Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Latest topics
» Aurora
Szer. Okt. 18, 2017 4:41 pm by George Crysmann

» USS Firenze
Hétf. Szept. 25, 2017 12:23 am by Johny Borgia

» Víztisztító telep
Hétf. Szept. 25, 2017 12:09 am by Johny Borgia

» U.P.19-3 as
Szomb. Szept. 09, 2017 10:49 pm by Johny Borgia

» Karakterlap sablon, aláírás sablon
Kedd Aug. 01, 2017 5:30 pm by W.B.

» W.B.
Kedd Aug. 01, 2017 4:01 pm by W.B.

» Neonopolis
Hétf. Júl. 31, 2017 11:07 pm by B.J. Wolf

» Ember kaland – Kapcsolatok második felvonás
Szomb. Júl. 22, 2017 1:26 pm by B.J. Wolf

» Csatornák
Kedd Júl. 11, 2017 5:50 pm by Johny Borgia

» Inaktív
Csüt. Júl. 06, 2017 1:14 pm by Joe Johnson

Ki van itt?
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (15 fő) Szer. Nov. 07, 2012 5:45 pm-kor volt itt.
Linkek

free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
Chat Box

You are not connected. Please login or register

Alien skillek lehetséges bővítése?

Ugrás a következő oldalra : 1, 2, 3  Next

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down  Üzenet [1 / 3 oldal]

1 Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Nov. 29, 2011 7:53 pm

Üdv.Kérlek olvasd végig ezt a "kis" írást,és ha van róla véleményed mondd el (alienekre,adminokra,kalandmesterekre különös tekintettel)!

Fel szeretném hívni a figyelmet arra,hogy szerintem messze kevesebb az alien skill,mint a másik két fajnál.Ember skillből konkrétan legalább ötször annyi van.

Ahhoz,hogy egy alien minden alap megszerezhető skilljét megszerezd maximális szinten "mindössze" 40 skill pontot kell elkölteni.Ez töredéke például az ember skillpontjainak,és,amint egy játékos nagyon tapasztalt lesz,minden megszerezhető skillt birtokolhat egyszerre.

Ez különösen azért rossz,mert a praetorianná válás alternatívája 8 skillpont és 1 NJK,de mire elérsz erre a szintre nincs mire elköltened azt a 8 xp-t amit kapsz ha másképpen választasz.A plusz 1 NJK pedig messze nem akkora előny szerintem,mint a megsokszorozott erő és páncélzat.

Éppen emiatt,javaslatot szeretnék tenni,amin Zúzóval együtt agyaltunk is.Mivel nagyon kevés az alien skill,"drága",nehezen elsajátítható pedig nincs,ezért be kéne iktatni még párat,persze úgy,hogy illeszkedjen az alienek sajátosságaihoz.

Például:mire eléred a legmagasabb megszerezhető rangot,már 3 NJK-d is van,ami elég sokat számíthat.Lehetnének olyan skillek,melyek elsajátításával gyorsan,és jobban megértethetnéd velük,mit akarsz,miben segítsenek.Ez hatékonyabbá tenné őket.Lehetne legalább 2 szintje,és eshetne a 6-10 skillpont kategóriába,ezzel választási lehetőséget adhatna,alternatívát,amíg tényleg nem játszottál annyit hogy majdnem minden skillt tudj.

A másik ötlet,a támadásformák feljesztése,hiszen ezek csak részben függnek a fizikai erőtől.Karmolni lehet ügyesebben,hogy nagyobb eséllyel okozz halálos sebet,a faroktámadással nem csak lebénítani,de probléma nélkül teljesen átszúrni is lehet egy élőlényt,mondjuk magasabb szinten páncéllal együtt is,a praetorian,ha már ekkora pámcéllemeze van a fején,fel is öklelheti vele az ellenfelet,nem?A köpés nyilván olyan savas amilyen,de lehetne pontosabb,menetne távolabbra.Ezek csak ötletek,hogy ne csak elviekben beszéljek,a skillpontok kiegyensúlyozásához meg nyilván nem én értek a legjobban...

Ezek több szinten is elsajátíthatóak lehetnének,így többféle irányultságot is választhatnál,az esetleges PvP-ket mindenképpen színesebbé tenné,és lenne értelme nem a praetoriant választani ha másfajta a játékmódod.

