Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Latest topics
» Aurora
Yesterday at 4:36 pm by B.J. Wolf

» USS Firenze
Vas. Szept. 10, 2017 12:17 am by Basil'isk

» U.P.19-3 as
Szomb. Szept. 09, 2017 10:49 pm by Johny Borgia

» Víztisztító telep
Vas. Szept. 03, 2017 11:50 pm by Koncoló

» Karakterlap sablon, aláírás sablon
Kedd Aug. 01, 2017 5:30 pm by W.B.

» W.B.
Kedd Aug. 01, 2017 4:01 pm by W.B.

» Neonopolis
Hétf. Júl. 31, 2017 11:07 pm by B.J. Wolf

» Ember kaland – Kapcsolatok második felvonás
Szomb. Júl. 22, 2017 1:26 pm by B.J. Wolf

» Csatornák
Kedd Júl. 11, 2017 5:50 pm by Johny Borgia

» Inaktív
Csüt. Júl. 06, 2017 1:14 pm by Joe Johnson

Ki van itt?
Jelenleg 2 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 2 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (15 fő) Szer. Nov. 07, 2012 5:45 pm-kor volt itt.
Linkek

free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
Chat Box

You are not connected. Please login or register

Alien skillek lehetséges bővítése?

Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3  Next

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down  Üzenet [2 / 3 oldal]

31 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Csüt. Márc. 01, 2012 4:10 pm

Idegenek alapból nem a karmaikat használják mászáshoz. Vagyis nem a karmaikat mélyesztik a falba. Ha ezt tennék, akkor nem lennének képesek hangtalanul mászni, plusz sok felületen se lenének képesek mászni.
Gekkószerű mászó stratégia a helyes megoldás. Azaz tenyerükön és talpaikon apró kis szőrök lehetnek. Ezekkel tudnak mászni. (kb. mint a mesékben a talpra szerelt pumpa)
Viszont a kígyótestűnek van egy problémája. A csak két karja van. Erre több súly terhelődik mint a négy végtagra. Továbbá, energiájának még jelentős részét az emésztené fel, hogy a hosszú testét ne hagyja lelógni. Azaz a játékosnak figyelembe kell vennie a fal anyagát (pl. tömör acélfalba nem tud bele markolni) továbbá azt, hogy energiájának és összpontosító képességének jelentős részét a mászás és testének helyes koordinálása emészti fel. Erről sok JK megfeledkezik.

Adhatunk skillt a kígyótestűnek, viszont a helyes betartatása nehéz. Tapasztaltam, hogy vannak olyan játékosok, kik ha hibáznak egy hasonló elemnél és a mesélő szól, még ők sértődnek meg.

Példának okáért:
Kígyótestű idegen megpróbál felmászni egy üvegfalon. Sima idegen lazán végig rohan rajta, de neki a karmait bele kell mélyesztenie. Az üveg széttörik az erőhatás miatt.
Vagy tömör titánium falon kell feljutni. Sima idegen úgyszintén lazán felfut. Viszont a kígyótestű képtelen feljutni, amennyiben nagy a tömege. Két karja nem elég, plusz nem tud a sima felületen kapaszkodót találni.

Tapasztalat, hogy az ilyen játék elemeket hajlamosak elhagyni az emberek. Továbbá vannak emberek, akik azért sértődnek meg, mert irreális dolgot próbáltak tenni és nem sikerült. Ezt elkerülendően döntöttünk anno, a mellet, hogy a kígyótestű nem tud falra mászni. Ellenben hatalmasat képes „ugrani”.


Megadhatjuk a falmászást a kígyótestűnek, viszont akkora, minden játékos irreális próbálkozásért téged büntetünk. Minden irreális próbálkozásért egy doboz sört kell minden Staff tagnak adnod. Így megfelel? :p
Viccet férre téve lehet az idegen fajleírását bővíteni kell picit a falmászás terén és aztán skillt adni a kígyótestűnek.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

32 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Csüt. Márc. 01, 2012 5:29 pm

Úúú. Hát én is bele gondoltam valamenyire de hát nem vagyok xenobiologús. És én még kiskorunak számitok úgy hogy ne is álmodoz arról hogy sört veszek. Mindezt figyelembe véve meg értem miért nincs a kígyótestűnek fal mászási képesége.

