nem.
Szóval történet menetében önkéntesen hal halált X-Y okból, akkor a karakter már nem folytatható.
Követő és társ NJK halála
Halál esetén őket nem lehet vissza hozni az életbe. Persze speciális eset lehetséges, de ennek kijátszása esettől függően nehézkes. Ilyen pl. a klónozás, ám hiányos emlékek vagy azok totális hiánya nélküli klón használhatósága kétséges. Gépek esetén, ha az adatmag megmenthető, akkor új test szerzése esetén az emlékek és adatok átültethetőek. Így új külsővel is, de régi személyiséggel folytatható ama NJK gép.
Az elhalálozott társ NJK-kra fordított erőforrások (pl. Skillpont) 100%-ban elvesznek. Kivétel a gépek, ha a memóriát meg sikerült menteni, mert eme esetben ama NJK nem teljesen halt meg.
Az elhalálozott társ NJK-kra fordított erőforrások (pl. Skillpont) 100%-ban elvesznek. Kivétel a gépek, ha a memóriát meg sikerült menteni, mert eme esetben ama NJK nem teljesen halt meg.
A hozzászólást W.B. összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Júl. 28, 2012 9:10 pm-kor.