U.I.:A praetorian-szintig való eljutás,nem feltétlenül tart mindenkinek ugyanaddig,és mivel semmi precedens,vagy szabály nincs arra,pontosan mik a rangok követelményei,de,úgy sejtem,hogy a rengeteg (rövid kalandokból) harc,parancsteljesítés,és ügyesség követelménye,és az sp-t láthatóan könnyebb gyűjteni.

Felhasználó profiljának megtekintése

2 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Nov. 29, 2011 8:10 pm

Be másolom a Staff társalgóban lévő skill javaslatot mint Halál írt


Érzékelés: 3sp
Érzékelik a közel lévő élőlényeket, de nem tudják megállapítani, hogy mi az.

Érzékelés II: 3sp
A Xenomorph már meg tudja különböztetni a közelben lévő élőlényeket

Érzékelés III: 5sp
Egy nagy sugaró körben(kb.20-30 méter), Meg tudja különböztetni az élőlényeket

Pontosság: 2sp
A karmolásokat, farokcsapásokat, halálos pontossággal képes bevinni.
(Ennél a csapások sikerességére gondoltam.)

Köpés: 2sp
Az idegen, csak nyálkát tud köpni, amivel akár ideiglenesen képes megvakítani ellenfelét

Köpés II: 2sp
Az idegen képes savat köpni.



Én annó ezeket elvetettem, de ha nektek tetszenek Halál ötletei betehetjük őket.



A másik, a követő NJK-knak is kell skillt tanítani, továbbá a követő NJK-k könnyebben halnak, ha a játékos bénázik. Ergó hosszútávon skill pont emésztő lehet az alien.


Konkrét skill és pont költségeket is mondhatok ha van ötlet, és megvitatjuk. (Praetorian öklelés, eszembe se jutott eddig)


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

3 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Nov. 29, 2011 8:18 pm

Nekem abszolút tetszenek,bár kicsit így is kevés szerintem.A pontosságnak lehetne több szintje,például.Mert alapból 2 skillpontért elég olcsó.

A praetorian öklelés az csak illusztrációja akart lenni annak hogy mennyi minden lehet ami elsőre nem jutna az eszünkbe de meg lehetne csinálni.

Az aliennél nem láttam követő NJK skilleket,amiket lehet tanítani,úgyhogy ezt a részt hősiesen bevallom nem értem Very Happy

Egyedül a köpés az amit még egyszer átgondolnék mert már van olyan játékos akinek megvan jelenleg szóval inkább távolság pontosság sav dózis lenne az amit értelme lenne fejleszteni (kihagsúlyozom,szerintem).

Felhasználó profiljának megtekintése

4 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Nov. 29, 2011 8:22 pm

Ja még annyi az NJK-témához,hogy egy vezetés-jellegű skillnek azért lenne értelme,hogy kevésbé haljanak,hiszen ha gyorsan és pontosan meg tudod értetni velük mit akarsz akkor tudnak követni bonyolultabb taktikát ergo nem halmának olyan könnyen nehéz küldetésekben is.Akinek nagyon kellenek az NJK-k az így tudna vigyázni ne menjen el rá sok pontja és alternatíva lenne a "tankok" mellett (tank:csak magát a maxig fejlesztő egyedül harcoló alien).

Felhasználó profiljának megtekintése

5 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Nov. 29, 2011 8:23 pm

A követő NJK-k ugyan azokat skilleket tudják tanulni mint maga a JK


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

6 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Nov. 29, 2011 8:25 pm

Ahamm.Ezt eddig nem láttam leírva sehol.De akkor meg főleg lenne értelme egy ilyen skillnek,hiszen minél értékesebb annál kevésbé szeretné az ember elveszteni...

Felhasználó profiljának megtekintése

7 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Nov. 29, 2011 9:40 pm

Nagyon jó, hogy végre más is észrevette, hogy kevés az alienek skillje. Természetesen ezek pontjai, a trinity-s szabályrendszerhez igazodik, ezért nem passzol ide. Ezeket át lehet írni.
Követő NJK-król annyit, hogy egyre nőjön az áruk, ha minél több van. A képességek pedig mindig ugyan annyi legyen. Szerintem ez logikus. (lehetne az első követő NJK mondjuk...4 sp?)
Lehet, hogy nekiállok még gondolkodni pár skill-en, majd beteszem ide őket, ha valami eszembe jut.

Felhasználó profiljának megtekintése

8 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Nov. 29, 2011 10:08 pm

khm... OTT A SZABÁLY!

Minden szintlépésnél egy NJK AUTÓMATIKUSAN csatlakozik. És ezért van az hogy fogyó eszköznek felfogható


De ha van megfelelő ötlet, akkor jöhet nyugodtan...