Felhasználó profiljának megtekintése

33 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Csüt. Márc. 01, 2012 5:47 pm

Sört vételt viccnek szántam. :p

Ámmeg, Xenobiológus valóságban is van. Eredetileg ez az idegen létformákat vizsgáló tudományág. Más kérdés, hogy az AvP világában speciálisan az alienre raggadrá.

Amúgy lehet adunk majd falmászást a kígyótestűeknek.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

34 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Csüt. Márc. 01, 2012 6:05 pm

Az jó lesz de gondolom nagyon lassú és ügyetlen lesz. Egyéb ként én is viccnek szántam azt hogy ne is álmodoz

Felhasználó profiljának megtekintése

35 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Márc. 06, 2012 6:48 pm

WB kérésére összegezném az ötleteimet az ALIEN skillrendszer átformálásával kapcsolatban.


Skillek:

Ezek ugye az alap skillek minden idegen rendelkezik velük.

Ugrás I: Minden idegen tudja, átlag 20-25 méteres ugrások végezhetőek.

Vetődés: Egy majdnem vízszintes ugrás, könnyen földre dönt bárkit.

Harapás: A szekunder nyelv használata, általában fej harapás céljából, de más csontot is könnyen átvisz, viszonylag nyugodt környezet és idő kell hozzá, harcban nehezen kivitelezhető, csak meglepetésből.

Karmok: Az átlag támadás, a karmok használata.

Farok kábítás: A farok és a végén lévő méregfullánk használata. Bénító méreg befecskendezése a célpontba.

Falmászás I: Az idegen képes megkapaszkodni falakon, plafonon, de teljesen sima felületen haladni nem képes. (kivétel a kígyótestű xenomrph, az nem képes falat mászni)

Én ide venném a Lopakodás I.-et is, mivel úgyis kijátszás alapú a dolog, viszont a Lopakodás II-t már nem. Ez igazából a KM dolga hogy eldöntse sikerül-e, viszont alap lopakodással KELLJEN megszenvedni azért hogy predatort cserkésszünk be, Lopakodás II-vel pedig legyen egyszerűbb.
Ide venném továbbá az Ásás nevű képességet is, pláne hogy ez nem egy bonyolult dolog.

Szerintem fölösleges:

Rejtőzködés: 4sp
Képes az idegen akár mozdulatlanná is válni, illetve hatékonyabban képes rejtek helyet találni és kihasználni. (bevallom értetlenül állok ezelőtt, az idegen enélkül nem tud mozdulatlan maradni? Én ezt a skillt kilőném)

Árnyalható skillek:

Probléma megoldás I: 4sp
Vehetjük a lény intelligenciájának, következtető képességének, illetve az összefüggések felismerésének képességének. Az alap problémamegoldással viszonylag egyszerű helyzetekben (mint a leírt terem szétverés) képes boldogulni, az egyszerűbb összefüggéseket megérti.

Probléma megoldás II: 6sp
A lény jóval intelligensebbé válik, mint társai, a bonyolult összefüggéseket is megérti, mint az ok-okozati tényezők, következtetni tud dolgokra, illetve megkérdőjelezheti a Királynő egyértelmű utasítását arra irányulva hogy hogyan kezelje az adott szituációkat. Előfeltétele annak, hogy 2 vagy annál több fős csapatot irányíthasson.

A nem feltüntetett skillek véleményem szerint rendben vannak.

Új skillek:

Köpés II: 4SP
Az idegen tud savat és nyálkát is köpni, 20méteres sugarú körön belől jó eséllyel talál el velük bármit, akár mozgó célpontot is.

Érzékelés I: 3SP
Az idegen közvetlen környezetében bármilyen élőlényt képes érzékelni a megfelelő érzékszervei segítségével akkor is ha azok rejtőzködnek.

Érzékelés II: 6SP
Az idegen képes megkülönböztetni a környezetében érzékelt élőlényeket, képes meghatározni azok fajtáját (amennyiben találkozott már velük ingame!) és képes nagyjából meghatározni a helyzetüket.

