Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Legutóbbi témák
» Hiddenlight
Alien EmptyKedd Okt. 02, 2018 2:41 pm by W.B.

» Aurora
Alien EmptyHétf. Okt. 01, 2018 8:32 pm by B.J. Wolf

» Tengerpart
Alien EmptyPént. Szept. 21, 2018 11:26 am by W.B.

» Víztisztító telep
Alien EmptyPént. Szept. 07, 2018 11:57 pm by Johny Borgia

» Fürge Kard Művelet
Alien EmptyCsüt. Szept. 06, 2018 9:27 pm by W.B.

» Sziklás fennsík
Alien EmptyHétf. Aug. 20, 2018 11:22 am by W.B.

» USS Firenze
Alien EmptyVas. Aug. 05, 2018 12:42 am by Johny Borgia

» Utcák
Alien EmptySzomb. Aug. 04, 2018 5:17 am by B.J. Wolf

» Nathan T. Drake
Alien EmptyPént. Aug. 03, 2018 10:21 am by Nathan T. Drake

» Nathan T. Drake
Alien EmptyPént. Aug. 03, 2018 1:05 am by Nathan T. Drake

Ki van itt?
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (60 fő) Csüt. Ápr. 25, 2024 12:55 am-kor volt itt.
Linkek

free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
Chat Box

Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Alien

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Alien Empty Alien Kedd Aug. 07, 2012 9:11 pm

W.B.

W.B.

Bevezető

Alien vagyis idegen. Mindentől idegen létforma. Eredetüket sokáig csak találgatták a tudósok. Egy biztos, nem a természet hozta létre, hanem a pilóta nevezetű faj. Kreálmányuk egy tökéletes biológiai fegyver.
Beütemeztek a genetikájukba két fontos elemet. Egyik, hogy nem képesek evolúcióra. Minden mutációs tojást azonnal megsemmisítenek. Másik pedig az volt, hogy nem képesek pempőt kiválasztani, ezzel királynővé fejlődni. Ez az ami mégis megváltozott, ekkor vesztették el a pilóták a kontrolt alóluk és halt ki szinte egész fajuk. Lehetséges, hogy nem véletlen volt? Ezt maximum az idegeneket kifejlesztő pilóták mondhatják meg. Viszont hogy él-e még közülük egy is, annak esélye egyenesen arányos a pingvinek űrben való túlélési esélyivel.

Idegenek a pilóták háborúja miatt sok bolygót megfertőztek. Majd a frissen űrbe kirajzó predatorok találtak rájuk. Úgy gondolják, hogy több bolygón is kifejlődtek eme exoskeleton lények. Hiába futottak többször is össze a pilótákkal, akkor is így gondolják. Mivel az idegeneket a tökéletes ragadozónak látják, így tökéletes prédának is. Hamar kultúrájuk részévé váltak. Predatorok voltak a következő fontos terjesztők az univerzumban. Harmadik és legfontosabb terjesztők az emberek. Emberi faj több mint a fele kihalt az idegenek miatt és több száz bolygót fertőztek meg pár évtized alatt. Ezen felül, már bizonyított tény, hogy ha az idegenek nem léteznének, akkor jelenleg az űrnek nyüzsögnie kéne az űrutazó fajoktól.

2Alien Empty Re: Alien Szer. Aug. 22, 2012 8:31 pm

W.B.

W.B.

Karakterek

Játékos alapból dolgozó rangon indul. Előtörténet alapján maximálisan felderítő lehet. Játszható variánsok pedig:
Dron – emberből kikelt.
Runner – kisebb (kutya, nagymacska stb.) négylábú állatból kikelt.
Predalien – predatorból kikelt.
Monkyalien – fán élő farkos majomféléből vagy hasonló lényből kikelt. (Szóval csimpánz már bukta.)
Kígyótestű – Kígyószerű lényből kikelt.
Xenoraptor – Theropod kistestű dinosaurusból kikelt idegen. (Velociraptor, Oviraptor de akár még a strucc is idevehető)
Chrysalis – Rendszerint olyan lényekből kel ki melyek koponyája erős csontos. (pl. muflon, bivaly)

A Fő karakter megalkotásánál van olyan lehetőség, hogy nincs megkötve a variáns külleme, a lényeg hogy dronnak vagy runnernek lehessen besorolni. [pl. lehet a runner tüskés, lehetnek légzőcsápjai, de runnernek lehessen besorolni]







Követő NJK-k és társ NJK-k

Ranglépésenként egy tetszőleges variánsú NJK csatlakozik a játékoshoz. Maximálisan 4 követő NJK-ja lehet a játékosnak. Ezeknek nem lehet tanítani skilleket. Ez a menet csak egyszer játszható el. Tehát ha a JK elhalálozik és később újra meglépi a rangot, akkor már nem kap új NJK-t.