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

9 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Nov. 29, 2011 10:38 pm

bocsi! xD

Felhasználó profiljának megtekintése

10 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Nov. 30, 2011 6:02 pm

Közelharci+köpés tövisszúrás jellegű támadásokat szerintem lehetne bőségesen fejleszteni mondjuk alap szint ami mindenkinek alapból megvan=átlag alien ügyesség mind1iknél fejlesztett szint=érezhetően pontosabb nagyobb kárt okozó gyorsabb támadás,mesterszint:villámgyors,halálos támadások,ritkán megy mellé és nehezen kikerülhető.De ezek legyenek drágák,hogy lehessen specializálódni egy kicsit...ez az álláspontom.

Felhasználó profiljának megtekintése

11 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Nov. 30, 2011 7:10 pm

Egy mmo-ba jók is lennének, de ez egy frpg. Szóval amit magától meg tudna csinálni, az ne legyen már képesség! :S

Felhasználó profiljának megtekintése

12 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Nov. 30, 2011 7:26 pm

Elvileg köpni is tud magától savasat és a harapási sebessége se változhatna,sőt,ha így közelítjük meg a dolgokat,semmi értelme a skillrendszernek hiszen mindent tudsz alapból.Akkor viszont az egészet törölni lehetne,úgy ahogy van.

Felhasználó profiljának megtekintése

13 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Nov. 30, 2011 7:46 pm

Isten igazából kezdetben a legelső AvP oldalon az AvPvH-n kezdetben nem is volt játszható faj az alien. Épp ezért. Végül csak így tudták megoldani.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

14 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Nov. 30, 2011 8:26 pm

Embeeer! Egy sima alien elvileg köpni se tudna. Az is csak az alien4-ben volt, szal tanulható képességnek jó. A harapási sebesség meg pvp-nél jöhet jól, ha ügyes a mesélő, akkor reálisan le tudja mesélni a meccseket.

Felhasználó profiljának megtekintése

15 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Nov. 30, 2011 8:35 pm

Ööö.Hova a frászba tűnt a féloldalas eszmefuttatásom?

Felhasználó profiljának megtekintése

16 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Nov. 30, 2011 9:05 pm

??? Ott van az elején. Vagy nem arra gondolsz?

Felhasználó profiljának megtekintése

17 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Nov. 30, 2011 9:14 pm

Nem,írtam egy újabbat is.Aztán mire te kommenteltél,már nincs itt.

Mindegy,akkor leírom mégegyszer,röviden.

Annyi volt a lényeg hogyha a páncélzat fejlesztésére van itt skill akkor nem értem mi a baj mondjuk a harapás pontosságának fejlesztésével.Hiszen a páncélzatot nem lehet tanulni de azt hogy hogyan és hova harapj azt igen,mégis van az oldalon példa az előbbire.

Eleve csak akkor van értelme a skilleknek ha a karaktereknek lehetnek különbségei illetve tanulási készsége.Ha alapból tud mindent akkor semmi.Más kérdés,ha minden karakter ugyanolyan lenne semmi értelme nem lenne játszani.Ahhoz,hogy egyáltalán játszható legyen az alien azt igényli hogy részben emberi szokásokkal rendelkezzenek és nagyobb intelligenciájuk legyen mint az átlag xenomorphnak.Ha ez lehetséges akkor mondjuk a karmolási folyamat fejlesztése miért nem?

Ha vannak skillek akkor ez már ígyis-úgyis hordoz MMO elemeket,úgyhogy nem értem milyen elvi akadálya lehet ezeknek a skilleknek, ha egyszer nem tanulható dolgokat is meg lehet szerezni skillpontért akkor tanulhatóakat miért ne lehessen?

Felhasználó profiljának megtekintése

18 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Nov. 30, 2011 9:29 pm

Egésszel az a gond, hogy:

Nem lehet össze-vissza fokozni a karmolást stb. Többi fajnál azért van szint, mert új fegyverek párosulnak hozzá.


Továbbá most nézem, hogy így is gondot okoz. A mesélés közben a képességek szintjének betartatása.

Pl. Panaszt kaptam, hogy egyik preda játékos adatlapján nincs fent a kék lebontóanyag, szóval nem birtokolja. SŐT a skillje sincs meg. Mégis ő úgy gondolta, hogy használja és van nála.

Továbbá gond lesz a predator megbecsülés pontrendszer betartatása is. Meg úgy általában a tárgy birtoklás. Erre hétvégén megpróbálok valamit kigondolni.