Faji módosító skillek:

Drone: Probléma megoldás I alap skill

Probléma megoldás III 8SP: A drone-ok egyedülálló képessége arra, hogy bármilyen új szituációban képesek legyenek megtalálni a helyes megoldást, illetve megfigyeléssel bizonyos mozdulatok megtanulására is képesek (ilyen az ajtók nyitása, csörlők, gépek beindítása/leállítása SZIGORÚAN INGAME MEGFIGYELÉS ALAPJÁN)

Runner: Falmászás II alap skill

Adrenalin hullám 7SP: Egy rövid időre a Runnert sebességét és mozgékonyságát semmiben nem befolyásolják a kisebb sérülések melyek nem járnak végtagvesztéssel, a szokásosnál lényegesen gyorsabban mozog, érzékszervei ideiglenesen lényegesen élesebbé válnak.

Xenoraptor
Kitartás alap tulajdonság

Dühroham 8SP: az idegen testi ereje ideiglenesen sokszorosára emelkedik, semmilyen sérülés nincs rá befolyással, egy pusztító rohammal képes megsemmisíteni az ellenségei nagyrészét.

Monkeyalien: Érzékelés I alaptulajdonság

(Akrobatika marad)

Predalien:
Szívósság alaptulajdonság, Érzékelés I alaptulajdonság

Vadászösztön 8SP: Az idegen lényegesen könnyebben tudja becserkészni áldozatait, ösztönösen felismeri a prédát és tudja a helyes módszert az elejtéséhez, legyen ez akár ember, akár predator.

Chrysalis:
Kitartás alaptulajdonság, a másik 2 faji extra marad

Kígyótestű:
Kitartás alaptulajdonság, Urgás marad

Falmászás (egyedi) 6SP: nehézkesen, de bizonyos felületeken képes mászni (üvegen, sima felületeken NEM)

Praetorian:


Mutálódott karom 7SP: a Praetorian karmai jelentős mutáción esnek át, melyekkel a közepes páncélzatot is át tudja szakítani

Mutálódott farok 7SP: a Praetorian farkán a tüskék jelentősen erősebbek, illetve fogazott pengék jelennek meg rajtuk, melyekkel a közepes páncélzatot is átszakíthatja


A faji módosítóknál fel nem tüntetett skillek maradnak.





A hozzászólást Árny összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Márc. 06, 2012 6:57 pm-kor.

Felhasználó profiljának megtekintése

36 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Márc. 06, 2012 6:52 pm

Ha az itt felsoroltak bárminemű hasonlóságot mutatnának a már javasoltakkal az nem azt jelenti hogy elloptam, hanem hogy jó ötletnek tartottam vagy nem olvastam.

Felhasználó profiljának megtekintése

37 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Márc. 06, 2012 7:15 pm

Nekem nagyon tetszi de lehet ne valami olyas mi hogy a kígyótestű (igen hosszú farkának hála) egy félkörives farok csapásal a kár több v. akár gyors elenfelet is meg ölhet

Felhasználó profiljának megtekintése

38 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Márc. 06, 2012 7:18 pm

Nekem skill a rejtőzködés sztem az pont nem fölös hisz predatort is szeretnék ölni:D A többiben 1et értek Árny...

Felhasználó profiljának megtekintése

39 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Márc. 06, 2012 7:20 pm

Igaz a lopakodás is erre hivatott, de maga a rejtőzködés az ,,álcázás" a xenok lételeme már mellkasrobbantó koruk óta...

Felhasználó profiljának megtekintése

40 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Márc. 06, 2012 7:27 pm

viszont úgyis kijátszod és nem nagyon veszik figyelembe hogy megvan a skill, viszont akkor az is mehet akár alap skillnek is összességében feleslegesnek láttam, de még mindig hangsúlyozom ez az én álláspontom és megvárom ameddig a felelős személyek eldöntik használható-e

Felhasználó profiljának megtekintése

41 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Márc. 06, 2012 7:43 pm

Majd hétvégén jobban át gondolom.
Amúgy olyan skilleket mint a pl. a wow-ban a Spellek ne iktassunk be. Mint a dühroham ami x ideig hat. Mivel kell rájuk egy CD, viszont ennek az időtartamának meghatározása kérdéses.
Posztok száma? Játékban letelt idő? Egyszerűen nem megoldható megfelelően.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

42 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Márc. 06, 2012 7:47 pm

szerintem meg lehet oldani hogy mondjuk akár hány körön át tart. Meg aki komolyan veszi a kariját az nem akarja ellőni folyamatosan.

