Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Latest topics
» Hiddenlight
Kedd Okt. 02, 2018 2:41 pm by W.B.

» Aurora
Hétf. Okt. 01, 2018 8:32 pm by B.J. Wolf

» Tengerpart
Pént. Szept. 21, 2018 11:26 am by W.B.

» Víztisztító telep
Pént. Szept. 07, 2018 11:57 pm by Johny Borgia

» Fürge Kard Művelet
Csüt. Szept. 06, 2018 9:27 pm by W.B.

» Sziklás fennsík
Hétf. Aug. 20, 2018 11:22 am by W.B.

» USS Firenze
Vas. Aug. 05, 2018 12:42 am by Johny Borgia

» Utcák
Szomb. Aug. 04, 2018 5:17 am by B.J. Wolf

» Nathan T. Drake
Pént. Aug. 03, 2018 10:21 am by Nathan T. Drake

» Nathan T. Drake
Pént. Aug. 03, 2018 1:05 am by Nathan T. Drake

Ki van itt?
Jelenleg 2 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 2 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (15 fő) Szer. Nov. 07, 2012 5:45 pm-kor volt itt.
Linkek

free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
free forum
_______________
Chat Box

You are not connected. Please login or register

Skillek, rangok, pénz

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1 Skillek, rangok, pénz on Pént. Aug. 12, 2011 12:07 pm

Különböző járművekkel kapcsolatos skillek:

Kresz I: 1sp

Robogó vagy motor használható.

Kresz II: 2sp
Személy gépjármű használható.

Megjegyzés: egyedül a kresz az a skill ahol a kettes szintnek nem előfeltétele az első szint.

Lovaglás: 2sp
Az olyan állatok melyek megülhetőek, azokat megtudod. (nem feltétlen ló, lehet az más állat is)

Repülési engedély I: 2sp

Atmoszférikus gépek használhatóak.

Repülési engedély II: 3sp

Kisebb űrhajók használhatóak. (főleg civil)

Repülési engedély III: 5sp

Conestoga, vagy Razzia is elvezethető, de harci helyzetben nem tudod pótolni a legénységet.

Tankvezetés I: 2sp

APC és azok variánsai használhatóak. (a TSAPC-hez még a Repülési engedély II is szükséges)

Tankvezetés II: 3sp
Tankok és más páncélosok használhatóak.

EXO ruha használat I: 2sp

P-5000 POWERLOADER és hasonló civil forgalomban is jelenlévő EXO ruhák használhatóak.

EXO ruha használat II: 3sp
A harci EXO ruhák használhatóak.


Közelharci skillek:


Önvédelem: 2sp

Pusztakezes harc, szinte csak más emberek ellen használható sikerrel.

Harcművészet: 3sp

Előfeltétel: Önvédelem
Így sincs sok esélyed egy csótány ellen, de legalább nyerhetsz némi előnyt…

Közelharci fegyverek I: 2sp
Előfeltétel: Önvédelem
Jól tudsz bánni a különböző közelharci fegyverekkel.

Közelharci fegyverek II: 10sp

Előfeltétel: Az első szint mellet a Harcművészet
Megfelelő fegyverrel képes lehetsz egy idegent is kivégezni… bár az ilyen fegyverek nagyon ritkák. + a sav azért ígyis-úgyis éget.


Távharci skillek:


Fegyverhasználat: 3 sp

Nehéz fegyverek kivételével minden féle fegyvert tudsz használni, hatásosabban.

Nehézfegyverek: 4sp
Előfeltétel: Fegyverhasználat

Tankelhárító fegyverek: 4sp
Rakétavetők, páncéltörő fegyverek stb. kezelhetőek. (pl. SADAR vagy Himat)

Mesterlövészet I: 3sp

Előfeltétel: Fegyverhasználat

Mesterlövészet II: 6sp

Gránáthasználat: 3sp
Megjegyzés: Eme skill nélkül is használhatsz gránátokat, de ha ezt a skillt birtoklod, akkor könnyebben célba talál a gránátod.

Energia fegyverek: 4 sp

Előfeltétel: Fegyverhasználat
Innentől bármilyen energia fegyvert tudsz használni.

Telepített fegyverek: 5sp
Telepített minigun, vagy egy tankelhárító üteg használhatóvá válik.

Kétkezes harc: 3sp
Két pisztoly használhatóvá válik.

Kétkezes harc II: 7sp
Ha szükséges, akkor pl. két M41A vagy hasonló fegyvert is tudsz használni, és nem össze visszalövöldözöl vele, bár nem közelíti meg annak a pontosságát, mintha egyet haszbnálnál rendesen.