Alienknél viszont:
3-4 követő NJK lehet
És ezeknek is kell tanítani skilleket, hogy ne legyenek gyengék. Szóval... ha egy alien JK 30 SP-ből saját karijára költ 30 SP-t, akkor viszont nem költött még pl. a másik három követő NJK-ra. Ergó azok dögleni fognak kegyetlenül.
Új NJK viszont SP-ért cserébe csatlakozhat.

Ezt bele kalkuláltad?


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

19 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Csüt. Dec. 01, 2011 5:22 pm

Ez mind igaz csakhogy a követő NJK-k ígyis-úgyis dögleni fognak,amíg nincs rá sok skillpontod (de azután is) úgyhogy játék elején sok értelme nincs mindig újakat venni.Nem lesz rá skillpontod küldetésenként újat beszerezni,sőt,elején komolyabban fejleszteni sem.A felderítő rangú játékos NJK-ja golyófogónak jó lesz,de vagy nem viszi magával vagy nem harcol vagy meg FOG halni.
Sőt,bátorkodom kijelenteni,hogy egy alien nem az első NJK-jára fogja költeni a skillpontjait,amint lesz neki ilyen.Egyszerűen nagyobb eséllyel bukod az NJK-t...

Ennek lehetne egy darabig az alternatívája,hogy magadra költesz,ami ugye egyszeri befektetés,majd miután már jól játszol amihez kellenek a képességek akkor "beruházol'.

Azt viszont nem veszed számításba,hogy aliennek nincsenek eszközei sőt semmilyen használati tárgya a saját skilljein kívül,úgyhogy alapból iszonyat sebezhető bármilyen nehézfegyverrel szemben,a levegőből bármi leszedi,egy erősebb páncélzatot meg alap xenomorph át sem üt.És van egy olyan érzésem,hogyha Új-Japánon kiderül a jelenlétünk,sőt,hogy aktívan portyázunk,akkor nem milíciák fognak ellenünk jönni vadászpuskával meg vasvillával,gumicsizmában.

Másik,hogy minden fejlett aliennek ugyanazok a skilljei lesznek meg,nem igazán ad esélyt "harcmodor" kialakítására.Eközben az ember tucatnyiból válogathat,míg egy predator is 2 fő ágból gyűjthet skilleket amiket úgy kombinál ahogy akar.

De,az ellenőrizhetőségben igazat adok neked,úgyhogy mondjuk lehetne minden közelharci skillnek 1 alapfoka amit mindenki tud és egy mesterfoka ami könnyen értelmezhető előnyöket ad:pl karmolás mesterfok (vagy karmolás II-nem ez a lényeg),ami átviszi a nem nagyon nehéz páncélt és a könnyebb fém járművek borítását,páncélüveget,ilyeneket,valamint elenyésző eséllyel találsz mellé,és pajzs,vagy komoly közelharci jártasság nélkül (szinte) védhetetlen a csapás.Ezek kerülhetnének 10-15 skillpontba,cserébe jelentős hatékonyságnövekedést adhatnak,és felruházhatnák a kisebb játékos "falkákat" a specializáció lehetőségével:valaki megállíthatatlan közelharcban,de más a savköpéssel távoli ellenfeleket is kiüthet (távolharci skill esetén fontos meghatározni a max és a hatékony távolságot) míg a harmadik inkább a gyors,csöndes gyilkoláshoz ért.

Felhasználó profiljának megtekintése

20 PRéDA on Csüt. Dec. 01, 2011 5:29 pm

W.B. a ,,préda,, kijelentés konkrétan rám lenne utalás?

Felhasználó profiljának megtekintése

21 PRéDA on Csüt. Dec. 01, 2011 5:36 pm

Jah lebontóanyag okéé...

Felhasználó profiljának megtekintése

22 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Csüt. Dec. 01, 2011 5:59 pm

Preda = Predator



Ámmeg, úgy ahogy értem mire akarsz kilyukadni. De könnyű páncélozott járművet széttépni? Esélytelen.
Praetorian talán, lehet, hogy kaphat rá skillt. A többi variáns inkább az ajtó és búvónyílás feltépésére kaphat.

Továbbá páncélosok ellen, ott a Ravager, ritka és nem játszható. De elvben a praetorian is ritka.