Felhasználó profiljának megtekintése

43 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Márc. 06, 2012 7:58 pm

Aki meg nem veszi komolyan és irreálisan használja az hisztizni fog, mert rá szólnak. Sajnos tudom az ilyen milyen. Régi AvPvH oldalon moderator voltam.
Bár megoldható, hogy a spell időtartama után valami negatív hatás legyen. Pl. gyengeség, vagy összezavarodottság. Aki értelmesen használja a karit annak ezzel nem lesz baja. Aki rosszul, az megszívja.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

44 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Márc. 06, 2012 8:02 pm

de ezis KM dolga, szóval én jó ötletnek tartottam. Az itt felsoroltakat igazából úgyis úgy variáljátok ahogy akarjátok, persze azért próbáltam minél használhatóbbá tenni a dolgot.
Úgy alapvetően valami vélemény az egészről?

Felhasználó profiljának megtekintése

45 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Márc. 06, 2012 8:38 pm

Én megfontolom. Csak más staff véleménye is kell.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

46 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Márc. 06, 2012 9:09 pm

Én pedig bármiben segítek ha tok csak szóljatok nyugodtan.

Felhasználó profiljának megtekintése

47 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Kedd Márc. 06, 2012 9:33 pm

Gondolkodj az alien skill rendszer megreformálásán. Ez az új küldetésed :p


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

48 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Márc. 07, 2012 9:30 pm

Skillek:
Ez mindenkinek +van: Ugrás 1, Vetődés, Harapás, Karmok, Farok kábítás, Falmászás 1/kivéve kigyótestű/
Alapok sp-ért az adatbázisban szereplőkön kívül:
Ugrás II: Az idegen 30-35 méteres ugrásra képes. Másik előnye, hogy akár tíz emeletnyi zuhanás vagy leugrás után is könnyedén földet ér persze ha talpra érkezik. /Köszönhető a hidraulikus mozgásnak ez a képesség./ Ár: (5 sp)
Specialis skillek:
Xenoraptor: A sarlós karmok lehetnének alapok mivel azzal születnek. Amit lehetne ennél az alfajnál az a falkaszellem.-> Azt takarja, hogy mivel a raptorok csapatban a csúcsragadozók közé tartoztak így a xenoraptor ha csapatban van kap egy pluszt egyfajta kijátszást lényeg, hogy más xenokkal legyen alfajtól függetlenül.
Kígyótestű: Ugrás az adatbázisban leírtak szerint. Lecsapás-> Alsó végtagjával ,,hosszú farkával" rátekeredik valamire és onnan egy pillanat alatt lenyújtózik az áldozatér majd visszarántja magával. (5sp) /Csoport utolsó tagjait jól lehet likvidálni és nagy rá az esély, hogy észrevétlen marad gyorsaságának köszönhetően a xeno./
Runner: Árny ötlete nagyon meggyőző volt számomra.
Holnap folytatom.

Felhasználó profiljának megtekintése

49 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Márc. 07, 2012 9:54 pm

A lecsapás az én fejemben is meg fogalmazodot majd nem bele írtam az elötöribe

Felhasználó profiljának megtekintése

50 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Márc. 07, 2012 10:41 pm

De szerintem az kijátszás alapon amúgy is lehet a kígyótestűnél, én próbáltam tényleges plusszokat összeszedni amiket amúgy kijátszás szinten nem nagyon lehet. Ez volt az elsődleges célom.

Felhasználó profiljának megtekintése

51 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Pént. Márc. 09, 2012 6:41 pm

Látom árny, neked is meg van a magadhoz való eszed. Sok dologban igazad van, és olyan ötleteket is felhoztál, amikre már én is gondoltam. De W.B. jóformán nagyban letolja és szerintem más nem is látta, amit írtam. De most ismét felhoznám pár ötletem. Igaz van olyan is, amire mindketten gondoltunk.
Na szóval:

Érzékelés: 3sp
Érzékelik a közel lévő élőlényeket, de nem tudják megállapítani, hogy mi az.

Érzékelés II: 3sp
A Xenomorph már meg tudja különböztetni a közelben lévő élőlényeket

Érzékelés III: 5sp
Egy nagy sugaró körben(kb.20-30 méter), Meg tudja különböztetni az élőlényeket

Pontosság: 2sp
A karmolásokat, farokcsapásokat, halálos pontossággal képes bevinni.
(Ennél a csapások sikerességére gondoltam.)