Egyébb:


Mérnök: 5sp

Javítás, vagy aknázás sokkal hatékonyabban megy. Illetve minden civil mérnökösködés ide tartozik.

Mechanika: 8sp

Előfeltétel: Mérnök
Sokkal jobban értesz a mechanikus dolgokhoz, a gépezetekhez stb.

Hacker I: 3sp

Alacsony biztonságú számítógépes rendszerek feltörése lehetővé válik, de lebukás esélye van.

Hacker II: 8sp

Alacsony biztonsági rendszereknél a lebukás gyakorlatilag 0, magas biztonsági szintű rendszereket fel tudsz törni, de lebukás esélye fent áll.

Hacker III: 20sp
„Ennek az embernek nincs élete” Nincs számodra akadály. (nagyon alacsony az esélye a lebukásnak)

Szanitéc I: 3sp

Könnyű sebek elláthatóak.

Szanitéc II: 5sp
Kisebb műtéti beavatkozásokat el tudsz végezni.

Életmentés (Szanitéc III): 8sp

Akár egy melkasrobbantót is kitudsz műteni megfelelő körülmények közt, ha szükséges.

Tudományos skillek:


Biológia: 4-12sp
Növény/állattan stb.-t takar ez a skill. Az alapokhoz 4sp kell, és még 8 sp-t költhetsz rá, minél többet költesz rá annál jobb vagy benne. 4sp-vel egy középiskolás tanár szintjén vagy, míg a maxszal egy tudós szintjén.

Földtan/csillagászat: 4-12sp

Betudod, határolni a kőzeteket, azok előnyét és hátrányát, fel ismered a veszélyes geológiai helyeket stb. (ugyan az a menete, mint a biológia skillnél)

Kémia: 4-12sp
Kémiai ismeretek. Ahhoz, hogy pl. a genetikában jó legyél a kémia és biológia skillnek külön-külön elkell érnie a 10 rá fordított sp-t (azaz alapokkal egyűt összesen 20 sp)

XenoBiológia: 6sp

Előfeltétel: Biológia 7sp-től, Kémia alap, azaz 4 ráfordított sp
Az idegenekhez jól értesz. Szintje függ a sima biológiára ráfordított sp-k mennyiségétől.


Szintetikusok skilljei:

Persze megtanulhatják a fentieket is.

Nyelvérzékenység: 7sp

Az Android könnyedén megtanulhat bármilyen nyelvet, ha van kiindulási alapja, és tanulmányozhatja a nyelvet „élőkörnyezetében”.
Predátor nyelv vagy más idegen faj nyelvének megtanulása Előfeltétele: Ilyen a nyelvek elsajátításához Staff engedélye kell!

Fejletérzékelés: 5sp

A szintetikus jobban érzékeli a külső ingereket. (látás, hallás stb.)

Öntudat: 12sp
Önállóan is tud fontos döntéseket hozni, parancs nélkül.

Robotika első tőrvényének megszegése: 40sp



Mentális skillek:

Megjegyzendő, aki mentálisan igazán fejlett azokból álmodó vagy spears lesz. Szóval csak ők birtokolnak ilyen skilleket.


Nulladik szint, csak említés ként: alap minden álmodónak és spearsnek.
Csak az álmaik révén képesek tudomást szerezni az idegenek jelenlétéről. Ezt az álmodók rémálom ként élik át. Míg a spearsek „jó” álomként. Megjegyzendő hogy az álmok révén küldött üzeneteket a sima emberek és valószínűleg minden élőlény érzékelheti, de ők csak sima álomként. (rémálom és nem olyan valóságos, mint ahogy az álmodók érzékelik) szóval mondható hogy ez alap mindenkinek.

Első szint: 5sp

A tényleges képességek
Ilyenkor még nem képes fedésre, sem pontosan megállapítani mit érez. (nem elkülöníthető, hogy Alien vagy ember, az amit érez.)

Második szint: 10sp
Különbség: ez a skill lehetővé teszi, hogy elkülöníthető legyen az, hogy az ember mit érez. Alient, embert, vagy megfertőzött élőlény.
Fedés: Az álmodó viszonylag letudja, fedni kilétét. De ha egy alien közelről „megszemléli” már lebukott. Spear hosszas megismerés után képes csak észre venni, hogy álmodó. – spear nem tudhatja.
Együttműködés: A spear képes teljesen együtt működni, az alienekkel. – álmodó nem tudhatja.