Szerintem írd le pontosan, hogy képzelted el. Úgy mintha az adatbázisban lenne.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

23 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Csüt. Dec. 01, 2011 6:16 pm

Eddig azért nem akartam konkretizálni mert nem volt egyetértés semmiben addig meg minek Very Happy

De mondjuk 1-2 centi fémpáncél ami egy rendőrségi páncélautón vagy hasonló járművön van megfelelő erőkifejtéssel és megfelelő helyen (ahol van megkapaszkodási pont) probléma nélkül felfeszíthető egy tapasztaltabb alien számára.Persze ha a sarkoknál próbálkozik.

Két példa példa a "mesterfokú" támadásra,legyen egyik a karmolás másik a köpés,hogy a két különböző támadástípus mértékegységei láthatóak legyenek.

Karmolás II-a tapasztaltabb,erősebb alien közelharci támadása a nehézpáncélzatú embereken és a páncélozott járműveket nem,de a közepes pámcélzatot,páncélüveget,vasrácsot minden további nélkül át tudja törni.Gyengén vagy egyáltalán nem páncélozott járművek ellen is használható,de csak bizonyos pontokon tud kárt okozni a járműveknek.Nem külön megerősített vasajtókon kívül ki tudja törni-feszíteni az ajtók nagy részét.Élőlény ellen használva mély,gyakran gyors halált okozó sebet ejt,közelharci kiképzést nem kapott emberek például abszolút képtelenek kitérni előle,és a karmolásban ügyes xenomorph könnyebben talál el létfontosságú szerveket is.
10 skillpont


Savköpés II-Az alien ügyesen,nagy távolságra (akár 30 méter) is képes savat köpni,20 méteres távolságban jó eséllyel talál el akár mozgó célpontot is.A savkoncentráció is nagyobb,megfelelő mennyiségben könnyedén átmar nem túl vastag fémlemezeket is.
Ára:8 skillpont

Persze ezek csak példák,de azt próbáltam leírni,a kétféle (közel és távolharci) támadástípusoknak mely elemei erősíthetők,és nagyjából meddig, a skillel.

Felhasználó profiljának megtekintése

24 PRéDA on Csüt. Dec. 01, 2011 6:20 pm

A kalandban megszerezhető skillek nem kevesek az árakhoz képest? Már csak azért is, mert a kaland is elég lassan halad bár nem kötözködésből írtam... Vagy e téren is várhatóak változások?

Felhasználó profiljának megtekintése

25 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Csüt. Dec. 01, 2011 6:49 pm

Az hogy a kaland lassan halad az most konkrétan 1 ember hibája...mellesleg nyilván a nehezebb kalandok több XP-t adnak majd,mert sokkal ügyesebben kell játszani.

De összesen 44 skillpont jelenleg a max ami a saját karakter fejlesztéséhez kell,ezt nem tartanám soknak.

Felhasználó profiljának megtekintése

26 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Feb. 14, 2012 8:15 pm

szerintem 1 olyan skil ami az elenfellet meg bénitja hasznos lenne főleg ha pl: predator akkor az alien le cserénel hetné a NJK

Felhasználó profiljának megtekintése

27 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Feb. 14, 2012 8:20 pm

Ellenfél bénítás alap. Farok tüske mérgével.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

28 Alien skillek on Kedd Feb. 14, 2012 9:45 pm

Viszont olyan, h érzékelés? Pl. AvP3 gém. Easy-n a következő pálya végén is láttad az embert, hogy merre mászkál:) de hard-on csak akkor láttad a monitoron ha közvetlenül látóviszonyodba került az áldozat. Csak azért gondoltam erre mert tegyük fel kalandba vki azt írja /Alien karis/, hogy a tetőn vagyok de a pincében érzem az ott lévő embert. Szal ez is lehetséges csak max 2. szinten mondjuk. Na?

Felhasználó profiljának megtekintése

29 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Feb. 14, 2012 9:56 pm

AvP3 féle érzékelés ratyi.
Az idegenek az aurát látják és a feromonokat érzékelik. Szóval az avP3 eme szempontból gagyi.
Ja igen, még érzékelnek úgy hogy érzések. Pl. bátor ellenfél esetén bizonytalan e miatt az idegen, míg gyávánál magabiztos.

Igazából nincs erre skill tudtommal. Lehet erre lehetne.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

30 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Csüt. Márc. 01, 2012 8:51 am

Nem értem hogy a kígyótestestű miért nem tud falat mászni végűlis van kétkeze vagy legalább a fal mászás 2 tudná mint a pretorián

Felhasználó profiljának megtekintése

Sponsored content


Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére  Üzenet [1 / 3 oldal]

Ugrás a következő oldalra : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.