Köpés: 2sp
Az idegen, csak nyálkát tud köpni, amivel akár ideiglenesen képes megvakítani ellenfelét

Köpés II: 2sp
Az idegen képes savat köpni.

Felhasználó profiljának megtekintése

52 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Márc. 14, 2012 10:27 pm

Egyébként csak érdeklődnék hogy mikor lesz valami értesítésféle hogy átgondoltátok az általam felvetett dolgokat vagymi, és használható-e vagy ne erőlködjek?

Felhasználó profiljának megtekintése

53 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Márc. 14, 2012 10:34 pm

Őszinte leszek: Kb. minden adatbázis bővítést éppen én végzek. Picit leterhelő. Sorra fog kerülni.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

54 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Szer. Márc. 14, 2012 10:34 pm

Meg hát idegennél a szorítás.
Íme, mire gondoltam:

Szorítás 1. Az idegen képes elkapni egy embert, de nem olyan erősen, így a szorítása gyenge, de azért ha az áldozatának a vállát kezdi szorítani, akkor meg is béníthatja egy rövid időre az ellenfelét.

Szorítás 2. Egyetlen szorítással össze tudja préselni egy ember fejét (ALIEN 1 Bővített változat, Brett halála)

Szorítás 3. Olyan erősen tudja szorítani az ellenfél végtagjait, hogy azokat már le is tépheti.

Felhasználó profiljának megtekintése

55 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Csüt. Márc. 15, 2012 6:51 am

nos nem vagyok profi de a Szoritás 1 nem kell hisz ott a fulánk rá de ha mondujk a nyakát kapod el az Alien farka simán le darálná hisz a predik ezért használják ostornak a avp 2-ben a kórház tetején felszeletelt egyet. Ugy hiszem csak Szorítás 1 lesz.
Szoritás 1: Az Alien a farkát rá tekeri az áldozat valamelyik testére (legjobb a nyak) és egy mozdú latal le tépi onan.
De ez csak az én véleményem várjúk meg mit mond a szakértö

Felhasználó profiljának megtekintése

56 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Csüt. Márc. 15, 2012 4:33 pm

George: már meg ne haragudj de ez szerintem halál fölösleges, ez már tényleg olyan mintha wow spelleket kezdenénk lövöldözni. Ez egy FRPG és simán ki lehet játszani az ilyeneket fölösleges erre még skillt is kitalálni, ez nem egy tulajdonság amit növelni lehet egyszerű képesség mivel az idegenek rohadt erősek.

Démon: ugyanez a véleményem.

Felhasználó profiljának megtekintése

57 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Vas. Feb. 24, 2013 10:07 pm

Javaslat:
Korruptálónak düh-pont visszatöltési lehetőség egy áldozat szétmarcangolásával +1 düh pont/áldozat
vagy
minden skill 1 düh pontba kerülhetne neki
esetleg ezeket az alap +1 düh pont helyett

Xenoraptornál sarlós karmoknál csak Mászás II. vel tudjon mászni

Problémamegoldás III. K.K.K.K.K. rang(ok)tól fölfelé 80 sp -ért, hogy "tudatosan" vadászhasson az alien (nem tudatosan, csak csúcsra pörgetett tudatalatti tapasztalatfeldogozással)

+ alien mentális skill javaslatok:
Túlélési ösztön
Az idegen a kaptártudatra támaszkodva igyekszik kikerülni szorult helyzetéből, hogy ne szenvedjen halálával felesleges veszteséget a kaptár. (növeli tk. küzd az életéért, így nagyobb eséllyel véd ki támadásokat/kerül ki golyószórótűzből élve, szigorúan menekülésnél) 1 düh pont

Rejtett jelenlét
Az idegen igyekszik jelenlétét a környezetében lévő élőlények kisugárzása mögé rejteni. Még egy korruptáló jelenlétét is nehéz észrevenni ha elrejtőzik a kutató tudatok elől. (álmodók elől elrejti, spears elől nem) 2 düh pont

Kaptártudat
Az idegen képes egy 1km -en belüli kaptárbéli társának egy egyszerű üzenetet küldeni a kaptártudaton keresztül, úgy mint: Védd a királynőt, Vidd a tojásokat, Menj a kaptárbejárathoz, Fölfelé kijuthatsz. 2 düh pont

Illetve javaslom az alien skillek trimmelését, hogy ebből is elférjen 7 egy sorban

Felhasználó profiljának megtekintése

58 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Vas. Feb. 24, 2013 10:30 pm

Korruptáló alapvetően egy mentálisan fejlett normál idegen. Túl nagy előny lenne ilyen folyamatos visszatöltés. Annyi lenne én felőlem, hogy nem 4 hanem 6 düh ponttal rendelkezhet.