Harmadik szint: 20sp

Megérzés: Alienek esetében a kaszt is megérezhető illetve. Emberek esetében meg a spear álmodó is elkülöníthető.
Álca: Az alienek nehezebben képesek rájönni, hogy álmodóval van dolguk. Csak nagyobb mentális képességű egyedek veszik ezt észre. – spear nem tudhatja


Háziállat
Természetesen alapból bármilyen normál háziállatot tarthatsz. Nagy macska vagy hasonló lények tartásához Admin vagy Moderátor beleegyezése kell.
Nem vihetőek kalandba csak a kutyák, ha munka kutyának van besorolva. Mivel a kutya társ NJKnak számít, így neki is taníthatóak skillek. Persze nem tankvezetés és hasonlók.

Mire is jó egy négylábú bajtárs? A válasz egyszerű. Az állati ösztönöket semmilyen gép nem tudja pótolni.

Kutya „beszerzése” előtörténet alapján már alapból, vételútján, vagy igényelhető. (CMC-s Marson igényelhet, az alap skillel rendelkező kutyát, vagyis arra már nem kell költeni)
A kutya kalandban ugyan úgy meghalhat, illetve ha nem jól gondozod, megutálhat.

Speciális skillek, mik taníthatóak a kutyának:

Csak speciális esetben lehet más milyen állatot tanítani.

Alapvető utasítások: 2sp
Ülj, feküdj, hozd ide, stb. csak eme skill után nevezhető egy kutya munka kutyának.

Bomba / csempészárú keresés: 2sp
A kutya könnyedén kiszimatolhatja a bombát vagy a csempész árút.

Nyom követés / keresés: 3sp
A kutya beidomítható szag nyom követésére, hiszen szaglása sokkal jobb, mint az emberé.

Bomba fel ill. elhelyezés: 4sp
A cél objektumra a kutya képes egy direkt erre kifejlesztett bombát felhelyezni. A bomba távolról felrobbantható. Továbbá képes elvinni a bombát a cél hely felé és ott hagyni.

Alien érzékelés 6sp
Legyen az, kifejlet, vagy még emberben szunnyadó halál, megérzi és nem rohan el maga alá vizelve, morog vagy ugatja az érzékelt lényt.






Pénz:
Sikeres kalandokért és feladatokért x-y mennyiségű összeg jár.


Űrhajók szabályzat:
Az univerzumban lévő emberek használhatnak saját hajókat, amiket módosítanak a CMC, vagy a túlélés szabályai szerint. CMC a hajóknál figyeli, hogy nincs e rajtuk fegyverzet, vagy csak minimális, és az is önvédelemre. Emelet átvizsgálják őket, hogy nincsenek e rajtuk rejtett csempészrekeszek, vagy rejtett fegyverek.

Minden hajó be van jegyezve a CMC-inél, mint civil jármű, de néhány dörzsöltebb kódtörő megváltoztathatja ezt. Mert ugyanis a legtöbb civil űrhajó csempészetre, és zsoldos csapatok szállítására alkalmazzák. És megfizethetetlenek.

Csakis használt hajókat lehet vásárolni a cégek lerakatóiból olcsón, vagy új hajókat bérbe adják az alkalmazottaknak. Bármilyen hajót használhatnak a civilek, amelyek ezen a listán találhatók.

TT-86 szállítóhajó: 140 000$
DOLOMITE CLASS CARGO HAULER: 150 000$
TF-ALPHA-1 CARGO-CRAWLER: 230 000$
B-34-es Űrkomp: 20 000$
M osztályú teherhajó: 100 000$

De ezen kívül nagyon sok típusú hajót lehet használni a civileknek legálisan. De vannak olyan hajók is melyekhez nagyon sok vesztegetés, pénz, és jó kapcsolatok árán lehet hozzájutni.

DUTTON Járőrhajó: 35 000$
ERKAMÉDER: 750 000$ (Forgalomban nem kaphatók orbitális bombák.)
Silver: 550 000$

Speciális szabályzat: A használt hajók olcsóak, de nem véletlenül használtak. Vannak olyanok, amelyeken csak pár burkolati hiba van, de olyanok is, amelyeket csak az imádság tart össze.

Emelett civilek nem használhatnak yautha hajókat sem. Nem is tudnak róluk, és nem is tudnák őket megszerezni.

A Civilek egyszerű hajókat kitalálhatnak maguknak, de persze illeszkedjenek az AvP világába.



Járművek szabályzata:
Úgy mint nem listán lévő űrhajók úgy a járművek közül is amik itt nincsenek azok megszerzése egy kaland sorozatott vesz igénybe ezt KM-nél kell igényelni.