Új NJK Pempőből vásárolható. Pempőt csak sikeres kalandért lehet kapni. Kalandonként egyet.

Árak:
Dron: 2
Runner: 1
Predalien: 4
Monkyalien: 2
Kígyótestű: 3
Xenoraptor: 4
Chrysalis: 5


Rangok

Ezek nem csak rangbeli különbségek, hanem mutációs, fejlődési ciklusok, amik erősebbé gyorsabbá, ügyesebbé teszik a xenomorphot, a szintek lépésekor a vedlőkamrában le kell vedleni az előző hámréteget. Az új bőr nem feltétlenül változik meg drasztikusan, egyszerűen csak tökéletesíti a fizikai tulajdonságokat.

Dolgozó -> Felderítő -> Harcos -> Vezér -> Praetorian



A hozzászólást W.B. összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Aug. 22, 2012 9:34 pm-kor.

3Alien Empty Re: Alien Szer. Aug. 22, 2012 9:27 pm

W.B.

W.B.

Skillek

Vannak skillek amik bármely variáns birtokolhat, de vannak speciálisak is.

Mindenkinek megvannak a következő skillek:

Ugrás I: Minden idegen tudja, átlag 20-25 méteres ugrások végezhetőek.
Vetődés: Egy majdnem vízszintes ugrás, könnyen földre dönt bárkit. (Xenoraptorok szívesen használják karmaik miatt.)
Harapás: A szekunder nyelv használata, általában fej harapás céljából, de más csontot is könnyen átvisz, viszonylag nyugodt környezet és idő kell hozzá, harcban nehezen kivitelezhető, csak meglepetésből.
Karmok: Az átlag támadás, a karmok használata.
Farok kábítás: A farok és a végén lévő méregfullánk használata. Bénító méreg befecskendezése a célpontba.
Falmászás I: Az idegen képes megkapaszkodni falakon, plafonon, de teljesen sima felületen haladni nem képes. (Kivétel a kígyótestű xenomorph, az nem képes falat mászni, vagy rengeteg energiát fektet bele, hogy karmait a mennyezetbe vagy plafonba mélyessze. Viszont sok anyagnál ez lehetetlen.)


Alap skillek:

Probléma megoldás I: 4sp
Ez a skill lehetővé teszi azt, hogy egy bezárt ajtó kinyitásához ne keljen szétverned az egész irányítószobát, csupán egy részét.
Probléma megöldásI
Probléma magoldás II: 6sp
Könnyebben megtalálod az adott gépet, mit szét kell szedni.
Probléma megöldásII
Lopakodás: 5sp
Csendes halk lopakodás, az átlag élőlény nem veszi észre.
LopakodásI
Lopakodás II: 7sp
Már egy predatort is ki tudsz nagy eséllyel játszani, de egy álmodó így is észrevesz.
LopakodásII
Köpés I: 2sp
Az idegen, csak nyálkát tud köpni, amivel akár ideiglenesen képes megvakítani ellenfelét
KöpésI
Köpés II: 3sp
Az idegen képes savat köpni.
KöpésII
Túlnyomás: 3sp
Előfeltétel: Köpés I
Maximálisan 20 méterre képes elköpni a nyálát vagy a savat az idegen.
Túlnyomás
Falmászás II: 4sp
Bármilyen falon képes megtapadni a lény. (Kivétel a kígyótestű xenomrph, azaz alap falmászásra sem képes, kivéve, ha könnyű célpont akar lenni.)
Pretorian is felveheti ezután viszonylag ügyetlenül, de képes falat mászni.
FalmászásII
Villám harapás: 2sp
Gyorsan és pontosan lékelhető meg az ellenfél koponyája.
Villám harapás
Pontosság: 2sp
A karmolásokat, farok csapásokat, nagyjából pontosan képes bevinni.
PontosságI
Pontosság II: 4sp
A karmolásokat, farok csapásokat, halálos pontossággal képes bevinni.
PontosságII
Védekezés: 3sp
Ki képes védeni pusztakezes ütéseket, csapásokat.
Védekezés
Erősebb méreg: 2sp
Sokkal tovább tartó és erőteljesebb méreg.
Erősebb méreg
Ásás: 4sp
Az idegen képes laza és normál talajba beásni magát, hogy akár onnan támadhasson.
Ásás
Rejtőzködés: 4sp
Képes az idegen akár mozdulatlanná is válni, illetve hatékonyabban képes rejtekhelyet találni és kihasználni.
Rejtőzködés
Érzékelés: 3sp
Érzékelik a közel lévő élőlényeket, de nem tudják megállapítani, hogy mi az.
Érzékelés
Érzékelés II: 3sp
A Xenomorph már meg tudja különböztetni a közelben lévő élőlényeket
ÉrzékelésII
Érzékelés III: 5sp
Egy nagy sugarú körben(kb.20-30 méter), Meg tudja különböztetni az élőlényeket
ÉrzékelésIII
Félelem 2sp – Harcos rangtól
Idegen játékos NJK karakterekbe egy erős határozott sikollyal a félelem magvait tudja elültetni. Költsége: 1 Düh. – Azokra hat kik közelről hallják. Viszont vannak kik immunisak. Predatorok nagy részére (ifjoncokra hat), karizmatikus emberekre, pilótákra és mérnökökre, gépekre és bizonyos állatokra (pl. T-rex, medve, Ghoul stb.) nem hat.
Félelem
Elmetépés 3sp – Vezér rangtól
Maximálisan fél percig (már feljebb említett ellenfeleken kívül) egy ellenfél leblokkolható. Nem képes döntést hozni, bár tudatában van az eseményeknek. Költsége: 1 Düh.
Elmetépés
Kényszer 4sp – Vezér rangtól
Gyengébb akaratú egyének elméjébe pár pillanatig bele lehet furakodni és ekkor rá lehet kényszeríteni őket valamire. Pl. ajtó kinyitás vagy hasonló. Költsége: 2 Düh.
Kényszer
Dühvel alapból nem rendelkezik a JK. Egy skill pontba kerül egy darab. Maximálisan 3 lehet. Kaland végén illetve hosszabb kaland részjutalmának adásakor „újra töltődik”. Megfelelő képet, az „Aláírások” – részhez kell betenni, mely az avatar kép alatt jelenik meg. (Sima profil oldalon található) Figyelem! Eme funkciónál nincsenek emotikon, meg formázási opciók, ezeket be kell manuálisan másolni.
1 düh pont
2 düh pont
3 düh pont



Speciális skillek:

Xenoraptor:

Sarlós karmok: 5sp
Született tulajdonság ez számára. De így igazán halálos. A prédának nincs esélye, ha beléjük hatoltak a karmok. (csak olyan xenoraptor tanulhatja mely olyan dinosaurusból kelt ki minek volt sarlós karma)
Xenoraptor sarlóskar
Fürgeség: 2sp
Extra sebesség.
Fürgeség
Monkeyalien:

Akrobatika: 5sp
Még jobban kihasználja majom elődjei képességét, erdőségekben a faágakon nyújtott teljesítménye leköröz mindent.
Akrobatika
Kígyótestű alien:

Ugrás: 5sp
Hihetetlen erejű ugrásra képes a farkát, maga alá gyűrve.
Ugrás
Runner:

Fürgeség: 2sp
Extra sebesség.
Fürgeség
Drone:

Kitartás: 2sp
Könnyebben bírja a hosszú távon megerőltető dolgokat. Órákat képes rohanni, ugrálni, stb.
Kitartás
Predalien:

Szívósság: 3sp
Sokkal több sérülést bír ki, kevésbé lassytják sebei.
Szívosság
Chrysalis:

Öklelés : 3sp
Képes felöklelni, vagy akár felnyársalni az ellenfelet - ha van tülke. (Instant halált okozhat nagy eséllyel az ellenfélnek.)
Öklelés
Pretorian:

Extra páncélzat: 3sp
A kis kaliberű golyók meg sem kottyannak a pretoriannak. Ám a nagyobb kaliberű, fegyverek így is kárt okozhatnak. Az ugrási távolság így csökken.
Extra páncél

Ajánlott tartalom



Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.