Xenoraptor Deinonychosauria fajokból fejlődik ki. (Troodon, Velociraptor stb.) Ezek a dinosaurusszok könnyen tudtak fára mászni fejlett elülső végtagjuknak hála és erős karmaiknak hála. Vagyis, az erdőben élő egyedek esetek többségében fáról támadtak. Xenoraptor jobb mászó idegen, mint egy sima runner vagy emberből kikelt a gazdatest tulajdonságai alapján. Egész mászás korlátozás irreális.

Problémamegoldás III szerintem fölösleges. Probléma megoldás arra van, hogy valamelyest az idegen boldoguljon a technológiával. Mint a filmekben vagy játékokban mikor a kapcsoló szekrényeket találják meg és szisztematikusan széttépik azokat. Ha meg KKKKK rang fölött lehessen csak a skill, az azért nem jó, mert így a már amúgy is megszerzett tapasztalatot kell vadászathoz (???) megvenni?

Túlélőösztön azért nem jó, mert a játékos írja le választékosan a menekülését. Igényes írás és realitás nagyban befolyásolja a sikert. Ráadásul, fürgeség, akrobatika stb. egyes variánsoknál itt is jól jön.

Álmodók ritkák. Eme képességgel pedig ama némi előnyt is elvennénk tőlük. – Eme képességre egy feltétel lehetne, hogy bekerüljön, mégpedig, hogy csak Korruptáló birtokolhatja.

Kaptártudat amit írtál, a valóság lebutítása és fizetős képességé tétele. Minél fejlettebb egy idegen annál erősebb mentálisan így telepatikus kommunikációja is. A boly minden egyede össze van kötetve a királynővel. Egymással is képesek telepatikusan kommunikálni, ennek viszont van egy hatóterülete, ez ismeretlen paraméterek közt mozog.


_________________
Skillek:

Fegyverhasználat IITankelhárító és teleNehézfegyverekEnergiafegyverekGránát használatMesterlövészetKétkezes harc IIKözelharci fegyverekKözelharc3NehézpáncélPajzsSzanitécLovaglás Solymászat
Mentális staff:
Tollas:
Alapvető utasításokAlien érzékelésBomba felhelyezésNyomkövetésHarcikutya
Felhasználó profiljának megtekintése

59 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Vas. Feb. 24, 2013 11:49 pm

A prehisztorikus élővilág ismeretének terén kétségtelenül tájékozatlan vagyok, köszönöm a felvilágosítást Smile

A problémamegoldást eddig valamiféle intelligencianövelésnek fogtam fel, de ezek szerint nem vagyunk mi hülyék, csak technológiailag kulturálatlanok

A skillekkel kapcsolatban is igazad van, még talán annyi, hogy a rejtett jelenléttel kapcsolatban végiggondoltam és az még kevésbé lenne fair ha a mentálisan leginkább fejlett idegenek képesek lennének elrejtőzni.

A 6 düh pont szerintem már tisztességes pluszt jelent a korruptoroknak is, így azonos szinten lennének legalább a mentálisan fejlett emberekkel...

Hálás vagyok a részletes válaszért Smile

Felhasználó profiljának megtekintése

60 Re: Alien skillek lehetséges bővítése? on Hétf. Feb. 25, 2013 9:58 am

Értékelem, hogy próbálsz plusz képességeket kitalálni, de szinte már mindent a maximális határig feszítettünk. Személy szerint én sokkalom a hat dühpontot. Az "alap" xenóknak, maximum 3 lehet, viszont ha korruptáló vagy, akkor max hat. Túl sok. Szerintem elég nekik a 4, maximum 5 düh pont.

Felhasználó profiljának megtekintése

Sponsored content


Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére  Üzenet [2 / 3 oldal]

Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.