ATV B9-es katonai tehergépjármű: 6000$
AJ: 40 000$ (az ár csak a járművet tartalmazza)
DAIHOTAI 8X 8 ATV: 25 000$

Robogó:
Városi ára: 600$
Terepjáró változat ára: 1000$
Sprinter (verseny): 1300$

Gépjárművek:
Kerekes, sima: 700$ + 100 különböző extrák
Kerekes, sport vagy luxus: 2000
Lebegő sima: 2500 + 150 különböző extrák
Lebegő, sport vagy luxus: 6000

Kopter:
Ára: 25 000$

Jetpack: 1400$ + Üzemanyag (tízpercnyi repülésre): 500$
P-5000 POWERLOADER: 20 000$



Egyéb szabályzata:

TNR LÁMPA: 300$
Mozgásérzékelő: 800$
Kézi Hegesztő 300$
M49 Hacker: 1000$
M-94 Jelzőfáklya egy csomag ára (10db): 40$
Flak Jacket: 2000$
MK50-es szkafander: 3000$
Xeno-ZIP: 200$ (32 pirula)
Hologramok: 400$-ért már kapható sima holográf. Ez leginkább kikapcsolódáshoz használják, erdőt, sivatagot, vagy amit kíván az ember, azt vetít ki. 850$-ért már olyan típusok is kaphatóak, amik szagokat is képesek szintetetizálni.
5400 felet pedig edzésekhez használhatóak. Ezek a hologramokon már átnyúlni nem lehet, de azért embert sem tudnak ölni.
Savállóanyagok:
AXSL gyengébb minőségű ára: 1200$
AXSL erős minőségű ára: 3400$
XP ára: 6000$
Továbbá az allergia esetek miatt 35 darabos allergia ellenes pirulát a CMC katonáinak ingyen biztosítja. Amúgy 50$ lenne.
Nutra Gél: 1 liter = 500$ (kb. 5 liter található a Z 110ben)




WC papír, fogkefe, kajcsi stb. ilyeneket nem veszünk számításba.

Nem követő NJK-nak számító szintetikusok:
Kéj Android. Ára: 3500$
Háztartásbeli: 2000$
Karbantartó: 4000$
Titkár: 2000$

Követő NJK-nak minősülnek:
Harci szintetikusok:
Kimondottan harci (leginkább cégek alkalmazzák) 9500$
Tengerészgyalogságnál használt szintetikus: 8000$
Tudományos szakértő: 10 0000
Kém: 17 000$

Egyéni szintetikusa is lehet a JK-nak. 3 fenti típust ötvözhet, az árai is ama három típusának árával egyenlő.

Droidok ára KM-i megegyezés alapján.



Fegyverek szabályzata:

VP 70 pisztoly
Fegyver ára: 300$
Tár ára: 35$

M4A3 szolgálati fegyver
Ára: 400$
Egy tár ára: 40$ (robbanó lőszer nem kapható hozzá)


ATM-2 Medina
Ára: 200$
Tár (9 golyó): 30$


Kábító
Ára: 150$
Tüske ára: 10$

M65 Lézerpisztoly
Fegyver árra: 500$
Telep (tár) ára: 250$

Szigonypisztoly
Eszköz ára: 200$
Mászó kampó ára: 50$
Pókselyem kötél ára: 125$
Szigony ára: 30$

M41ACM
Ára: 1300$
Tár: 250$

M21A COMBAT SHOTGUN
Fegyver ára: 200$
Lőszer ára (egy db)
Sörét: 5$
Páncéltörő: 10$

Taser hálóvető
Ára: 400$
Háló ára: 40$

M26 gránátvető
Ára: 1800-2800$
Háló gránát: 40$/db (egytárban 6 db van)

M67 „Puhatöltényes géppisztoly”
Ára: 700$
Tár ára: 80$

Karabiner 98K/B4
Ára: 2000$ (minden cserélhető alkatrésszel)
Kis vadra való lőszer: 2 $/db
Közepes vadra való: 5 $/db
Nagy vadra való: 10 $/db
Elefántölő: 15 $/db


További fegyverek ezek alapján kaland során szerezhető fekete piac vagy hasonlóról. Közelharci… hát rosszabb minőségű olcsón „boltban” is kapható.



Katonai rangok:


Közlegény
Őrvezető
Tizedes
Őrmester
Törzsőrmester
Hadnagy
Főhadnagy
Ezredes
KM-i rangok
Dandártábornok
Vezérőrnagy
Altábornagy
Tábornok
Admirális

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.